poniedziałek, 29 maja 2017

Pachnąco...Kingle Candle o zapachu Spa Day

Wosk (Breakable Wax Potpourri) marki Kringle Candle o zapachu rześkiej mięty, soczystego jabłka i ogórka

+OPAKOWANIE
Woski KC znajdujemy w plastikowym pudełeczku z wieczkiem na którym znajduje się zdjęcia kamieni i jakiegoś kwiatka. W środku znajdujemy biały wosk podzielony na pięć kawałków. Są one ponacinane, musimy je przełamać, żeby je od siebie oddzielić. Podoba mi się bardzo te opakowanie ponieważ resztkę wosku możemy  odłożyć do pudełeczka i nic nie musimy pakować w woreczki itd.
+POJEMNOŚĆ,CENA
40 g kosztuje 12 zł i można je kupić w wielu wariantach zapachowych na stronie goodies.pl TUTAJ Klik ;) a YC woski mają 22 g i kosztują 9 zł.
+UŻYWANIE
Do kominka wrzucam jedną cząstkę, na szczęście wosk przy rozdzieleniu,nie kruszy się tak jak YC. Jeden kawałek odpaliłam cztery razy ( zapach jest bardzo intensywny)
-DOSTĘPNOŚĆ
Można je kupić z tego co wiem na razie tylko przez sklepy internetowe. Ja swoje woski kupuję na stronie goodies.pl TUTAJ Klik, gdzie często można trafić na darmową wysyłkę już od 25 zł. Wielkie świece można spotkać w Tk Maxx ,ja z chęcią zaglądam na ten dział, żeby chociaż powąchać zapachy.
+ZAPACH
Wosk Kingle Candle o zapachu Spa Day to bardzo orzeźwiający i uspokajający zapach. Może zacznę od początku jak dla mnie na sucho pachnie jak różowa guma orbit dla dzieci z odrobiną mięty. Wiedziałam że się z nim polubię i się nie myliłam.
Po rozpaleniu wyczuwalny jest zapach mięty i ogórka. Nie wyczuwam w nim jabłka. Lecz po zgaszeniu unosi się aromat owocowy. Zapach idealny na lato odświerzający i nie męczący.

Nie spodziewałam się, że ten wosk będzie tak ślicznie pachnieć. Dlatego tak długo zwlekałam  z jego zakupem. Bardzo się cieszę, że trafił do mojego koszyka. Idealny w upalne dni,orzeźwia i odświeża pomieszczenie.

Pozdrawiam

15 komentarzy:

  1. Bardzo lubię zapach peony tej firmy :) Teraz mam do przetestowania splash ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz przy następnych zakupach skuszę się na zapach Peony :)

      Usuń
  2. Bardzo lubię ten zapach :) Jabłko i mięta stanowią super duet :)
    W ogóle z tej edycji, bo ten zapach wszedł w zeszłym roku na lato z kilkoma innymi, wszystkie zapachy były genialne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawa jestem kiedy firmy wypuści nowe zapachy na lato.

      Usuń
  3. Uspokajajacy zapach czasami bardzo by mi sie przydal :) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. hmmm spa day może zamówie ten zapach do gabinetu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubie jak swiece i woski intensywnie pachna :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawe połączenie. Lubię domieszki mięty :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Każda opinia pozytywna jak i negatywna, stanowi dla mnie bardzo wiele. Jest docenieniem mojej pracy. Dlatego pozostawiaj ślad po sobie.

Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc komentarz z adresem Twojego bloga jest tu zbędny.

Zawsze odpowiem na Twoje pytanie, chętnie podzielę się spostrzeżeniami. Służę pomocą.