poniedziałek, 22 maja 2017

Spełnij Marzenie,Shiny Box -Mini recenzję





Dziś przychodzę do was z mini recenzjami kosmetyków których znalazłam w kwietniowym  ShinyBox.Tytułem pudełko to ,,Spełnij Marzenia,,

Opinia Producenta:
Spełnijcie swoje najskrytsze, kosmetyczne marzenia dzięki kwietniowemu pudełku ShinyBox.W tym miesiącu przygotujcie się na coś naprawdę wyjątkowego! Szykujemy dla Was nie lada niespodziankę więc koniecznie zamówcie najnowsze pudełko. Pamiętajcie, że jego ilość jest mocno ograniczona!W każdym kwietniowym pudełku ShinyBox "Spełnij Marzenia" znajdziecie m.in. dwa kosmetyki premium - pieniący się żel do mycia twarzy z luffą od marki - 417 o wartości 116 zł oraz błyszczyk do ust PROVOKE od Dr Irena Eris o wartości 55 zł!






Więc zaczynamy

- 417 Pieniący się żel do mycia twarzy z luffą

Opinia Producenta:
Czysta, świeża i promienna skóra już po pierwszym zastosowaniu. Dokładne usuwanie zanieczyszczeń skóry, dzięki zawartości mikrocząsteczek naturalnej luffy. Zawartość minerałów z Morza Martwego wraz z odżywczymi ekstraktami roślinnymi zapewnia skórze dogłębne odżywienie i nawilżenie.
Cena.116zł/200 ml Produkt pełnowymiarowy.

Skład:


Moja Opinia:
Kosmetyk znajduje się w miękkiej złoto-zielonkawej tubie. Z czarnym dozownikiem na zatrzask. Produkt jest w formie żelowej, ale ma dość rzadką konsystencję i trzeba uważać jak go dozujemy. Ponieważ bardzo często wydobywa mi się za dużo produktu z opakowanie. Wolałam bym żeby posiadał pompkę.
Produkt ma bardzo przyjemny odświeżający zapach.Żel bardzo dobrze się pieni i oczyszcza buzię, nie wysusza,nie podrażnia.
Całkiem przyjemny kosmetyk, ale nie wiem czy wart aż tak wysokiej ceny.

Faberlic Balsam tlenowy z serii Air Stream linii Legendarny Tlen
Opinia Producenta:
Odżywiona, dotleniona i zregenerowana skóra, dzięki wysokiemu stężeniu kompleksu tlenu. Pomaga skórze walczyć z niekorzystnymi warunkami klimatycznymi i zregenerować skórę po przebytym stresie. Kosmetyk jest również zalecany jako produkt SOS do pielęgnacji podrażnionej skóry po ekspozycji na światło słoneczne, depilacji, agresywnych zabiegach w gabinecie kosmetycznym.

Cena.39.90 zł/50 ml, Produkt pełnowymiarowy.



Skład:





Moja Opinia:
Kosmetyk znajduje się w miękkiej niebieskiej tubie.Z przezroczystym dozownikiem na zatrzask. Konsystencja tego kosmetyku jest bardzo przyjemnie żelowa. Dobrze rozprowadza się po buzi i szybko się wchłania. Zapach jest  delikatny,ale bardzo przyjemny. Ciężko go określić, pachnie po prostu kosmetycznie. Produkt bardzo ładnie łagodzi podrażnienia na buzi. Fajnie spisuje się takie jako serum pod jakiś bogaty krem.

Krynickie SPA Rozświetlający krem pod oczy
Opinia Producenta:

Efekt rozświetlonej, wypoczętej i nawilżonej skóry okolic oczu. Regularnie stosowany wygładza i zmniejsza widoczność zmarszczek. Bogaty skład skutecznie niweluje oznaki zmęczenia, działa kojąco i łagodząco oraz przywraca świeżość skórze wokół oczu.

Cena.16,00 zł/30 ml. Produkt pełnowymiarowy.


Skład:


Moja Opinia:
Kosmetyk znajduje się w miękkiej białej tubce. Produkt jest zakręcany na zakrętkę. Z dozującym białym dziubkiem. Konsystencja jest
treściwa, ale ładnie rozprowadza się pod oczami. Zapach jest bardzo mało wyczuwalny. Niestety nic więcej nie mogę napisać, ponieważ musi poczekać na swoją kolej.

