sobota, 20 maja 2017

Dr Ireny Eris serii SPA RESORT FIJI, Rozkosz dla zmysłów ;)

Dziś zapraszam Was na pierwsze wrażenie dotyczące najnowszej linii kosmetyków Dr Ireny Eris. Mowa tutaj o serii Spa Resert fiji. Która pachną po prostu przecudnie.

SPA RESORT FIJI Wygładzający peeling do ciała
Opinia Producenta:
Pobudź zmysły wygładzającym peelingiem, dzięki któremu poczujesz doskonałą gładkość i cudowną miękkość skóry. Zawarte w peelingu drobinki oczyszczą skórę, a kojąca moc ekstraktu z urzekającego kwiatu „Królowa Raju”, dostarczy jej niezbędnego nawilżenia. Pozwól, aby tropikalny zabieg oczyszczania pozostawił na dłużej uczucie energetyzującego odświeżenia.
Skład:


Moja Opinia:
Kosmetyk zamknięty jest w kartoniku. Sam produkt znajduje się w standardowej miękkiej  tubce.Dozownik jest z odkręcany srebrną zakrętką .Na opakowaniu znajduje się między innymi datę ważności, skład oraz opinię producent. Szafa graficzna jest bardzo urocza.Produkt  przypomina  swoją konsystencją puszysty krem o białym kolorze z widocznymi drobinkami złuszczającymi. Które się nie rozpuszczają podczas używania. Na drugim miejscu w składzie ma już parafinę.Na szczęście na skórze nie pozostaje tłusta, charakterystyczna warstwa co mnie troszkę dziwy, ale też cieszy
Świetnie usuwa martwy naskórek, skóra jest wygładzona elastyczna i przygotowana do nawilżenia przez balsam .Nie pozostawia tłustej warstwy i nie ma problemu z zmyciem go w ciała.Zgodnie z opinią producenta, kosmetyk posiada piękny zapach egzotycznych kwiatów.W którym czuć luksus, podczas używam czuję się taka dopieszczona.Peeling pachnie niezwykle zmysłowo, choć zarazem subtelnie.Zapach jest taki kobiecy,że chciałam by mieć perfumy o tym zapachu.

SPA RESORT FIJI Odżywczy balsam-nektar
Opinia Producenta:
Odżywczy Balsam-nektar to niezapomniana uczta dla skóry i zmysłów. Balsam, dzięki zawartości ekstraktu z urzekającego kwiatu „Królowa Raju” sprawia, że skóra odzyskuje zmysłową gładkość, miękkość i sprężystość. Ekstrakt posiada unikalne właściwości, które wspomagają detoksykację skóry, zapobiegając w ten sposób przedwczesnemu jej starzeniu się. Optymalny kompleks dobroczynnych wosków odżywia i nawilża skórę. Balsam jest komfortowy w użyciu, łatwo się aplikuje i szybko wchłania. Już po pierwszym użyciu skóra staje się gładka, miękka i delikatna
Skład:
\
Moja Opinia:
Kosmetyk zamknięty jest w kartoniku.Sam produkt znajduje się w plastikowym białym słoiczku ze srebrną nakrętką.Produkt był zabezpieczony sreberkiem. Szafa graficzna jest istnie wakacyjnie. Produkt jest w kolorze białym o kremowej konsystencji. Nie jest ona zbita jak niektóre masła do ciała ani lejąca jak nie które balsamy. Moim zdaniem tak w sam raz po środku. Bardzo fajnie rozprowadza się go po ciele i dość szybko się wchłania. Pozostawiając skórę nawilżoną i uspokojoną. Najważniejszy plusem tego kosmetyku jest jego zapach i fakt, że utrzymuje się na skórze naprawdę bardzo długo. Po jego użyciu czyje się rozpieszczona i relaksowana.
Dostępny wyłącznie w sieci perfumeryjnej DOUGLAS.
Miałam już peeling do ciała z tej firmy i teraz znowu sobie przypomniałam dlaczego aż tak go uwielbiałam. Oba kosmetyki pachną zapachem egzotycznych kwiatów. Który jest bardzo zmysłowy a za razem subtelny. Na dodatek zapach pozostaje z nami na dłużej.
Podczach ich używania czuje się jak w Spa. 


Pozdrawiam

20 komentarzy:

  1. Nie miałam jeszcze kosmetyków tej firmy, ale za sam zapach kupię:)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajna seria, chętnie zapoznałabym się z tym peelingiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak wspominałam miałam już peeling do ciała z tej firmy,ale w słoiczki i ten w tubce jest taki sam.

      Usuń
  3. Piękna szata graficzna. Aż chce się je posiadać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oprócz tego,że mają super działanie to na dodatek pięknie wyglądają.

      Usuń
  4. Ciekawi mnie zapach tej serii :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój maż po wysmarowaniu się tym kremem spytał mi się jakimi perfumami się wypsikałam.:)

      Usuń
  5. Opakowania są super - moje ulubione kolory ze sobą :) Pierwszy raz widzę tę linię

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam nadzieję, że kiedyś poznam się bliżej z produktami tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam ts serię. Świetna jest

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Każda opinia pozytywna jak i negatywna, stanowi dla mnie bardzo wiele. Jest docenieniem mojej pracy. Dlatego pozostawiaj ślad po sobie.

Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc komentarz z adresem Twojego bloga jest tu zbędny.

Zawsze odpowiem na Twoje pytanie, chętnie podzielę się spostrzeżeniami. Służę pomocą.