środa, 31 sierpnia 2011

Zakupy Be Beauty masło do ciała i sól do kąpieli :)

Byłam ostatnio w Biedronce zrobić zakupy,miałam oczywiście nie kupować żadnych kosmetyków ale za taką niską cenę nie mogłam się opanować.

Pierwszy produkt
Be Beauty Spa Azja Wygładzające Masło do ciałą z ekstraktem z bawełny






Zapłaciłam w promocji 5,50 zł więc jak można było nie kupić :)
Bardzo lubię masła ponieważ są gęstsze niż balsamy i nie chłodzą tak ciała, ja bardzo nie lubię gdy krem zostaje długo na moim ciele,narazie nie wiem jak się sprawuje te masło ale jak wypróbuje to oczywiście napiszę.Pierwsze wrażenia ślicznie a to bardzo ślicznie pachnie ja czuję wiśnie na ciele ma delikatny zapach taki jak lubię,więc mi się wydaje że bardzo się polubimy :)

Drugi produkt
BeBeauty Spa sól do kapieli orzeżwiające Pomarańcza & Rokitnik




Ten kosmetyk jest optymalnym połączeniem naturalnych kryształów soli z ekstraktami z pomarańczy i rokitnika. Zastosowana sól pochodzi z naturalnych złóż soli kamiennej i dostarcza niezbędnych dla odpowiedniej pielęgnacji skóry składników mineralnych. Ekstrakt z pomarańczy cudownie nawilża, odżywia i uelastycznia skórę. Ekstrakt z rokitnika chroni skórę przed szkodliwym działaniem środowiska. Zapach o nucie cytrusowej sprawia, że kąpiel staje się niezapomnianą chwilą.

Zapłaciłam 4 zł więc też taniutko
Miałam wcześniej Miód & Mleko byłam zadowolona ale miał bardzo zbytnio mdły zapach więc postanowiłam teraz kupić inny więc postanowiłam kupić pomarańczę najbardziej podobał mi się zapach, ale nie wyczuwam pomarańczy nie wiem jak to określić ale jest śliczny. Mam nadzieje że też będzie się sprawował.

Może po jakimś czasie zrobię recenzje wszystkich produktów których mam z firmy
Be Beauty :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz. Każda opinia pozytywna jak i negatywna, stanowi dla mnie bardzo wiele. Jest docenieniem mojej pracy. Dlatego pozostawiaj ślad po sobie.

Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc komentarz z adresem Twojego bloga jest tu zbędny.

Zawsze odpowiem na Twoje pytanie, chętnie podzielę się spostrzeżeniami. Służę pomocą.