sobota, 25 marca 2017

Pani Wiosna, Shiny Box Marzec 2017

Dziś przedstawię wam  zawartość marcowego pudełka Shiny Box, motywem przewodnim to Pani Wiosna. Jest to wiosenny box,który pozwoli przygotować się do tej pięknej pory roku. Pani Wiosna, zawiera 8 produktów, w tym aż 7 jest w pełnowymiarowej.Producenci pudełka już na samym początku zdradzili, że jednym z kosmetyków będzie pełnowymiarowa odżywka do rzęs LashVolution o wartości 79 złotych. Więc nie dziwę się,że pudełko zostało wysprzedane przed wysyłką.

Opinia Producenta:
Razem z nadejściem wiosny powitaj nową siebie! Poznaj tajniki urody i zadbaj o swoje naturalne piękno razem z najnowszym pudełkiem ShinyBox „Pani Wiosna”, w którym znajdziesz m.in. serum do rzęs marki LashVolution o wartości 79 zł!

Tak prezentuje się cała zawartość.

Teraz wszystko po kolei:
Schwarzkopf Szampon do włosów Schauma ( mi się trafiła wersja do włosów słabych i delikatnych)
Nowa gama produktów NATURE MOMENTS od Schauma rozpieści każdy rodzaj włosów. Zawarte w tych wyjątkowych kosmetykach esencje roślinne pochodzą w 100% z natury. Produkty są testowane dermatologicznie, nie zawierają silikonów ani sztucznych barwników. Potwierdzone badaniami neutralne pH nie podrażnia skóry głowy, a włosy stają się naturalnie piękniejsze i mocniejsze od nasady aż po końce. Stworzone cztery linie zadbają o nawet najbardziej wymagające włosy. Linia zawierająca Ekstrakt z Miodu i Olej z Opuncji jest idealna dla słabych i delikatnych włosów. Linia z Lawendą i Ziołami Prowansalskimi pomagają wzmacniać włosy, a lawenda otula je delikatnym zapachem. Linia z Maliną i Olejem ze Słonecznika chroni kolor i przywraca im blask, a linia z Oliwą z Oliwek i Aloesem dogłębnie nawilży i zniweluje puszenie się zniszczonych włosów. Mix rodzajów. Cena 10.99 zł/400 ml ,Produkt Pełnowymiarowy
Bielenda maseczka ultra nawilżająca
Professional Formula hydrożelowa maseczka ultra nawilżająca Efekt Mezoterapii
Skoncentrowana maseczka o żelowej konsystencji w sposób profesjonalny reguluje obecność wody w naskórku, zapobiega jej utracie, dzięki czemu wyjątkowo intensywnie i głęboko nawilża. Rewelacyjnie poprawia elastyczność, jędrność i koloryt skóry. Doskonale odżywia, regeneruje i wzmacnia naskórek, skutecznie opóźnia powstawanie zmarszczek. Błyskawicznie likwiduje uczucie nieprzyjemnego napięcia skóry, koi, łagodzi podrażnienia. Dzięki zawartości cenionych składników aktywnych używanych w profesjonalnych zabiegach gabinetowych: Bio kwas hialuronowy oraz kompleks witamin (A, B3, B5, C, E w mikrokapsułkach), spektakularne rezultaty widoczne są natychmiast, już po jednym zastosowaniu.
Cena 2,60 zł/szt. ,Produkt Pełnowymiarowy
Jadwiga Polska Papka do Cery Trądzikowej
Zmiany skórne, przebarwienia i rozszerzone pory odejdą w zapomnienie. Naturalny skład pozwala na szybkie rozwiązanie problemów a zarazem nie podrażnia skóry. Preparat nie drażni, nie uczula. Posiada wybitne działanie odtłuszczające, przeciwtrądzikowe oraz normalizuje funkcje skóry tłustej, z trądzikiem. Zmniejsza przebarwienia i blizny potrądzikowe, powoduje zwężenie nadmierne rozszerzonych ujść gruczołów łojowych.
Cena 30.00 zł/30 ml ,Produkt Pełnowymiarowy
Glov Mini rękawica do poprawy makijażu Quick Treat Unicornection
Mały i poręczny gadżet, który pozwoli Ci skorygować makijaż w mgnieniu oka. Zapomnij o rozmazanej kredce, tuszu czy niekontrolowanym śladzie po szmince. GLOV Quick Treat ma niewiele ponad 10 cm i mieści się do najmniejszej kopertówki. Opakowanie do tej edycji za-projektowała Krizia Banogon Chan. Testy dermatologiczne potwierdziły w 100% jej antyaler-giczność. Rękawica jest przyjazna dla użytkowników soczewek oraz dla środowiska. Można ją stosować przez 3 miesiące. Po każdym użyciu należy umyć ją mydłem. Mix kolorów.
Cena 14,99 zł/ szt. Produkt pełnowymiarowy
Schwarzkopf Suchy szampon Got2b
Za chwilę impreza, a włosy wymagają odświeżenia? Brak czasu nie musi ograniczać imprezowego look’u. Do zadań specjalnych przystępuje szampon, który bez użycia wody odświeża i unosi włosy u nasady. Daje im drugą świeżość na kolejne godziny. Idealny do torebki i do użycia w każdej chwili.
Cena 18.99 zł/200 ml ,Produkt o zawartości 100 ml.
Delia Krem do stóp Regulator Potliwości z linii Good Food
Skuteczne odświeżenie wraz z długotrwałym uczuciem świeżości. Obecny w kremie antyperspirant w połączeniu z aktywnym składnikiem z olejku z drzewa herbacianego skutecznie hamuje wydzielanie potu i nieprzyjemnego zapachu. Zawarta w kremie alantoina dodatkowo łagodzi podrażnienia naskórka oraz pobudza jego regenerację. Dzięki "Proactive Mint Complex" z ekstraktem z dzikiej mięty wodnej, krem skutecznie odświeża oraz likwiduje przykry zapach zapewniając długotrwałe uczucie świeżości.
Cena 6,70 zł/100 ml ,Produkt Pełnowymiarowy
Bell Kremowy róż do policzków
Ten kompaktowy róż utrwala makijaż i sprytnie matuje, zapewniając transparentną, naturalną oraz rozświetloną twarz, idealnie prezentującą się na zdjęciach. Dostosowując się do każdego typu karnacji, pozostawia cerę pełną blasku i rozświetloną, doskonale prezentującą się tak na fotografiach, jak i z bliska. Cechą charakterystyczną jest niezwykłe uczucie gładkości skóry. Nadaje się do każdego typu cery. Mix kolorów.
Cena 12,99 zł/szt,Produkt Pełnowymiarowy
LashVolution Serum do rzęs
Rzęsy długie i gęste jak u gwiazd Hollywood są w zasięgu ręki. Zawartość naturalnych składników pozwala na bezpieczną stymulację wzrostu rzęs, a zarazem dodaje im objętości oraz ograniczy ich wypadanie. Aplikacja zajmuje tylko 10 sekund, a efekty są widoczne już po 14 dniach stosowania. Rzęsy stają się dłuższe o 87%, gęstsze o 80%,w efekcie oczy stają się magnesem na męskie spojrzenia. LashVolution zapewnia maksymalną efektywność działania, potwierdzoną niezależnymi badaniami. Odżywka przyspiesza naturalny wzrost rzęs, dzięki czemu jest wyjątkowo skuteczna
Cena 79.00 zł/szt,P rodukt Pełnowymiarowy


