niedziela, 16 marca 2014

Efekt wczorajszego Frabowania farbą Cece Color Creme (Profesjonalna farba do włosów) kolor 6 ciemny blond

U fryzjera byłam w połowie grudnia a włosy po farbowaniu wyglądały tak ;)
Minęło już 3 miesiące więc farba się całkowicie wypukała a odrostów było już sporo i nie wyglądało to dobrze
Postanowiłam że się ufarbować a żeby zaoszczędzić kupiłam farbę sama.Wybrała farbę fryzjerską z firmy Cece Color Creme (Profesjonalna farba do włosów) kolor 6 ciemny blond


Do tego wodę utlenioną 6 % Za dwie farby i dwa utleniacze zapłaciłam 35 zł.

Farba ma aż 125 ml i do tego woda 120 ml więc wychodzi nam prawie 250 ml samej farby.Dlatego zużyłam tylko jedną i odrobinę mojej Szwagierki ( Która także się farbowała na taki samo kolor)

Farbę trzymałam na włosach tylko 20 minut ponieważ przeprażyliśmy się jak wyglądała mieszanka farby na włosach po 20 minut po prostu była czarna. ;(

Po spłukaniu i umyciu włosów kolor wyszedł mi taki 

Jak widać odrosty są o wiele jaśniejsze niż całe włosy i to mnie dziwy ;( Dziewczyny jak wiecie jaki popełniłam błąd to mi napiszcie :)

Mój mąż jest zachwycony kolorem ponieważ lubi gdy mam ciemne włosy.Szwagierce też się podobało a ja jestem załamana ;(
Po prostu źle się czuję i mam nadzieje,że farba się szybko wypuka.


Dziewczyny jak wiecie to napiszcie mi co zrobiłam źle i dlaczego wyszedł mi taki ciemny kolor ?:(

Pozdrawiam

38 komentarzy:

  1. Ja też uważam że wyglądasz zjawiskowo ! ale najważniejsze jest to żebyś Ty się dobrze czuła i była zachwycona ! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużo osób mi mówi,że dobrze wyglądam takim troszkę ciemniejszych włosach.Ale ja jakoś nie mogę się przekonać.

      Usuń
  2. ładny kolor!
    35 zł. za dwie farby i dwa utleniacze to mało. Ja za jedną i utleniacz prawie tyle płaciłam. kolorek ładny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko tyle że kupiliśmy go w hurtowni jeszcze przez internet co było taniej i odebraliśmy w sklepie więc nie płaciliśmy za przesyłkę.

      Usuń
  3. Ładnie wyglądasz ale jak się w nim nie czujesz to wiem po sobie, że takie słowa nie pomagają. Nie wiem dlaczego ten kolor nazwali blondem bo jak dla mnie to już brąz jest :) A brązy niestety wychodzą zazwyczaj ciemne, moja mama się o tym przekonała i od tamtego czasu wybiera jaśniejsze odcienie. Podobno szampony przeciwłupieżowe wypłukują szybciej kolor.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama nie wiem dlaczego on taki ciemny wyszedł może złą wodę wybrałam :(
      Pod farbą były jasne włosy więc farba na pewno będzie się szybko wypukiwała

      Usuń
    2. Dlatego że poziom 6 jest już taki ciemny to normalne . wystarczy wybrać poziom 7 lub8 troche jaśniejszy poprostu. A farba mogła być nierownomiwrnie położona albo za krótko trzymana i dlatego nawet jak wychodzi czarna to ona nie ma prawa wyjść czarna bo to ciemny blond to tak tylko wygląda. A woda utleniona jest dobra.



      Pozdrawiam Fryzjer adrian

      Usuń
  4. Odrosty zawsze lapia ciemna farbe jasniej niz farbowana dlugosc

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjnie Ci w tym kolorze!

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi efekt bardzo się spodobał, niestety nie farbuję włosów, więc nie pomogę Ci, ale słyszałam, że trzeba nieco jaśniejsze farby wybierać, bo kolor wychodzi ciemniejszy

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolor Ci psuje, ale po nazwie spodziewałabym się jaśniejszego koloru.

