poniedziałek, 29 kwietnia 2013

Wiosenny Projekt Denko Kwiecień



Drammock International, Beauty Formulas, Apricot Facial Scrub (Złuszczający peeling do twarzy `Morela`)
Moim zdaniem nie bardzo delikatny ja wolę bardziej zdzieraki.Więc na pewno się na niego nie skuszę.

Recenzja KLIK

Czy kupię go ponownie NIE
Fennel masło di ciała o zapachu avocado i oliwki
Bardzo przyjemny produkt o zapachu gumy arbuzowej :)
Jedyny minut to,że zostawia smugi i trzeba poczekać troszkę żeby się wchłoną.

Recenzja Na pewno się pojawi

Czy kupię go ponownie NIE WIEM 




Pharmaceris łagodzący tonik nawilżający do twarzy
Przyjemny zapach i fajne działanie.Nie robi cudów,ale ja po prostu używam toniki do odświeżenia i w tej roli się sprawdził.

Recenzja Na pewno się pojawi

Czy kupię go ponownie NIE
Cien olejek do ciała oliwa z oliwek
Używałam go do włosów do nawilżania ciała i do kąpieli.Sprawdzał się bardzo dobrze,ale ten zapach po prostu była za mocny i szybko mi się znudził.Nie mogłam się doczekać kiedy go wykończę :)

Recenzja NIE

Czy kupię go ponownie NIE
Subrina professional,Szampon do włosów farbowanych
Jak go używałam czułam się jak u fryzjera.W swojej roli się sprawdził czyli oczyszczał moje włosy i je nie obciążał.

Recenzja KLIK

Czy kupię go ponownie NIE WIEM
Fitomed, Odżywka ekstraziołowa regenerująca `Zioła i witaminy` do włosów suchych i normalnych
Używałam go pod olej.W tej roli sprawdził się dobrze.Bo jako odzywka mnie nie zachwycił.

Recenzja KLIK

Czy kupię go ponownie NIE 
gBingoSpa Maska do twarzy ze 100% olejem ryżowym
Nie nawilża jakoś nadzwyczajnie,ale mogę przyznać,że bardzo fajnie łagodzi podrażnienie.Jak się ją nakłada od razu czuję się ulgę to dzięki żelowej konsystencji.Przyznam się nawet,że ją troszkę polubiłam.

Recenzja KLIK

Czy kupię go ponownie NIE WIEM
Balea,żel pod prysznic o zapachu figa-czekolada
Idealny na jesień i zimą zapach bardzo słodki i otulający.Jak będę mieć okazje to się skuszę,

Recenzja KLIK

Czy kupię go ponownie TAK
BeBeauty,płyn micelarny do demakijażu i tonizacji twarzy i oczu
Produkt się u mnie bardzo fajnie sprawdził może nie ideał,ale za taką cenę warto go wypróbować.

Recenzja KLIK

Czy kupię go ponownie TAK
L`Biotica, Biovax, Intensynie regenerujaca maseczka keratyna+jedwab
Nie zachwyciła mnie więc na pewno się na nią nie skuszę za niszą cenę mogę mieć kosmetyk lepiej działający na moje włosy.

Recenzja KLIK

Czy kupię go ponownie NIE
Noni Care nawilżajacy krem do mycia twarzy
W swojej roli sprawdził się bardzo dobrze,doskonale się sprawdził rano do orzeźwienia buzi.Jedyny minut to zbyt rzadka konsystencja która się wylewała i dostępność.

Recenzja KLIK

Czy kupię go ponownie CHYBA TAK
Lirene Dermoprogram, Krem kuracja do rąk `Regeneracja`
Lekki krem który szybko się wchłania doskonale się sprawdza do używania na dzień.

Recenzja KLIK

Czy kupię go ponownie NIE


lSafiye hydrolad rumiankowy
Nikomu nie polecam zapach ma bardzo nie przyjemny.Zużyłam go do rozdrobienia glinek.

Recenzja NIE

Czy kupię go ponownie NIE
Ziaja bloker
U mnie się nie sprawdził.Wyżucam bo mi się przeterminował.

