czwartek, 25 kwietnia 2013

L'Occitane Mini Recenzje mini Produktów.

  Immortelle - drogocenny krem na noc
*Opinia Producenta*
Jedwabisty krem odwracający proces wiotczenia skóry, wynikający z upływu czasu. Skóra jest wzmacniana w czasie kluczowego etapu nocnej odbudowy. Dowiedziona skuteczność: Po przebudzeniu skóra jest odbudowana (96%) i zregenerowana (92%), zmarszczki są mniej widoczne (88%). Noc po nocy skóra jest gładsza (82%) i jędrniejsza (78%)*. *Czterotygodniowy test konsumencki z udziałem 49 kobiet  
 
*Opinia Mojego Meża*
Ponieważ ja nie miałam zamiaru zmieniać swojej nocnej pielęgnacji żeby wypróbować produkt o takiej małej pojemności oddałam go mojemu Mężowi.Jeszcze moim zdaniem do jego skóry był bardziej odpowiedni niż do mojej.Może zacznę od zapachu jest dość mocny i ciężko go określić pachnie jak jakieś zioła jak pokrzywa,utrzymuje się na buzi przez dłuższy czas.Krem jest dość treściwy i nie trzeba go wiele nakładać na buzie,dzięki temu jak na taką małą pojemność jest bardzo wydajny.Zauważyłam,że na skórę mojego TŻ działa bardzo dobrze na pewno nie zrobił mu żadnej krzywdy,oczywiście warto wspomnieć,że mój TŻ ma skórę suchą.Po posmarowaniu buzia rano wyglądała o wiele lepiej była miękka,nawilżona mogę nawet przyznać,że gładsza,ale nie wiem czy wygładza zmarszczki.
Pojemność 15 ml 
Pełnowymiarowy produkt 50 ml,cena 260zł 
 
Krem do rąk z masłem Shea
*Opinia Producenta*
Jeden z bestsellerów L’OCCITANE, krem do rąk z dużą zawartością masła shea (20%) chroni, odżywia i zmiękcza skórę. Twoje ręce poczują się doskonale i nie będą się obawiać mrozu. 
 
 *Moja Opinia*
Czytałam o nim wiele pozytywnych recenzji.Chociaż samej mi ją ciężko napisać bo jak można napisać recenzje produktu który wystarczył mi na 5 użyć.Zapach produktu bardzo mi się podoba pachnie bardzo przyjemnie.Krem jest dość gęsty  i treściwy.Chociaż jak nałożymy małą ilość bardzo szybko się wchłania i nie pozostawia tłustej powłoki na dłoniach i to chyba tyle.
Pojemność 10ml
 Pełnowymiarowy produkt ma 150 ml i kosztuje 90zł 

Woda toaletowa Pivoine Flora
*Opinia Producenta*
Wspaniała woda toaletowa pivoine flora nadaje Twojej skórze delikatny zapach kwiatów zebranych o poranku. 
 
*Moja Opinia*
Na początku urzekła mnie ta mała słodka buteleczka.Jedynie wadą jest brak atomizera.Nie każdy lubi kwiatowe zapachy i ja do nich należę.Wolę bardziej cytrusowe i świeże perfumy.Chociaż przyznam się,że mojemu TŻ bardzo się spodobały..oj nie nie w tym przypadku mu ich nie oddałam :) Używam ich czasami wieczorem,ale mnie na pewno nie urzekły.
Pojemność 10ml
Pełnowymiarowy 75 ml,kosztują 179zł

Żel pod prysznic z Werbeną
*Opinia Producenta*
Świeży żel do ciała ceniony zarówno przez kobiety, jak i mężczyzn. Każde naciśnięcie butelki uwalnia rześki, cytrusowy aromat werbeny L'Occitane. Eteryczne olejki werbeny, pomarańczy, geranium oraz drzewa cytrynowego wygładzają i pielęgnują nawet najbardziej wrażliwą skórę, wypełniając pomieszczenie tym cieszącym się uznaniem aromatem.
 
*Moja Opinia*
Zapach tego żelu mnie urzekł i trafił w samą dziesiątkę.Nie mogę sobie przypomnieć co ten zapach mi przypomina,ale jest bardzo świerzy.Jako żel w swojej roli sprawdził się bardzo dobrze,dobrze oczyszcza ciało i go nie przesusza.
Pojemność 50ml
Pełnowymiarowy 250 kosztuje 59zł

Nawilżające mydełko z masłem Shea i mlekiem
 *Opinia Producenta*
Oparte w 100% na roślinnej bazie z dodatkiem nawilżającego Masła Shea. Może być stosowane codziennie. Nie wywołuje podrażnień; wskazane dla mężczyzn, kobiet i dzieci.

*Moja Opinia*
Jedyny produkt w dość rozsądnej pojemności.Który można wykorzystać i stwierdzić czy warto kupić pełnowymiarowy produkt.Przyznam się,że nie lubię używać takich mydełek do mycia ciała więc używam go tylko do mycia rąk.Jakoś do buzi się tez nie odważyłam.Ręce po jego użyciu są takie bardzo przyjemne w dotyku.Zapch jest bardzo przyjemny delikatny pachnie troszkę jak ten krem do rąk.
Pojemność 50g
Pełnowymiarowy 100g kosztuje 17zł  250 g kosztuje 32 zł


*Podsumowanie*
Mogę od razy napisać kosmetyki nie na moją kieszeń.Przyznam się,że jak by były tańsze na pewno bym się skusiła na ten żel.Ponieważ zapach naprawdę bardzo mi się spodobał i używało mi się go z przyjemnością.
 
Dziewczyny miałyście odczynienia z kosmetykami z tej firmy ?
 
Pozdrawiam

9 komentarzy:

  1. ja bardzo polubiłam ten krem na noc, zapach wody też w moim guście
    ale ceny podobnie.. nie na moją kieszeń..

    OdpowiedzUsuń
  2. słyszałam o tym żelu podobno super ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja stosuję mydełko do twarzy i świetnie się spisuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja siostra jest zachwycona tym kremem do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. krem do rąk i mydełko fenomen, krem bardzo fajny , żelu i perfum nie używałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. kurcze ceny z kosmosu :) ja jestem ciekawa tego kremu do rąk bo wszędzie o nim głośno, ale za 90 zł to na pewno go nie kupię.

    OdpowiedzUsuń
  7. mimo tego, że tubka kremu do rak była mała, zdążyłam go poznać na tyle, ze chcę pełnowymiarowe opakowanie. Czuć różnicę między tym kremem, a zwykłymi

    OdpowiedzUsuń
  8. ceny niezbyt zachęcające...i z tego powodu raczej nie będę miała okazji do poznania tych kosmetyków

    OdpowiedzUsuń
  9. Woda toaletowa musi pachnieć obłędnie :) Jestem ciekawa jakby u mnie się spisał ten krem do rąk :)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news:*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Każda opinia pozytywna jak i negatywna, stanowi dla mnie bardzo wiele. Jest docenieniem mojej pracy. Dlatego pozostawiaj ślad po sobie.

Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc komentarz z adresem Twojego bloga jest tu zbędny.

Zawsze odpowiem na Twoje pytanie, chętnie podzielę się spostrzeżeniami. Służę pomocą.