    OdpowiedzUsuń
  8. Na pewno się wypłucze, u mnie też zawsze są bardzo ciemne na początku. Stosuję blond nr 7 Recital, Loreal'a. Kusi mnie właśnie farba profesjonalna. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. moim zdaniem o wiele bardziej pasuje do Ciebie ten kolor niz poprzedni

    OdpowiedzUsuń
  10. wiesz co, moim zdaniem dobrze Ci i w takich, i w poprzednich :D jednak jeżeli ty nie czujesz się w nich dobrze, to pocieszę cię, że ciemna farba zawsze szybko schodzi, więc kilka myć i będą jaśniejsze :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też myślę, że ten kolor bardziej Ci pasuje ;) A Ty musisz się dobrze czuć ;) /E.

    OdpowiedzUsuń
  12. Według mnie kolor jest piękny i wyglądasz w nim świetnie - na ostatnim zdjęciu masz tak ładnie podkreślone oczy - ale jeśli czujesz się w nim niekomfortowo (tak jak ja w słonecznych blondach) to wiem co czujesz :(

    OdpowiedzUsuń
  13. ładnie Ci ;)
    a z czasem farba się wypłuka... :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Mnie też bardziej podobają się te ciemne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. też używam tej farby w tym samym kolorze, ale akurat to, że wychodzą ciemne mi się podoba. Twoje włosy może mają taką skłonność, że odrost tak dobrze nie łapie, jak długość, wtedy powinnaś farbę na odrost rozcieńczać z wodą 3%, a na resztę włosów 6% :) wtedy kolor wyjdzie równomierny. A jak byś chciała jaśniej to albo musisz zmienić numerek farby albo używać utleniacza o większym stężeniu np. 9-12%

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana następnym razem to pójdę do fryzjera bo to będzie przed ślubem mojej Szwagierki i wiadomo,że muszę wyglądać dobrze

      Usuń
  17. Ślicznie wyglądasz! Mam nadzieję, że przekonasz się do koloru bo bardzo Ci pasuje!

    OdpowiedzUsuń
  18. Odrosty są jaśniejsze bo były naturalne a te które miałaś już farbowane są ciemniejsze ponieważ podczas farbowania następuje zjawisko wymiany pigmentu, a pigment naturalny ławiej jesst wypierany z włosa niż pigment sztuczny czyli z farby.

    OdpowiedzUsuń
  19. ładny kolor, bardzo naturalny :)
    Sama używam tych farb i zawsze z efektu jestem zadowolona ale koloryzację przeprowadza siostra (fryzjerka) sama nie mam odwagi tego robić ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mi też się kolor bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  21. efekt jest bardzo fajny, nie masz się czym martwić. ładnie Ci w tym odcieniu

    OdpowiedzUsuń
  22. Naturalne włosy łatwiej chwytają barwnik, może dlatego masz odrosty jaśniejsze.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja nie farbuję włosów - jestem w tym temacie kompletnie zielona...
    Kiedyś,gdy pierwszy i ostatni raz zafarbowałam sobie włosy,to dostałam takiego uczulenia,że na samo wspomnienie do dzisiaj swędzi mnie skóra głowy...

    P.S Serdecznie DZIĘKUJĘ za życzenia :*

    OdpowiedzUsuń
  24. Zazwyczaj fryzjerzy zaczynają nakładanie farby od odrostów, zostawiają na określony czas i dopiero pokrywają końce. Poza tym mogłaś zbyt krótko trzymać, farba może potrzebować podgrzania, itd. Bardzo wiele czynników może wpłynąć na niewłaściwe zabarwienie włosów podczas farbowania, dlatego powinno się stosować raczej farby przeznaczone do farbowania domowego. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  25. błąd jest taki że użyłaś wody 6% i to jest za wysoka. poza tym farbę trzyma się określony czas i nie zmywa się jej wcześniej bo pigment nie zdąży się odłożyć do końca.

    OdpowiedzUsuń
  26. Powinnas uzyc wody 9%, niestety ale 6% nie zrobi jasnego kolorku

    OdpowiedzUsuń
  27. Powinnas uzyc wody 9%, niestety ale 6% nie zrobi jasnego kolorku

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Każda opinia pozytywna jak i negatywna, stanowi dla mnie bardzo wiele. Jest docenieniem mojej pracy. Dlatego pozostawiaj ślad po sobie.

Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc komentarz z adresem Twojego bloga jest tu zbędny.

Zawsze odpowiem na Twoje pytanie, chętnie podzielę się spostrzeżeniami. Służę pomocą.