Joko Make Up Kosmetyk do makijażu (Róż spiekany w kolorze 08 ).
Opinia Producenta:
Spiekany róż do policzków - idealnie rozświetlone i podkreślone kości policzkowe dzięki zawartości iskrzących drobinek, które odbijają światło nadając twarzy promienny i zdrowy wygląd o każdej porze dnia. Mix kolorów.
24,50 zł/szt. Produkt pełnowymiarowy.
Moja Opinia:
Kosmetyk znajduje się w czarnym opakowaniu. Które  jest dość dobrze wykonane. Kosmetyk ma piękny kolor, ale posiada dość spore złote drobinki. Bardzo lubię używać zimą rozświetlających róży, ale takich co mają tylko poświatę. Niestety z tym się nie polubiłam. Może dlatego że mam problem z trądzikiem i ten drobinki bardzo podkręcają na policzkach ten problem. 

Dr Irena Eris Błyszczyk do ust ProVoke ( Mi się trafił kolor 03 )
Opinia Producenta:
Intensywnie nawilżone, miękkie i gładkie usta o długotrwałym połysku. Pielęgnacyjna formuła, wzbogacona o Volulip Complex regeneruje i ujędrnia usta, nadając im pełniejszy wygląd. Mix kolorów.
Cena.55 zł/sztuka, Produkt pełnowymiarowy.

Moja Opinia:
Kosmetyk znajduje się w pięknym srebrnym kartoniku. Sam kosmetyk przypomina standardowe opakowanie błyszczyka. Aplikator jest w formie gąbeczki. Bardzo przyjemnie aplikuje się nią produkt na usta. Produkt jest gęsty, kremowy i się nie klei.Ma piękny cielisty kolor mieniący się małymi drobinkami w słońcu. Pięknie prezentuje się na samych ustach jak i nałożony na kredkę lub matową pomadkę. Usta optycznie wyglądają na większe i pełniejsze. Po prostu ostatnio się w nim zakochałam.

Moim hitem tego pudełka jest błyszczyk, który podbił moje serce. Już  bardzo długo nie sięgałam po błysk na ustach. Teraz ten efekt tak mi się podoba, że moje usta błyszczą prawie codziennie. Polubiłam się także z balsamem tlenowym do twarzy. Ma bardzo przyjemnie działanie uspokajającą skórę.
Żel do mycia buzi także sprawdził się w swojej roli,ale ta cena jest troszkę za wysoka.
Nowe majowe pudełko nosi nazwę ,,Pretty Happy You''. Jeden gwarantowany kosmetyk to bogaty krem odżywczy od marki NAOBAY o wartości 210 zł.A w czerwcu Shiny Box obchodzi 5 urodziny, więc z tej okazji zestaw będzie w formacie XXL. Lecz jest kilka zasad do spełnienia,po więcej informacji zapraszam na ich fb

Majowe pudełko możecie zamówić na stronie ShinyBox klik
Wysyłka planowana jest już na 22 maja.

Co sądzicie o pudełku Spełnij Marzenie ?
Może coś was zaciekawiło ?
Kusi was nowe Majowe pudełeczko ?

Pozdrawiam

15 komentarzy:

  1. Miałam dawno temu róż JOKO podobny odcieniem do tego z boxa :p

    OdpowiedzUsuń
  2. ten błyszczyk jest całkiem fajny, szkoda, że nie polubiłaś się z różem, masz piękny kolor

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyjątkowo w tej edycji nie znalazłabym nic dla siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy błyszczyk, ale kolor raczej nie mój.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też myślałam że się z nim nie polubię a było odwrotnie.

      Usuń
  5. A mnie wlasnie super sie podoba ten blyszczyk!!! <3 w ogóle to fajna zawarttosc! pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie znam produktów, błyszczyk ciekawy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. żel najbardziej mnie zaciekawił :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Każda opinia pozytywna jak i negatywna, stanowi dla mnie bardzo wiele. Jest docenieniem mojej pracy. Dlatego pozostawiaj ślad po sobie.

Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc komentarz z adresem Twojego bloga jest tu zbędny.

Zawsze odpowiem na Twoje pytanie, chętnie podzielę się spostrzeżeniami. Służę pomocą.