wtorek, 25 lutego 2014

Original Source, Chocolate & Mint Bath Foam (Płyn - piana do kąpieli z czekoladą i miętą)

*Moja Opinia*
Zapomnij o nudzie w kąpieli i odpręż się z płynem do kąpieli OS Chocolate & Mint. Intensywna słodycz czekolady wraz z orzeźwiającą miętą błyskawicznie odbudują w Tobie chęć do życia. Możesz sobie na to pozwolić bez strachu o nadmiar kalorii - ta czekolada nie tuczy. 

*Skład*
Aqua(woda), Sodium Laureth Sulfate(sls substancja myjąca), Cocamidopropyl Betaine(łagodny detergent), Sodium Chloride, Parfum(substancja zapachowa), PEG/PPG-120/10 Triethylopropane Trioleate, Mentha Piperita Leaf Extract(ekstrakt z mięty), Theobroma Cacao Seed Extract(ekstrakt z masła kakaowego), Lactic Acid(konserwant), Glycerin(nawilzacz), Sodium Benzoate(konserwant), Styrene/Acrylates Copolymer,(stabilizuję emulsję) Ethylhextl Methoxycinnamate(Absorbuje promieniowanie UV), Diethylamino Hydroxybenzoyl Hexyl Benzoate(filtr UV) Tetrasodium Glutamate Diacetate(składnik chelatujący)
, CI 61570(barwnik), CI 19140(barwnik cytrynowożółty), CI 16225(barwnik czerwony), CI 16035(barwnik)

 
*Moja Opinia*
+OPAKOWANIE
Duża plastikowa butelka przez którą widać ile nam pozostało produktu.Produkt ma dość duży dozownik ale w przypadku używania do jako płyn do kąpieli w ogóle mi nie przeszkadza.

+KONSYSTENCJA,KOLOR
Produkt ma kolor czekoladowy i bardzo smakowicie wygląda.Konsygnacja nie jest ani rzadka ani zbyt gęsta.


+ZAPACH
Nie wiem jak wy ale ja uwielbiam lody miętowo czekoladowe i właśnie jak wącham ten płyn to od razu mam na nie ochotę.Żel naprawdę ma przyjemny słodko miętowy zapach na pewno nie jest to  chemiczna mieszanka.Podczas kąpieli jest troszkę mniej wyczuwalny ale nadal przyjemny.
+POJEMNOŚĆ,CENA
500 ml kosztuje około 10 zł ale często można go kupić na promocji :)

+/-WYDAJNOŚĆ
Taka butelka wystarcza na kilka miłych kąpieli tak około 6 
+DOSTĘPNOŚĆ
Kosmetyki z OS można kupić w Rossmannie,Naturze,Hebe, Super-Pharmie w supermarketach.

+DZIAŁANIE
Płyn tworzy bardzo przyjemną pianę w wannie w której mam chęć się odprężyć i odpocząć po całym dniu.Zapach który jest wyczuwalny nie jest zbyt słodki i nas nie męczy.Szkoda,że nie zawiera olejków w składzie kąpiel była by przyjemniejsza dla naszej skóry.

*Podsumowanie*
Kąpiel z udziałem tego Pana jest bardzo przyjemna i relaksująca.Na pewno potrafi umilić nie jeden zimny i mroźny wieczór. 


Dziewczyny uwielbiacie takie umilaczę kąpieli ? :)
Pozdrawiam 

37 komentarzy:

  1. Aż zachciało mi się mieć wannę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesienią używałam tego zapachu do kąpieli notorycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie wiedziałam że on jest taki tani :) musze go kupic, bo zawsze się łasze, ale nigdy nie mam odwagi go wziąc do ręki :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze nie miałam styczności z tymi kosmetykami ale mój płyn do kąpieli i żele są na ukończeniu więc może po niego sięgnę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak lubisz zapach mięty i czekolady będziesz na pewno zadowolona ;)

      Usuń
  5. Kurczę jak to jest, że nigdy ich nie miałam, mimo, że mają tak genialne zapachy?!

    OdpowiedzUsuń
  6. ulubione lody miętowo-czekoladowe mniaaaam!
    czekam na wyprze w rosmanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałam się wczoraj skusić na te lody ale nie mogłam ich nigdzie znaleźć ;(

      Usuń
  7. nie mialam, ale na pewno cudownie pachnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi nie bardzo przypadł do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię go :-) Podoba mi się połączenie mięty i czekolady :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. miałam ten zapach, szału nie było...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każda z nas jest inna i lubi inne zapachy ;)

      Usuń
  11. Z wydajnością tych kosmetyków jest niestety kiepsko ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. zapachy - nieziemsko apetyczne:) I mnie też brakuje jakiegoś olejku, fajnie by nawilżał skórę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak bym miał olejek były jeszcze pielęgnacyjny :)

      Usuń
  13. Mnie akurat średnio przypasował, ale pewnie dlatego, że nie przepadam za miętowymi nutami ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam wersję Orange Oil & Ginger ale wersję czekoladowo-miętową na pewno kiedyś wypróbuję jak nie w płynie, to w żelu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Za miętą nie przepadam, ale w duecie z czekoladą może być ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam ten zapach!:)
    Co do wydajności to go raczej miałam na więcej razy niż 6.
    Jakiś czas temu w Biedronce była oferta 2x500 ml za około 12 zł. Jakoś tak :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Miałam kiedyś próbkę tego płynu. Ślicznie pachniał:-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  19. brzmi fajnie :D mam na niego ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Już wyobrażam sobie ten zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  21. musi świetnie pachnieć :) trzeba go kiedys przetestowac :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Każda opinia pozytywna jak i negatywna, stanowi dla mnie bardzo wiele. Jest docenieniem mojej pracy. Dlatego pozostawiaj ślad po sobie.

Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc komentarz z adresem Twojego bloga jest tu zbędny.

Zawsze odpowiem na Twoje pytanie, chętnie podzielę się spostrzeżeniami. Służę pomocą.