piątek, 7 marca 2014

Współprace i Zakupy

Zaczniemy od moich zakupów ;)

Na stronie e-naturalne zakupiłam Witaminę C w proszku ponieważ chciałam znowu powrócić do własnoręcznego serum z witaminą C za 30 g zapłaciłam 6,90 zł .Zamówiłam na tej stronie ponieważ  mają najtańszą przesyłkę a nie chciałam przepłacać.
Alantan dermoline lekki krem idealny do codziennej pielęgnacji skóry wrażliwej.Przez ostatni czas chwaliła go bardzo Zmalowana postanowiłam go kupić i nie żałuje.Za 50 g zapłacimy 8,50 zł 
Zaszalałam i kupiłam swoje pierwsze rzęsy Ardel Natural na pewno się kiedyś przydadzą ;) Kupiłam je na allegro za około 13 zł
BEN NYE Banana puder do twarzy zastanawiałam się nad nim już jakiś czas i wreszcie kupiłam na allegro za 5 g zapłaciłam 15 zł.Opiakowanie jest takie małe i nie poręczne,że musiałam go przesypać do innego
Próbki podkładu mineralnego z firmy Annabell Minerals.Cieszę się,że wreszcie się zdecydowała i mam nadzieje,że się sprawdzą.Za jedną zapłaciłam 7,50 zł mieści się w niej 1 g

Dalsza Współpraca z firmą Fitomed
Link do strony KLIK
Do testów tym razem wybrałam
Olejek z kiełków pszenicy 
Żel do mycia twarzy ziołowy do cery tłustej i trądzikowej.

Współpraca z firmą Dalawee
Link do strony KLIK 
Do testów wybrałam
Peeling do dłoni stóp i ciała egzotyczny 
Masło do dłoni stóp i ciała miód i cytryna

Współpraca z firmą BCL SPA
Link do strony KLIK
Do testów wybrałam
Żelowy lotion do ciała o zapachu Trawa Cytrynowa i Zielona Herbata 
Peeling do ciała o zapachu Lawendy i mięty

Współpraca z firmą Pilomax
Link do strony

Do testów dostałam
Produkty do Regeneracji 
Krok 1 szampon oczyszczający
Krok 2 Maska Regenerująca
Krok 3 Odżywka bez spłukiwania w sprayu o właściwościach chroniąca włosy
Produkty do codziennej pielęgnacji 
Krok 1 szampon łagodnie myjący włosy
Krok 2 Odżywka zawierająca Kreatynę i skrzyp polny 
Hair spa. turban polarowy+grzebień

Współpraca z Hurtownią Biosfera Polska
Link do strony KLIK

Do testów wybrałam
Żel ANTY AGE do mycia twarzy na wodzie szungitowej
Kosmetyka Morza Martwego - Maska Scrub 2w1 do skóry tłustej i problemowej 100ml 
 Kosmetyka Morza Martwego - Mineralny oczyszczający scrub do ciała
Maska Błotna Przeciw Wypadaniu Włosów, Belita 450 ml
Balsam Łopianowy Przeciw Wypadaniu Włosów, Belita 450 ml
Super Aktywna Łopianowa Maska Przeciw Wypadaniu Włosów, Belita 300 ml 

Firma Bingo Spa przygotowała dla nas niespodziankę na dzień Kobiet.Bon zakupowy o wartości 50 zł przy zakupie za minimum 100 zł 

Bon jest przeznaczony dla Blogerów współpracujących z BingoSpa oraz Fanów na
Facebooku.
Bon jest ważny od 7 do 9 marca.

Link do sklepu KLIK

Przypominam o Rozdaniu 
Zapraszam KLIK

 Co was najbardziej ciekawi ?:) Pozdrawiam

41 komentarzy:

  1. sporo tego do testowania masz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję współprac, życzę miłego testowania:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dużo nowości! Mam ten zestaw z Pilomax'u, chociaż nieczęsto w sumie uywam maseczek... zapominam! :) ciekawe, jak sie spiszą rzęsy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. DeadSea - pierwszy raz słyszę !! :o Czekam na recenzję ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Alantan dermoline - też słyszałam o tym produkcie, ciekawa jestem jego działania.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ileż wspaniałości. Ostatnia paczuszka chyba najbardziej mnie zaciekawiła :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ile cudowności :-) Rzęsy Ardell lubię, ale mam wrażenie, że demi mi nie pasują :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze ich nie używałam więc nie wiem

      Usuń
  8. Sporo współprac ;) Gratuluję i miłego testowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Musiałabym sobie kupić ten krem do skóry wrażliwej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto kupić a szczególnie że cena jest niska

      Usuń
  10. Ależ Ci tego przybyło, większość kosmetyków i tych firm z współprac to dla mnie nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  11. udanego testowania, ciekawe nowości

    OdpowiedzUsuń
  12. wow jak dużo nowości, udanego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  13. wow jak dużo nowości, udanego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  14. rzeczy ze współpracy bardo mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń
  15. oojeej, ale się wzbogaciłaś :D to teraz czekamy na jak najwięcej notek ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. wow dużo tego :D miłych testów życzę :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Odpowiedzi
    1. Zapraszam do posta http://blizniaczki09.blogspot.com/search/label/Serum%20do%20twarzy :)

      Usuń
  18. Muszę wreszcie zainwestować w pierwszą parę rzęs Ardell, przyda się na większe wyjścia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie kupiłam je na takie większe wyjścia ;)

      Usuń
  19. Zazdroszczę produktów z Pilomaxa ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Będziesz zadowolona z żelu od Fitomedu <3 zazdroszczę współpracy z tą firma :)

    OdpowiedzUsuń
  21. mnóstwo świetnych nowości:)

    OdpowiedzUsuń
  22. le u Ciebie różności :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ogrom do testów :-) O alantanie również słyszałam i na pewno go spróbuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam Alantan i też go uwielbiam. W mroźne dni był naprawdę bardzo dobry do ratowania moich dłoni

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale tego dużo! Gratuluję! Ten kremik Alantan w przyszłości na pewno kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczne te rzęsy Ardell :)

    OdpowiedzUsuń
  27. czekam na recenzję peelingu! :*

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja tej maści znaleźć nie mogłam którą polecała ale za to znalazłam równie świetny Linoderm :)

    OdpowiedzUsuń
  29. uwielbiam produkty fitomedu a Alantan muszę wypróbować gdy skończę obecną kurację.

    OdpowiedzUsuń
  30. gratuluję tylu współprac :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Każda opinia pozytywna jak i negatywna, stanowi dla mnie bardzo wiele. Jest docenieniem mojej pracy. Dlatego pozostawiaj ślad po sobie.

Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc komentarz z adresem Twojego bloga jest tu zbędny.

Zawsze odpowiem na Twoje pytanie, chętnie podzielę się spostrzeżeniami. Służę pomocą.