poniedziałek, 5 września 2011

Moje pierwsze Pędzle które sobie kupiłam :)

Witajcie Dziewczyny :)

Siedzie sobie tak po cichu ( mój Mąż ma dziś wolne i sobie odsypia,a ja nie mam serca go budzić) popijając kawę oczywiście z 2 łyżeczkami cukru i mlekiem :)
postanowiłam coś do was napisać.

Jak w tytule dziś napiszę o swoich pierwszych pędzlach które sobie kupiłam w Rossmannie :)

Pędzel do pudru Premium For Your Beauty, Rossmann
cena około 20 zł
Mam go jakieś 3 lata więc dość dużo nadal się dość dobrze sprawuję

+ jest dość miękki za taką cenę nie można się spodziewać nic lepszego
+ duży szybko się nakłada puder
+ estetycznie wykonany
+ po myciu wraca do pierwotnego kształtu
+ etui chroniące pędzel przed uszkodzeniem
+ cena(w promocji zapłaciłam 17 zł)
+ dostępność kupimy go w każdym Rossmannie

Minusy
- długo schnie
- wypada z niego włosie od kiedy tylko pamiętam :)
- osypuję się z niego produkt


Podsumowanie: czasami go jeszcze używam,jak dla początkujących jest dobry i tani.Ja już oczekuję czegoś lepszego i troszkę bardziej miękkiego dla buzi.

Pędzel do nakładania cieni For Your Beauty, Rossmann

cena to około 6 zł :)
Mam go już 1,5 roku
+ bardzo tani
+ dostępność kupimy go w każdym Rossmannie
+ poręczna, długa i solidna rączka
+ szybko schnie
+ po praniu nie traci kształtu
+ włosie dość delikatne nie drapie

- gubi włosie

Podsumowanie
Naprawdę dobry pędzel do nakładania cieni,narazie mam tylko jego bo mi wystarcza,nakładam nim cienie bazowe na całą powiekę i jest do tego doskonały.

A wy Dziewczyny macie jakieś pędzle z Rossmanna z tych serii jak tam z chęcią bym się dowiedziała może warto kupić sobie jeszcze jakiś :)

Miłego Dnia :)

4 komentarze:

  1. moja siostra ma ten do cieni, malowałam się nim kilka razy i mi się podobał, ale też mówi, ze gubi włosie :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję i ja też :)

    A próbowałaś tych z Catrice? Kupiłam pędzel do pudru i się zakochałam, jest mięciutki, szybko schnie, bardzo poręczny i wygodny w użyciu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny blok bardzo ciekawy :) Ja też mam ten pędzel do pudru i niestety też mi wychodzi z niego włosie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również jestem w posiadaniu tego pędzla do pudru i kupiłam go tak jak Ty - kilka lat temu! Mi włosie z niego póki co nie ucieka, zobaczymy co będzie później :) A co do pędzli, które polecam to zdecydowanie są to ECOTOOLS!! Ostatnio kupiłam sobie jeden do podkładu (kilka słów o nim na moim blogu) i zamierzam wybrać się po następne przy najbliższej okazji :) Można je dostać w Rossmannie! Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Każda opinia pozytywna jak i negatywna, stanowi dla mnie bardzo wiele. Jest docenieniem mojej pracy. Dlatego pozostawiaj ślad po sobie.

Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc komentarz z adresem Twojego bloga jest tu zbędny.

Zawsze odpowiem na Twoje pytanie, chętnie podzielę się spostrzeżeniami. Służę pomocą.