sobota, 24 września 2011

Recenzja dwóch kosmetyków firmy NYX ( róż i korektor)

Witajcie Dziewczyny :)

Dziś postanowiłam zrobić Recenzje dwóch produktów.


1 NYX, Concealer Jar (Korektor kryjący w słoiczku)


2 NYX, Powder Blush (Róż prasowany)







1 NYX, Concealer Jar (Korektor kryjący w słoiczku)


Słowa producenta:

Zapewnia kremowe wykończenie. Łatwo rozprowadza się na skórze. Idealny, aby zakryć cienie pod oczami. Jest hypoalergiczna i nietestowana na zwierzętach.


Skład: Caprylic / Capric Triglyceride, Mineral Oil, BHT, Microcrystalline Wax, Nylon-66, Octyldodecyl Myristate, Silica, Butylparaden, Fragrance, Ricinus Communis (Castor) Seed Oil, Ceresin, Dipentaerythrityl Hexahydroxystearate / Hexarosinate, Polyethylene, Sorbitan Sequioleate, Tocopheryl Acetate. Może zawierać: Titanium Dioxide, Iron Oxides, Chromium Oxide Greens, Ultramarines.



Moja opinia :)


To jest mój najlepszy korektor który do tej pory używałam.Posiadam odcień 02 fair.







plusy
+ Pudełeczko bardzo fajne poręczne ,estetycznie wykonany i solidny,
+ Konsystencja ma gęstą kremową konsystencje,dobrze rozprowadza się po skórze
+ Pojemność 7 ml mi starczy na wieki,
+ Zapach ma bardzo przyjemny,
+ Aplikacja używam tylko pędzelka dla mnie używanie paluszków jest trochę nie
higieniczne,nakładam pędzelkiem i delikatnie wklepuje palcem,
 + Trwałość nie zmazuje się i długo się utrzymuje na buzi.

I mały test :)

Jak widać na zdjęciu Korektor kryje bardzo dobrze.






Minusy
- Napewno nie używałam bym go pod oczy,jest zbyt kremowy podkreśla zmarszczki i może wysuszać,a tego byśmy nie chciały.
- Troszkę za jasny kolor kupiłam,ale jakoś daje sobie rade.
- Dostępność można je kupić tylko w Polsce na allegro :(

Cena ; 30 zł z przesyłką na allegro.



2 NYX, Powder Blush (Róż prasowany) odcień 13 mauve



Opinia producenta:
NYX Powder Blush to róż nadający skórze zdrowego wyglądu, łatwo i naturalnie rozprowadza się na skórze.


Skład :Magnesium Stearate, Talc, Mica, Zinc Oxide, Titanium Dioxide, Octyl Palmitate,Isopropyl Myristate, Silica, Lanoline Oil, Squalane, BHA, Propylparaben, Iron Oxide.

Moja opinia :





Plusy
+ Kolory bardzo duża gama odcieni,każdy coś znajdzie dla siebie,występują jako matowe i nabłyszczające
+ Wydajność potrzeba niewiele produktu dobrze jest na pigmentowany,
+ Aplikacja mi nie sprawia problemu nie robi plam,
+Trwałość dość długo utrzymuje się na buzi
+ Opakowanie dość trwałe jeszcze się nic z nim nie stało.


Minusy
- Troszkę się osypuje.
- Dostępność można je kupić tylko w Polsce na allegro :(

Cena około 30 zł na allegro


Podsumowanie:   Nie zamienię ich na inne :)  naprawdę są godne polecenia,.napewno zakupie sobie więcej kosmetyków z tej firmy..


A wy macie jakieś kosmetyki z tej firmy może jakiś polecacie ?? 

7 komentarzy:

  1. Piękny kolor różu. Zainteresowałaś mnie tym korektorem.

    OdpowiedzUsuń
  2. fajniutki korektor :)
    W wolnej chwile zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zastanawiam się nad tym różem, wygląda bardzo ładnie. Szkoda, że nie można go nigdzie przetestować, nie lubię kupować kolorówki bez wcześniejszego sprawdzenia.

    OdpowiedzUsuń
  4. nie znam tej marki za bardzo.. korektor rzeczywiście dobrze sie sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda świetnie, jednak szkoda, że nie ma ich w sklepach takich jak Rossmann czy też Natura. Jakoś nie mam przekonania do zamawiania przez Allegro.
    Zapraszam do siebie. ; )
    http://thisismycommonworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. a gdzie kupowałaś ten korektor? bo ja już kilka razy szukałam na allegro ale nic z tego, a mam ochotę spróbować:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Każda opinia pozytywna jak i negatywna, stanowi dla mnie bardzo wiele. Jest docenieniem mojej pracy. Dlatego pozostawiaj ślad po sobie.

Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc komentarz z adresem Twojego bloga jest tu zbędny.

Zawsze odpowiem na Twoje pytanie, chętnie podzielę się spostrzeżeniami. Służę pomocą.