niedziela, 28 maja 2017

Dr Irena Eris, Kremowy Żel do Oczyszczania Twarzy DO WSZYSTKICH TYPÓW SKÓRY

Face Cleansing Creamy Gel to wyjątkowy żel oczyszczający do twarzy, który zapewnia idealne oczyszczenie oraz optymalne nawilżenie. Żel dokładnie usuwa pozostałości makijażu oraz wszystkie inne zanieczyszczenia blokujące pory. Niweluje nadmiar sebum, dając efekt perfekcyjnego zmatowienia cery (90%)*. Dzięki obecności Gluco Moistening Complex, skóra jest optymalnie nawilżona i wygładzona, zaś dobroczynna moc olejku jojoba nadaje jej aksamitną miękkość
Aqua ( Water ), Cocamidopropyl Betaine, Coco-Glucoside, Glycerin, Methyl Gluceth-20, Sodium Cocoyl Glutamate, PEG-7 Glyceryl Cocoate, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Tromethamine, PEG-10 Olive Glyceride, Styrene/Acrylates Copolymer, PEG/PPG-120/10 Trimethylolpropane Trioleate, Laureth-2, Hydroxyacetophenone, Sodium Polyacrylate Starch, Disodium EDTA, Propylene Glycol, Ethoxydiglycol, Ethylhexylglycerin, Simmondsia Chinensis ( Jojoba ) Seed Oil, Glucose, Butylene Glycol, Citrus Medica Limonum ( Lemon ) Juice, Hydrogenated Starch Hydrolysate, Sodium Hyaluronate, Caprylic/Capric Triglyceride, Laminaria Ochroleuca Extract, Aphanizomenon Flos-aquae Extract, Ascorbic Acid, Phenoxyethanol, Potassium Sorbate, Parfum ( Fragrance ), Butylphenyl Methylpropional, Caramel.
+/-OPAKOWANIE
Kosmetyk zamknięty jest w srebrno-białym kartoniku. Na którym znajdują się wszystkie ważne informacje między innymi datę ważności, skład oraz opinię producent. Sam produkt znajduje się w standardowej miękkiej srebrnej tubce. Dozownik jest z odkręcany srebrną zakrętką. Osobiście wolę jak żele do mycia buzi znajdują się w opakowaniach z pompką. Trzeba bardzo delikatnie nacisnąć, żeby nie wydostało się za dużo kosmetyku. 
+KONSYSTNCA,KOLOR
Kosmetyk jest w kolorze mlecznym o dość fajnej kremowej konsystencji. Której wystarczy kropelka żeby umyć całą buzię.
+ZAPACH
Wszystkie kosmetyki marki Dr Irena Eris pachną przecudnie.
Ten kosmetyk pachnie kwiatowo, świeżo bardzo przyjemne, ale bardzo delikatnie i nie męcząco.
+POJEMNOŚĆ,CENA
175 ml kosztuje 59 zł aktualnie jest teraz na promocji za 47,20 zł na stronie producneta Tu 
 +WYDJANOŚĆ
Tak jak pisałam, wystarczy naprawdę odrobinę żeby umyć całą buzię. Więc już wiem że będzie mega wydajny i na pewno zostanie ze mną na kilka ładnych miesięcy.
+INNE KOSMETYKI Z SERII  CLEANOLOGY
-Tonik odświerzający, do cery suchej i wrażliwej
-Dwufazowy płyn do demakijażu, do wrażliwej skóry pod oczami na powieki  
-Peeling enzymatyczny, do skóry suchej i wrażliwej
-Mleczko do demakijażu twarzy i oczy, do wszystkich typów skóry
-Płyn do demakijażu twarzy i oczy, do wszystkich typów skóry
+/- DOSTĘPNOŚĆ
Możemy kupić go w sklepie internetowym Dr Irena Eris i jak się nie mylę chyba w Daglasie. 
+DZIAŁANIE
Używam go do mycia twarzy wieczorem. Doskonale się w tej roli sprawdza. Żel skutecznie usuwa wszelkiego rodzaju zanieczyszczenia resztki makijażu, sebum itd. Nie podrażnia, nie wysusza, nie daje uczucia ściągnięcia ani napięcia skóry. Skóra po jego użyciu jest mięciutka i uspokojona.


Kosmetyk ma same plusy zaczynając od pięknego opakowania. Lecz wolałam żeby miał pompkę. Kremowej przyjemnej konsystencji. Pięknego delikatnego kwiatowego zapachu. Dość spora pojemność i wydajność, dzięki czemu cena nie jest już aż tak wysoka. A jeśli chodzi o działanie, także nie mam się do czego przyczepić. ;)


Znacie kosmetyki z linii Cleanology Dr Irena Eris? Macie jakiś ulubieńców kosmetycznych marki Dr Irena Eris ?

Pozdrawiam

22 komentarze:

  1. Nie miałam jeszcze okazji używać kosmetyków dr Ireny Eris :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam takie szczęście i uwielbiam te kosmetyki :)

      Usuń
  2. Mam ochotę na produkty tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię produkty tej marki, ta emulsja już mi pachnie przez ekran :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Kosmetyki marki Dr Irena Eris są bardzo dobre, ten żel mnie zaciekawił. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. poniżej 50 zł. da się przeżyć, wygląda ekskluzywnie, moja siostra kupiła krem do twarzy z tej serii za blisko 150 zł. ale jest zachwycona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także mam kremy do twarzy z tej firmy i używa ich mój Maż, ale lubię mu je podkradać ;)

      Usuń
  6. kiedys uzywalam kosmetykow z tej firmy. dawno nie mialam z nimi stycznosci.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam bo firma poszerza swój asortyment :)

      Usuń
  7. Mozee i u mnie by się sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam go, za super skuteczne działanie, zapach, mega wydajność!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja w ogóle nie posiadam u siebie kosmetyków Dr Ireny Eris ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam ochotę go wypróbować :) Z Eris mam jedynie kolorówkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo lubię kolorówkę jak i pielęgnację.

      Usuń
  11. Czaję się na Irenę już od dawna :D pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Każda opinia pozytywna jak i negatywna, stanowi dla mnie bardzo wiele. Jest docenieniem mojej pracy. Dlatego pozostawiaj ślad po sobie.

Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc komentarz z adresem Twojego bloga jest tu zbędny.

Zawsze odpowiem na Twoje pytanie, chętnie podzielę się spostrzeżeniami. Służę pomocą.