środa, 5 marca 2014

ULUBIEŃCY Stycznia i Lutego :)


Lovely, Curling Pump Up Mascara (Tusz do rzęs)
Najlepszy tusz jaki do tej pory używałam.Jest to mój tusz KWC.

Recenzja KLIK
Revitalash odżywka do stymulacji rzęs
Używam ją już dokładnie trzy miesiącu,zostało mi jej na dnie.Dzięki tej odżywce moje rzęsy są po prostu długie jak firanki ;)

Recenzja Na pewno się pojawi
Paletka Sleek oh so special
Dokładnie dwa cienie które zaznaczyłam strzałkami ;) .Nie przepadam za perłowym wykończeniem cieni,ale o tej porze roku podoba mi się taki efekt na powiece  :)

Recenzja KLIK
Flos Lek Arnika Płyn micelarny
Po ostatnim bardzo kiepskim płynie z Eveline ten mnie zachwycił.Bardzo przyjemnie delikatnie pachnie i bardzo dobrze radzi sobie z demakijażem twarzy jak i oczu.

RECENZJA  Na pewno się pojawi


The Body Shop, Shea Body Butter (Masło do ciała do skóry bardzo suchej) 
Ma bardzo zbitą konsystencję jak typowe masło do smarowania kanapek.Dzięki czemu jest bardzo nawilżające jak na razie  używam go do stóp i do rąk sprawuje się świetnie :)

RECENZJA Na pewno się pojawi
Flax Mythos Oliwkowe masła do ciała z Grantem 
U mnie zimą jak zawszę królują masła do ciała.Dlatego w  pojawił się następny ulubieniec który dobrze nawilża moje ciało ;)

Recenzja KLIK
Love2mix Organic Szampon z Efektem Laminowania - Regeneracyjny do zniszczonych włosów
Nie wiem dlaczego ale przez styczeń używałam tylko szamponu z SLS zauważyłam że moje włosy o wiele szybciej się przepuszczają.Wróciłam do delikatniejszego szamponu i jest o wiele lepiej.Do tego ten szampon  ma taki śliczny zapach.Tylko nie wiem jak ja to zrobiłam i wyłamałam dozownik ;( 

Recenzja Na pewno się pojawi

Dziewczyny a wy macie swoich ulubieńców tego miesiąca ?

Pozdrawiam 



48 komentarzy:

  1. Oh so special mam i używam bardzo często :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja sie paletki jeszcze rzadnej z Sleeka nie dorobilam :p

    OdpowiedzUsuń
  3. Tusz Lovely oraz masełka TBS też bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawam recenzji masełka z TBS:)

    OdpowiedzUsuń
  5. czekam na recenzję masełka z The body shop ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  6. polubiłam ten tusz do rzęs ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. czekam na tą recenzję revitalash :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tej wersji masełka Mythos jeszcze nie miałam ale tym razem chyba się na nie skuszę:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Płyn micelarny mi też się spodobał bo zmywa bez problemu cały makijaż

    OdpowiedzUsuń
  10. paleta jest super, po zużyciu widać, że ją lubisz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo ją lubię i zastanawiam się nad zakupem innej ;)

      Usuń
  11. szampon i tusz mam aktualnie i bardzo lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też bardzo lubiłam te cienie z tej paletki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. fajnie że love2mix się sprawdza, bo mam zamiar wypróbować :) stosowałaś może jeszcze inne szampony z tej serii? jeśli tak to który jest wg Ciebie najlepszy? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana z tej firmy miałam tylko ten szampon więc ci nie doradzę.

      Usuń
  14. ja nie mam ulubieńców w tym miesiącu, noo może masełko z bielendy do ust, a tak to lipa :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja też nie w każdym miesiącu mam ulubieńców ;)

      Usuń
  15. Masło z TBS muszę koniecznie wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest to moje pierwsze masło z TBS i szkoda,że u nas jest tak ciężko dostępne i ceny są aż tak wysokie

      Usuń
  16. Tusz Lovely bije rekordy popularności, a ja zawsze zapominam podejść do szafy tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam kupić a szczególnie,że nie kosztuje dużo

      Usuń
  17. Ten tusz Lovely nie daje mi żyć!:P Dziś już czytałam o nim w trzech różnych postach i wszystkie blogerki go zachwalają. Najwyższa pora wrzucić go do koszyka:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Z LOve2Mix mam maskę z efektem laminowania i jest świetna. Teraz czaję się na szampon :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Oo znam większość z Twoich ulubieńców. Jedynie tej wersji płynu micelarnego z Flosleku nie znam, ale miałam inną. I masełko z Mythos mam w wersji z lawendą, ale troszkę denerwuje mnie to, że tak długo się wchłania i marze po skórze. Odżywkę z Revitalash stosuję obecnie, ale od niedawna, mam nadzieję, że efekty pojawią się i będę miała dłuższe rzęsy. Resztę kosmetyków bardzo miło wspominam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi nie przeszkadza,że te masło się długo wchłania,ale właśnie każda z nas jest inna.
      Z odżywki do rzęs będziesz na pewno zachwycona tylko musisz czekać cierpliwie ;)

      Usuń
  20. płyn micelarny Floslek znam i podoba mi się z zapachu, ale działanie już nie bardzo - wg mnie nie nadaje się do demakijażu oczu, bo mnie po nim pieką a twarz, choć dobrze oczyszczona, to nie wydaje mi się być tak odświeżona jak np. po płynie Tołpy Physio czy nawet biedronkowym BeBeauty

    OdpowiedzUsuń
  21. Tusz Lovely miałam i lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Oh So Special nie mam ale może kiedyś się skuszę na nią bo kolory bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  23. też lubię tę paletkę, tusz na pewno spróbuję

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie wyznaczam sobie ulubieńców miesiąca, ale też polubiłam tusz z Lovely:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Tusz uwielbiam:) Szampon miałam i chyba go znowu kupię bo też bardzo go lubiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Mnie ciągle ten Sleek ciekawi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mnie ciekawią inne paletki ze sleeka ;)

      Usuń
  27. Tusz się u mnie nie sprawdził, ale cienie sleek bardzo lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo ładne te kolory ze Sleekowskiej paletki - akurat moje ulubione :)
    Co do Revitalash, ja używam dopiero miesiąc ale wiesz, że rzęsy przestały mi wypadać, wcześniej gubiłam ich dużo (prawdopodobnie też przez zalotkę) :D

    OdpowiedzUsuń
  29. A na moje rzęsy odżywka RevitaLash w ogóle nie podziałała ...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Każda opinia pozytywna jak i negatywna, stanowi dla mnie bardzo wiele. Jest docenieniem mojej pracy. Dlatego pozostawiaj ślad po sobie.

Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc komentarz z adresem Twojego bloga jest tu zbędny.

Zawsze odpowiem na Twoje pytanie, chętnie podzielę się spostrzeżeniami. Służę pomocą.