środa, 10 sierpnia 2011

CLINIQUE ZESTAW 3 KROKI CERA nr 3 MIESZANA

Mam cerę mieszaną tłustą w strefie T i suchą na policzkach używałam różnych kremów i żaden mi nie pomógł.Postanowiłam sobie kupić Clinique zestaw 3 kroki więc kupiłam na wypróbowanie małe tubki.Jeszcze udało mi się kupić dwa zestawy do jednego zalicza się ;
1.MYDEŁKO DO MYCIA TWARZY - 30 ml
2.PŁYN ZŁUSZCZAJĄCY - TONIK - 30 ml
3.ŻEL NAWILŻAJĄCY -30 ml


Jeden cały nie używany a drugi bez płynu złuszczającego a w żel i mydełku było znikome zużycie.Zapłaciłam 45 zł więc bardzo tanio dlatego się skusiłam



Moje odczucia już prawie kończę drugi zestaw używam ich już 6 miesięcy

1.MYDEŁKO DO MYCIA TWARZY

plusy

+Wydajny
+Bez zapachu
+Nie wysusza, nie ściąga twarzy
+Dobrze się pienie
+Dobrze oczyszcza twarz

minus

- to tylko te małe opakowanie czasami wylewało mi się za dużo mydełka
- cena moim zdaniem jest naprawdę drogi.

Strasznie go lubię jak mi się skończy i nie znajdę nic lepszego to go kupię w tej dużej wersji.


2.PŁYN ZŁUSZCZAJĄCY - TONIK

plus

+ dobrze wysusza niedoskonałości

minusy

-bardzo śmierdzi alkoholem
-wysusza dlatego nie używałam go na całą twarz
-niewydajny

Na pewno go już nie kupię

3.ŻEL NAWILŻAJĄCY

plus

+ poręczne opakowanie
+ niedrażniący zapach
+ nie podrażnia i nie uczula
+ bardzo wydajny
+ dobrze się rozprowadza po skórze
+ szybko się wchłania
+ nie zapycha pory

minusy

- nie zauważyłam żadnej poprawy skóry
- matuje skórę na krótki czas


Więc poszukuje nadal mojego idealnego kremu do twarzy

Może wy macie jakieś swoje idealne kremy do twarzy ?? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz. Każda opinia pozytywna jak i negatywna, stanowi dla mnie bardzo wiele. Jest docenieniem mojej pracy. Dlatego pozostawiaj ślad po sobie.

Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc komentarz z adresem Twojego bloga jest tu zbędny.

Zawsze odpowiem na Twoje pytanie, chętnie podzielę się spostrzeżeniami. Służę pomocą.