środa, 22 marca 2017

Dr Irena Eris Błyszczące czy Matowe ?

Są tu miłośniczki pomadek tak jak Ja ? Osobiście je uwielbiam ,potrafią szybko odmienić nas nie ciekawy albo  prostu makijaż. Dają nam małego pazura, ale po prostu go uzupełniają. Dziś post o nowych pomadkach które dopiero wejdą na rynek. Firma Dr Irena Eris wypuściła 6 pięknych kolorów w dwóch wykończeniach matowych i błyszczących. Jesteście ciekawe kolorów, to zapraszam. :) 
Pomadki znajdują się w przepięknych srebrnych metalowym opakowaniach. Zamykanym na magnez. Kolor opakowania jest jak lusterko, odbijające się. Jest bardzo elegancie i pięknie się prezentuje.
Oba rodzaje pomadek z łatwością rozprowadzają się po ustach. Kolory są bardzo mocno na pigmentowany. Przy takich wyrazistych kolorach najlepiej radziłam bym obrysować usta konturówką. Różnica między tymi wykroczeniami jest minimalna. Po prostu te nabłyszczające dają taki delikatny błysk. Ale krycie i trwałość jest taka sama.


ProVoke Bright Lipstick, czyli nabłyszczające pomadki w nowych odcieniach:

510 - Evocative Nude- Piękny nudziak,na pewno większość z nas by go pokochała.

511 - Harsh Fuchsia - Idealny kolor fuksji. Piękny kolor na wiosnę i lato. Ożywi nie jeden makijaż.

512 - Red Rebel - Klasyczna czerwona czerwień.


ProVoke Real Matt Lipsick, czyli matowe pomadki:
608 - Serene Nude- Ciemniejszy kolor nudę bardziej wpadający w brąz,ale także piękny.

609 - Esoteric Rouge- Najciemniejszy kolor z nowej kolekcji. Jest to jagoda pomieszana z brązem.

610 - Abundant Fuchsia- Jak dla mnie jest to jagodowy kolor. Piękne prezentuje się na ustach. Idealny kolor na zimniejszą porę roku.


Wszystkie kolory razem.

Pomadki można kupić na stronie internetowej Dr Irena Eris matowe tutaj w cenie 65 zł, a błyszczące tutaj w cenie 59 zł. Można je także poszukać w niektórych Rossmannach oraz w Daglasie.

 Już dłuższy czas posiadam dwie pomadki z serii matowej 603 i 607 jestem z nich bardzo zadowolona. Kolor 603 gościł nawet na moich ustach w dniu mojego ślubu. Teraz codziennie od kiedy dostałam te cudeńka nie mogę się im oprzeć. Ślicznie prezentują się na ustach. Pomadki przyjemnie nakładają się na usta. Podczas noszenia nie ściągają ich oraz nie wysuszają. Jedna moja rada to radziłam bym przynajmniej do tych błyszczących używać konturówki.

Dziewczyny który kolor wam się podoba ?
Wolicie wykończenie matowe czy błyszczące ?
Pozdrawiam

33 komentarze:

  1. Mam je wszystkie i podobają mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wybór nie jest łatwy, ale ostatecznie postawiłabym na mat, Esoteric Rouge wpadł mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój typ to zdecydowanie 510 :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Serene Nude najbardziej wpadła mi w oko :D

    OdpowiedzUsuń
  5. i matowe i błyszczące są super

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym przypadku jak najbardziej się zgłaszam ;)

      Usuń
  6. Nie używam pomadek jakoś często, ale od czasu do czasu lubię dopieścić swój makijaż. Kolorystyka tych pomadek to strzał w dziesiątkę :) Różu nie lubię, ale takie ciemniejsze nieco przygasłe już wyglądają znacznie lepiej ☺

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne kolory, również jestem miłośniczką pomadek ;)
    Matowe najlepsze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przybij piątek ;) Mi się podobają wszystkie są cudowne.

      Usuń
  8. Wszystkie prezentują się wspaniale ;) Lubię tę markę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mają naprawdę świetne kosmetyki a ja muszę kupić ich bazę pod cienie bo miałam jakiś czas temu i świetnie się u mnie sprawdzała.

      Usuń
  9. Super kolorki, wszystkie mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie kolorki ładne, ale dla siebie wybrałabym 511 :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie moje kolorki ale matowe mnie zaciekawily, musze poszukac kolorku dla siebie

    OdpowiedzUsuń
  12. 511 mi się najbardziej podoba śliczny :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Każda opinia pozytywna jak i negatywna, stanowi dla mnie bardzo wiele. Jest docenieniem mojej pracy. Dlatego pozostawiaj ślad po sobie.

Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc komentarz z adresem Twojego bloga jest tu zbędny.

Zawsze odpowiem na Twoje pytanie, chętnie podzielę się spostrzeżeniami. Służę pomocą.