czwartek, 27 sierpnia 2015

Zakupy ,Współprace itd :)

Może zacznę od współpracy :)
Dalsza współpraca z firmą Dr Irena Eris
Mogłam sobie wybrać podkład,cienie i pomadkę.Więc wybrałam
MATT Fluid matujący SPF 15 kolor najaśniejszy 210
TWIN EYESHADOW Cienie podwójne kolor 210
REAL MATT LIPSTICK Pomadka matująca 607
Współpraca z firmą Nicole
Nicole produkuje perfumy mocno inspirowane znanymi markowymi zapachami.Do  testów wybrałam zapach męski i damski.Dla siebie J'ADORE (Christian Dior) a dla TŻ  BOSS (Hugo Boss).Przyznam się,że nie jestem zwolenniczką tak zwanych podróbek,ale po pierwszych testach jestem bardzo zadowolona.Szcególnością,że Diora posiadam oryginalnego a Boss mój Tż miał w swojej kolekcji.


Współpraca z firmą Decoderm
Wczoraj byłam na bardzo miłym spotkaniu z firmą włoskich kosmetyków Decoderm wraz z kilkoma bolerkami.Do testów dostałam wygładzającą bazę pod makijaż.


Dalsza Współpraca z firmą Fitomed

Tym razem do testów wybrałam olejek z Avocado oraz ich nowy krem pod oczy.


Teraz czas na moje zakupy :)
Mój ulubiony suchy szampon z Isany który zmienił swoją szafę graficzną na promocji kupiłam go za nie całe 7 zł
Jakiś czas temu w Naturze była promocji -40% na produktu do makijażu oczy.Skusiłam się na bazę pod cienie z Catrise oraz z essence eyeliner w pisaku :) Za oba kosmetyki zapłaciłam nie całe 15 zł
Moje ulubione mydełko do mycia buzi wieczorem czyli Alepp 30 % za 21,30zł Kupione w sklepie zielarsko kosmetycznym.
Świeży zakup z wczoraj czyli nowa piękna pomadka Rimmel Kate numer 20 czyli piękna fuksja. Kupiony na promocji w super pharmie za 10,50 zł .
Mój nowy zakup bucików Polskiej firmy Badura z 350 zł były przecenione za 209 zł.Buty które były dostępne w sklepie miały kilka wat więc Pani zamówiłam mi nowiutką parę z hurtowni kurierem do domu.
Buty są kupione na specjalną okazje zaraz się przekonacie jaką ;)
Mam nadzieje,że się domyślacie ;) Tak tak wychodzę za Mąż.
Osoby które mnie obserwują i znają wiedzą, że Męża już posiadam, ale mamy tylko ślub cywilny i wreszcie na drugi rok 28 Maja więc za 9 miesięcy staniemy przed ołtarzem. W pokrowcu znajduje się sukienka która idealnie do mnie pasuje jest sktomna.ale elegancka.


Dziś to chyba wszystko ;)
Dziewczyny a wy co ostatnio fajnego kupiłyście ?
Pozdrawiam 




42 komentarze:

  1. Fajne szpilki. Gratuluję współprac!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super nowości :D A buty idealne do ślubu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam tą pomadkę z Rimmela i jest przepiękna ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajne nowości Kochana, przyjemnego testowania, szpilki są cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak się sprawdza tek krem pod oczy z Fitomed? Jak zapach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za bardzo zapachu a na razie o ofertach nie mogę napisać używam go zbyt krótko

      Usuń
  7. Pomadka - konkrecik ;) podoba mi się <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne te buty! Ehh jakim ja cudem przczylam promocje -40% w Naturze??? :o pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. super nowości, gratuluje tylu współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana szpileczki mega sexyyy ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też się ogromnie podobają ;) Chciałam właśnie kupić takie buty które będę mogła założyć także po ślubie.

      Usuń
  11. paczki współpracowe super a i zakupy niczego sobie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale świetne nowości kochana, czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Duzo wspolprac, az zazdroszcze testow :P. U mnie ostatnio tez przybylo troche nowosci ;).

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne paki zwłaszcza od Eris i Eveline :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkie kosmetyki są wspaniałe ale nic nie przebije czerwonych szpilek.

    OdpowiedzUsuń
  16. Miłego testowania tych wszystkich cudowności :)
    Mam eyeliner essence, ale leży gdzieś na dnie kosmetyczki bo niestety odbija się na powiece :/
    Szpilki są nieziemskie! Sama niedługo będę poszukiwała jakiś fajnych (przemawiają do mnie modele z Tamaris) ale na nieco inną okazję ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super nowości - życzę owocnych i pachnących testów ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne produkty, a szminka przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajne nowości, życzę udanych testów

    OdpowiedzUsuń
  20. świetne nowości, piękne buty

    OdpowiedzUsuń
  21. Irena ma rewelacyjne kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wspaniałe NOWOŚCI - buty są śliczne - będziesz piękną Panną Młodą :):*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Każda opinia pozytywna jak i negatywna, stanowi dla mnie bardzo wiele. Jest docenieniem mojej pracy. Dlatego pozostawiaj ślad po sobie.

Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc komentarz z adresem Twojego bloga jest tu zbędny.

Zawsze odpowiem na Twoje pytanie, chętnie podzielę się spostrzeżeniami. Służę pomocą.