Recenzja NIE

Czy kupię go ponownie NIE
Yves Rocher, Jardins du Monde, Fleur de Coton, Déodorant Anti - Transpirant (Antyperspirant w kulce `Bawełna z Indii`)
Bardzo fajny dezodorant dobrze mnie chronił więc kupiłam kolejną kulkę tylko o innym zapachu

 Recenzja KLIK

Czy kupię go ponownie TAK 
Woda do iniekcji
Używam go do serum z witaminą C

Recenzja jeszcze nie ma,ale pokazałam jak takie serum robię KLIK


Czy kupię go ponownie TAK

Lilibe Płatki kosmetyczne z Rossmanna
Moje ulubione

Recenzja NIE

Czy kupię ponownie TAK
Nasiona Kozieradki 
U mnie się nie sprawdziły 

Recenzja KLIK
Czy kupię ponownie NIE 

Ziaja maseczka oczyszczająca z glinką szarą
Nie zawsze mam czas przygotować maseczkę z glinki więc warto mieć już gotową w szafce 

Recenzja KLIK
Czy kupię ponownie TAK

W tym miesiącu jestem bardzo z siebie dumna ;) Dziewczyny a wam co się udało zużyć ?


Pozdrawiam

27 komentarzy:

  1. miałam tylko płyn z BeBeauty- kocham i Bloker również lubię - ale duże denko- gratki ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Starałam się dużo zużyć i też jestem z niego zadowolona ;)

      Usuń
  2. Spore denko :) Ja używam tej maski do włosów od niedawna. Zobaczymy jak się sprawdzi u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie wiosenne tło zdjęć :) Kilka produktów, które pokazujesz znam i lubię, kilku nie lubię, a są i takie, których w ogóle nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mam kulkę z YR, ale ten zapach mi się nie podoba. Żel z tej linii też był daremny ;/ Za to bloker - kocham ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie się sprawdzają ;) Każdy jest inny

      Usuń
  5. ale tego dużo! ja czekam aż u mnie stokrotki wyrosną;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Spore denko:) Gratuluję tylu zużyć:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nic z tego nie miałam niestety. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. lubię blokera, krem lirene do rąk, znam płyn micelarny Bebeuaty, dla mnie nie jest idealny też

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chociaż sądzę,że warto mieć w swoich kosmetykach płyn z biedronki ;)

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. W tym miesiącu sama się zdziwiłam :)

      Usuń
  10. miałam kilka z tych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zawsze oglądam denka z zazdrością. U mnie kosmetyki schodzą strasznie opornie. Z jednej strony dobrze, bo to spora oszczędność. Z drugiej jednak, czasami chciałoby się już użyć czegoś nowego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napiszę ci Kochana,że ja na początku blogowania też zużywałam mało kosmetyków denko robiłam co 2 miesiące a teraz jakoś szybciej mi to idzie.Chociaż to nie jest tak,że żel do mycia buzi zużywam w ciągu 2 tygodniu tylko 1,5 miesiąca,ale po prostu chyba mam więcej tych kosmetyków i tak się wydaje.Staram się używać jednego kosmetyku żeby otworzyć dopiero kolejne.

      Usuń
  12. u mnie bloker z Ziaji też się nie sprawdził... /K.

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne zużycia :) mi nie przypadł do gustu płyn micelarny z biedronki .. a ziaję bloker uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  14. duże zużycia :-)
    ciekawe kosmetyki - krem Lirene regeneracja też jest w moim kwietniowym denku :-)
    a micel z Biedronki właśnie testuję - jak do tej pory na kolana mnie nie rzucił niestety

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Każda opinia pozytywna jak i negatywna, stanowi dla mnie bardzo wiele. Jest docenieniem mojej pracy. Dlatego pozostawiaj ślad po sobie.

Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc komentarz z adresem Twojego bloga jest tu zbędny.

Zawsze odpowiem na Twoje pytanie, chętnie podzielę się spostrzeżeniami. Służę pomocą.