niedziela, 23 lutego 2014

Mini Recenzję 5 Próbek z firmy Mythos :)

Pamiętajcie to nie jest pełna recenzją,ale po przetestowaniu takiej większej próbki już wiadomo czy mamy ochotę na pełnowymiarowy produkt.:)


Oliwkowy żel pod prysznic
Podstawowa informacja:
Próbka produktu znajduję się w małej plastikowej butelce z odkręcaną nakrętką.Opakowanie nawet takiej próbki jest bardzo dobrze wykonane nie bałam bym się go włożyć do torebki.Jak wiadomo doskonale nadaje się do zabrania w podróż a zużyte opakowanie warto umyć i zostawić ponieważ można go wykorzystać.Na opakowaniu znajduje się skład data ważność i pojemność.Zapomniałem bym wspomnieć,że nasza próbką ma aż 50 ml

Zacznę od zapachu żel pachnie bardzo przyjemnie orzeźwiająco określiłam bym go jako delikatny męski zapach ale bardzo przyjemny. Produkt ma lekko żółtawy kolor i dość gęstej konsystencji dzięki czemu nie potrzebujemy go zbyt wiele  żeby umyć nasze ciało.Nie podrażnia ani nie wysusza za to dobrze oczyszcza ciało.
Pełnowymiarowy produkt ma 200 ml i kosztuje 21,89 zł  KLIK

Oliwkowe mleczko do ciała Aloesem masłem shea
Produkt ma konsystencję typowego mleczka w mlecznym kolorze.Produkt pachnie bardzo delikatnie troszkę słodko wyczuwam w nim nutkę miodu.Zapach nie utrzymuje się długo na skórze za to bardzo szybko się wchłania nie pozostawiając tłustej powłoki.Nawilżenie nie jest mocne ale po rannym prysznicu sprawdza się bardzo fajnie ;)
Pełnowymiarowy produkt ma 200 ml i kosztuje 21 zł KLIK

Szampon do włosów normalnych
Produkt ma lekko żółtawy kolor o troszkę rzadszej konsygnacji niż żel pod prysznic.Chociaż nie przelewa się przez palce i łatwo go się nakłada na włosy.Wyczuwam tu także lekką nutę zapachu męskiego i orzeźwienia.Przyznam się,że bardzo mi się to podoba.Szampon dobrze się pieni,ale w moim przypadku włosy już na drugi dzień nadają się do mycia.Jak wiecie mam włosy tłuste więc po prostu nie dla mnie ten szampon.Z firmy Mythos można zakupić szampon do włosów farbowanych,do włosów suchych,przetłuszczających się i przeciwłupieżowy
Pełnowymiarowy produkt ma 300 ml i kosztuje 23zł KLIK

Odżywka do włosów miód i soja
Mam z tej firmy pełnowymiarowe opakowanie maski do włosów miód i soja.Dla ciekawskich zapraszam na Recenzję KLIK. Odzywka ma dość gęstą konsystencję bardzo podobnie jak maski.Kolor kremowo żółtawy.Pachnie przepięknie słodko troszkę ziołowo .Pisząc szczerzę  odżywka i maska naprawdę nie wiele się różnią i działanie mają naprawdę bardzo podobnie więc jestem z niej zadowolona.Z chęcią skusiłam bym się na pełnowymiarowy produkt
Pełnowymiarowy produkt ma 200 ml i kosztuje 19 zł KLIK
Mydło naturalne delikatne oliwki 
Mydełko ma 25 g pachnie jak dla mnie troszkę dziwnie mydlenie i tak zwyczajnie.Może nie śmierdzi ale szału nie robi.Używam go mycia pędzli i bardzo dobrze je oczyszcza i dobrze się pieni.Moje pędzle z Eccotuls uwielbiają takie nawilżać mydełka.
Pełnowymiarowy produkt ma 100 g i kosztuje 14 zł KLIK

Można taki zestaw tych wszystkich próbek zakupić za cenę 30 zł KLIK 
No szkoda,że cena jest taka wysoka chociaż przelicząć jedna taka mini produktu kosztuje 6 zł Może warto poczekać na promocję ;)


*Podsumowanie*
Nie wiem jak wy ale bardzo lubię takie mini próbki w dość rozsądnej pojemności.Ponieważ próbek w saszetkach nie lubię i zawszę mi się tyle ich nazbiera,że nie wiem co mam z nimi zrobić.Po prostu jak mogę ocenić po jednej saszetce, czy produkt się u mnie sprawdzi masakra.Czasami u początkujących blogerek czytałam recenzję produktów po dwóch czy pięciu próbkach.Nie rozumie firm które te saszetki wysyłają do testów.Ja to bym od razu  wyrzuciła je do śmieci a firmę przekreśliła.Wracając do tematu najbardziej zaciekawiła mnie odżywka do włosów i na nią bym się skusiła.Jestem bardzo zadowolona z działania tych kosmetyków i żaden nie zrobił mi krzywdy.

Link do sklepu KLIK
 
Uprzejmie dziękuję firmie Flax za udostępnienie mi produktu do przetestowania oraz za zaufanie oraz serdeczność w stosunku do mojej osoby

Dziewczyny a co was najbardziej kusi z tej firmy ? :)
Pozdrawiam 


 



13 komentarzy:

  1. lubię miniaturki :) ale w saszetkach próbek niecierpię ;)
    z Mythos jeszcze nic nie miałam, choć kuszą mnie ich produkty do włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maska jest bardzo fajna tak samo fajnie się zapowiada odzywka ;)

      Ja też nie lubię saszetek.

      Usuń
  2. Ja też nie rozumiem recenzji pisanych na podstawie 2-3 próbek ;/ Ani to rzetelne , ani nie wiem .
    A tej firmy jeszcze nie znam ! Chociaż czytałam parę przychylnych recenzji , muszę się im przyjrzeć blizęj ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No szkoda,że kosmetyki nie są dostępne stacjonarnie ;(

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie miałam żadnego z tych kosmetyków, a to pewnie przez to że cieżko je spotkać ;(

      Usuń
  4. Fajne te próbki, bo są na tyle duże, że faktycznie można już coś o nich powiedzieć. :) Ja też zawsze zostawiam takie małe pojemniczki na podróż! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W podróży bardzo fajnie się sprawdzają ;)

      Usuń
  5. chętnie przetestowałabym gdyby dostępność była lepsza....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No szkoda,że trzeba właśnie zamawiać przez internet

      Usuń
  6. sporo ostatnio jest ostatnio pozytywnych opinii na temat kosmetyków tej firmy i przyznam,że mam ochotę na wypróbowanie czegoś:)

    OdpowiedzUsuń
  7. HMm co mnie kusi, a sama nie wiem ;D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Każda opinia pozytywna jak i negatywna, stanowi dla mnie bardzo wiele. Jest docenieniem mojej pracy. Dlatego pozostawiaj ślad po sobie.

Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc komentarz z adresem Twojego bloga jest tu zbędny.

Zawsze odpowiem na Twoje pytanie, chętnie podzielę się spostrzeżeniami. Służę pomocą.