Akurat miałam już możliwość przetestować tego serum do rzęs i z efektów byłam bardzo zadowolona.Zapraszam po więcej zdjęć i opis moich wrażeń TUTAJ KLIK.

Znowu jestem bardzo zadowolona z zawróci. Najbardziej cieszę się z serum do rzęs. Z wielką przyjemnością znowu do niego powrócę.  Od dłuższego czasu miałam ochotę wypróbować coś z firmy Jadwiga. Więc ogromnie się cieszę z takiej możliwości. Suchy szampon na pewno się przyda i doskonale się sprawdzi w podróży. Szampon chyba oddam mamię bo mam ich za dużo,ale pachnie przecudnie. Trafiła mi się piękna różowa mini rękawica i z przyjemnością ją wypróbuje. Nie jestem przekonana co do kremowego różu,nie wiem czy się u mnie sprawdzi. Chyba nie potrzebuje kolejnego kremu do stóp.Więc chyba też się z nim podzielę. Lecz i tak jestem zadowolona z zawartości pudełka

Kolejne pudełko będzie nosiło nazwę  ,,Spełnij Marzenia'' i można go zamówić na stronie shinybox.pl


Co sądzicie o pudełku Pani Wiosna? Który produkt podoba się Wam najbardziej?
Pozdrawiam



24 komentarze:

  1. Wow, serum do rzes dało duże efekty ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzęsy były prawie dwa razy dłuższe. Zapraszam do recenzji tak widać efekt jak wyglądają przed i po kuracji umalowane tuszem.

      Usuń
  2. Gdyby nie szampon (nie używam "drogeryjnych"), to zawartość całkiem ok ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze można go komuś podarować. Ja także unikam szamponów drogeryjnych więc oddam mamie.

      Usuń
  3. Ja najbardziej się cieszę z mojej ukochanej odżywki ale i suchego szamponu jestem ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także się ogromnie cieszę z odżywki ;)

      Usuń
  4. Jedno ze słabszych ostatnimi czasy. Ten krem Delia już był w Shinyboxie 1,5 roku temu - jest kiepski, u mnie wzmógł pocenie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ogromnie szkoda a myślałam że mi z tym problemem pomoże. Chyba nie będę się nawet zabierać do testów.

      Usuń
  5. Zawartość mi się bardzo podoba. Szkoda że nie jest już dostępna,bo bym się skusiła.

    OdpowiedzUsuń
  6. Użyłabym tych produktów, ale nie do końca byłabym usatysfakcjonowana zawartością.

    OdpowiedzUsuń
  7. Najbardziej ucieszyła mnie odżywka, suchy szampon i Glov :) Pozostałe średnio, mogło być lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja już zaczęłam kurację tym serum, myślę, że też będę zadowolona z efektów

    OdpowiedzUsuń
  9. Efekt widać na rzęsach! Co do suchego szamponu, dla mnie bywa niezastapiony czasami :) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Efekty serum naprawdę powalające.

    OdpowiedzUsuń
  11. Dla mnie rękawica się nie przydała bo miałam już Makeup Eraser (produkt z USA) z Birthday Boxa. Mnie Birthday Box zachwycił (birthdaybox.pl). Kupiłam Edycję Świąteczną,a teraz przymierzam się do urodzinowej. Ktoś z was już kupił może urodzinowe pudełko np. Premium?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Każda opinia pozytywna jak i negatywna, stanowi dla mnie bardzo wiele. Jest docenieniem mojej pracy. Dlatego pozostawiaj ślad po sobie.

Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc komentarz z adresem Twojego bloga jest tu zbędny.

Zawsze odpowiem na Twoje pytanie, chętnie podzielę się spostrzeżeniami. Służę pomocą.