sobota, 22 lutego 2014

RECENZJA Wibo Eliksir Pomadka do ust nawilżająca

*Opinia Producenta*

Podkreślone i nawilżone usta

  • nie wysusza ust i dodatkowo sprawia, że stają się aksamitnie miękkie
  • trwalsza niż błyszczyk
  • najmodniejsze odcienie sezonu

Nabłyszczająca formuła pomadki  zapewnia ustom nawilżenie nadając im soczysty kolor. W kolekcji znajduje się 8 modnych i klasycznych odcieni – wystarczy wybrać jeden z nich dla siebie i czarować pięknym uśmiechem. W palecie kolorów znajdą się odcienie różu, brązu i czerwieni. Lekka konsystencja pozwala na łatwe rozprowadzenie się koloru tworząc ochronną powłokę na ustach by prezentowały się nie tylko pięknie ale i zdrowo.


*Moja Opinia*
+/-OPAKOWANIE
Jest wykonana z plastiku w biało różowym kolorze.Minusem jest to,że opakowanie nie jest zbyt solidne i czasami mi się otwiera samo w torebce.Na opakowaniu był napis Eliksir który jak widać się starł.
+KONSYSTENCJA,KOLOR
Ja posiadam kolor numer 05 bardzo ładny odcień brązu który uwielbiam.Jak widać na zdjęciu wydaje się dość ciemny,ale na ustach jest delikatny i subtelny.Idealnie rozprowadza się ją na ustach nie podkreśla suchych skórek i mogę przyznać,że nawilża.


+ZAPACH 
Pachnie przyjemnie,ale na ustach bardzo szybko znika.
+POJEMNOŚĆ,CENA
4,2g W cenie regularnej kosztuje około 9 zł na promocji kupiłam ją za 5,50 zł
+RODZAJ KOLORÓW 
Pomadka jest dostępna w 9 kolorach

-TRWAŁOŚĆ

Bardzo szybko znika z ust,ale mogę jej to wybaczyć.

+DOSTĘPNOŚĆ
W pułkach z kosmetykami wibo więc możemy je spotkać w każdym Rossmannie.

*Podsumowanie*

Naprawdę bardzo fajna i tania pomadka.Którą polecam każdemu,moja siostra i mama także kupiły te pomadki i są z nich zadowolone.

Dziewczyny macie jakieś kolory pomadek z tej serii?

Pozdrawiam 

40 komentarzy:

  1. Jeszcze nie miałam pomadek Eliksir choć dużo osób je chwali. Może jak stan moich ust się poprawi po zimie to się skuszę wreszcie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomadka jest nawilżająca więc nie powinna podkreślać suchych skórek

      Usuń
  2. bardzo lubię te pomadki, fajnie nawilżają usta

    OdpowiedzUsuń
  3. ja nie mam, ale trochę szkoda, że jest nietrwała.. zdecydowanie wolę te, które utrzymują się na ustach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale jest tania i ładnie wygląda na ustach :)

      Usuń
  4. U mnie ten kolor się trochę rozpuścił, mam jeszcze róż ale obie pomadki bardzo lubię

    OdpowiedzUsuń
  5. mam ten sam kolor i bardzo ja lubię. Ale opakowanie mogli by zmienić, moje jest już całe popękane :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz racie trzeba uważać z tym opakowaniem żeby nie uszkodzić.

      Usuń
  6. Mam Wibo Eliksir kolorek 06 jest świetny ogólnie pomadka jest genialna nie zbiera sie w kącikach ust i długo sie trzyma na ustach na ten kolor 05 tez nabrałam ochoty

    OdpowiedzUsuń
  7. Nabrałam ochoty na 05 :) Mam juz 6 i 8 :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam kolor nr 2 i go bardzo lubię, chociaż zawsze potrzebuję przy nim lusterka do pomocy. Ale opakowania mają do bani, wydają się bardzo nietrwałe i nosze ją w zamykanym etui na pomadki, bo obawiam się, że luzem w torebce by się szybko otworzyła

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś za coś ;( Tania pomadka dlatego opakowanie kiepskie ;(

      Usuń
    2. No niestety, ale dobrze, że sama pomadka jest świetna. To już nawet opakowanie można wybaczyć

      Usuń
  9. Trochę mi nie odpowiada ta konsystencja ale kolor ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ją lubię, obecnie używam nr 07, ale Twój odcień też mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam dokładnie ten sam kolorek i nawet go polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przypomina mi trochę pomadki z Celii. Muszę kiedyś kupić jakąś z ciekawości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz racie tylko pomadka z Celi ma lepsze opakowanie

      Usuń
  13. Mój TŻ nie lubi takich kolorów więc się od nich ajkoś odzwyczaiłam. Muszę kiedyś wypróbować jakąś z tych pomadek :)

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo je lubie choc opakowanie zostawia wiele do zyczenia

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajnie że nawilżająca jest !! Bo często mi pomadki podkreślają suchoty jak to ja mówię :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie mam problemów ze skórkami na szczęście ;)

      Usuń
  16. O dziwo jeszcze się nie skusiłam na te szminki ;-) Na razie zauroczyły mnie matowe z GR :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też kuszą z GR i na pewno się skuszę ;)

      Usuń
  17. mam jedną i bardzo sobie ją chwalę;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo lubię te pomadki - rewelacyjnie nawilżają usta :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wole w kolorze różu lepiej w takich odcieniach się czuje

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczny kolor,chyba się na nią skuszę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Każda opinia pozytywna jak i negatywna, stanowi dla mnie bardzo wiele. Jest docenieniem mojej pracy. Dlatego pozostawiaj ślad po sobie.

Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc komentarz z adresem Twojego bloga jest tu zbędny.

Zawsze odpowiem na Twoje pytanie, chętnie podzielę się spostrzeżeniami. Służę pomocą.