piątek, 7 lutego 2014

Mega paczka od Pań Erisek

Wczoraj zupełnie niespodzianie zawitał do mnie kurier z wielką paczką od naszych kochanych Pań Erisek.Gdy otwierałam zawartość cieszyłam się jak małe dziecko :)

Na początku zauroczyła mnie Torebka z filcu którą od dawna chciałam mnie.Jest po prostu urocza ;)

Teraz wszystko po woli;)
Lirene Youngy 20 + Balsamo z jabłkiem
Lirene Youngy 20 + Balsamo z mango
 Lirene Youngy 20 + Balsamo z oliwką
Lirene - Body BB, Fluid-balsam do ciała do jasnej i ziemnej karnacji 
Lirene - Tonik 3w1 Wybielający

Lirene -  oczyszczanie 3w1 żel myjący+peeling+maska
 Lirene , Cera naczynkowa - odżywczy krem łagodzący
Lirene, Cera sucha - regenerująco-nawilżający krem odżywczy
  Lirene - nawilżający krem zamieniający się w podkład 
 Lirene- Golden Charm Balsam do ciała
 Under Twenty -2w1 aktywny korektor punktowy+maskujący fluid punktowy
  Pharmaceris A - Lipo - Protect, Regenerujący krem ochronny do rąk
 Lirene Ideale - Glam Matt Duo Effent kolor 01 jasny i 02 naturalny z spf 15 
 Płaszcz przeciwdeszczowy
Lirene, City Protect - pierwszy krem przeciwzmarszczkowy 25+ na dzień

Lirene, City Protect - pierwszy krem przeciwzmarszczkowy 25+ na noc
Under Twenty - płyn micelarny
Under twenty - Termoaktywny peeling wygładzający
Uroczy budzik ;)
Pani Magdzie i Ani Bardzo dziękuję :)

Dziewczyny co wam wpadło w oko ?
Pozdrawiam


55 komentarzy:

  1. Świetna przesyłka! Gratuluję i po cichu również troszkę zazdroszczę tak genialnej współpracy!
    Pozdrawiam
    A.

    OdpowiedzUsuń
  2. paczka świetna, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jaka świetna niespodzianka ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajna niespodzianka;**

    OdpowiedzUsuń
  5. łooooo ale niesamowita paka! zazdroszczę strasznie!
    zwłaszcza, że szukałam takiego budzika i nigdzie nie mogę znaleźć ;(

    OdpowiedzUsuń
  6. Same fantastyczności !! Gratuluję ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. o prosze, bedziesz miała czym sie kremowac przez najblizszy czas ;D sama potrzebuje kilku nowych kosmetyków, czas sie zaopatrzyc ;D i w ogole ten zegarek jest nieziemski! chce go! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. O kurcze, jaka wilka paka! Co mi wpadło? Przede wszystkim balsam z jabłkiem, zapewne pachnie ślicznie. I nawilżający krem zamieniający się w podkład brzmi ciekawie, chociaż pewnie jest kolejnym cud-kremem BB. Ale body bb chyba bardziej interesująco wyglądają, oby na skórze wyglądały naturalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Woow paczusia świetna ;) torebka urocza naprawdę, ale przede wszystkim czekam na recenzje podkładów ciekawią mnie nie ukrywam tego ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zakochałam się w budziku! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne paka i przesłodki budzik :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Widziałam już na kilku blogach te paczki i za każdym razem najbardziej podobała mi się torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. fantastyczna paczka! bedziesz miala zapas kosmetykow na jakis czas :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak zwykle w przypadku tej marki paczka jest cudna. Tylko pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  15. kochana koniecznie mi powiedz jak pachnie ten balsam z jabłkiem? :D zaświeciły mi się oczy na jego widok :D no i zegaaaaarek! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zegarek jest przesłodki :) Balsam z jabłek pachnie bardzo delikatnie ale przyjemnie ;)

      Usuń
  16. Zegarek jest boski - zresztą jak wszystko inne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja swoją odbiorę jutro od rodziców i już się nie mogę doczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Budzik <3 Świetna paka, tyle wspaniałości :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow, fantastyczna przesyłka, bardzo fajne kosmetyki

    OdpowiedzUsuń
  20. torebka jest prześliczna! i ten budzik rownież :)
    choć i z kosmetyków skradłabym Ci kilka sztuk ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Tylko pozazdrościć takiej paczki

    OdpowiedzUsuń
  22. Super mi również dane jest cieszyć się taką paczuszką. Właśnie tworzę post.

    OdpowiedzUsuń
  23. ale będzie testowania! :D interesuje mnie ten korektor z U20 :)

    OdpowiedzUsuń
  24. cudowna paka! ja mam różową torebeczkę:P

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale tego dużo! Zazdroszczę :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Wow, ale świetna paczuszka ;) Pozazdrościć ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Większość z tych rzeczy chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  28. świetna paczka, a jaki fajny budzik!;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Zostaje tylko pozazdrościć takiej paczki :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Gratuluję fajnej współpracy! :) Miłego testowania. :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Cudowna paczka - bardzo mi się podobają produkty ^.^
    A to, co wpadło mi w oko i mam nadzieję nie długo w to zainwestować to - Lirene - Tonik 3w1 Wybielający - czuję, że to bardzo dobry produkt ;)

    Zapraszam do czytania i komentowania mojego bloga : Brilliantlyy.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Najbardziej ciekawi mnie podkłada Glam&Matte :) Budzik świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  33. jej super paczka, też bym taką chciała :))

    OdpowiedzUsuń
  34. Dostałaś chyba najpiękniejszą zawartość ze wszystkich blogerek :p
    Torebka jest piękna :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Każda opinia pozytywna jak i negatywna, stanowi dla mnie bardzo wiele. Jest docenieniem mojej pracy. Dlatego pozostawiaj ślad po sobie.

Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc komentarz z adresem Twojego bloga jest tu zbędny.

Zawsze odpowiem na Twoje pytanie, chętnie podzielę się spostrzeżeniami. Służę pomocą.