środa, 24 sierpnia 2011

Moje Zakupy cz 1 :)

Witam

Ostatnio miałam troszkę czasu i byłam na małych zakupach.Kupiłam sobie bluzkę z przodu gładka a całe plecy ma z koronki w śliczne kwiaty strasznie mi się spodobała a cena :) zapłaciłam za nią tylko 18 zł :)



Oczywiście jak stałam przy kasie zauważyłam te kolczyki tak mi się spodobały chociaż przyznam że nie noszę sztucznej biżuterii ale nie mogłam się oprzeć :) ich cena 4 zł

I ostatni mój zakup to czarny lakier z safari, myślałam że będzie nadawał się do wzorków ale jest zbyt rzadki.
Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz. Każda opinia pozytywna jak i negatywna, stanowi dla mnie bardzo wiele. Jest docenieniem mojej pracy. Dlatego pozostawiaj ślad po sobie.

Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc komentarz z adresem Twojego bloga jest tu zbędny.

Zawsze odpowiem na Twoje pytanie, chętnie podzielę się spostrzeżeniami. Służę pomocą.