czwartek, 1 września 2011

Pielęgnacji mojej twarzy pielęgnowanie :)

Krok 1

Na samym początku muszę oczyścić swoją twarz z makijażu.
Przecieram buzię mleczkiem be beauty skóra normalna i mieszana, a potem tonikiem ogórkowym ziaja.


Krok 2

Myje twarz Olejek myjący - pomarańczowy i wycieram ręcznikiem papierowym



Krok 3

Przygotowuję parówkę do miski wkładam dwie torebeczki herbaty rumiankowej i zalewam wrzątkiem nachylam się nad parów i zakrywam ręcznikiem.
Twarz blisko rozgrzanej wody. Pierwsze wrażenie może być takie ,że nie ma czym oddychać ;) Nawet proponuje oddychanie przez usta - trochę ziół nie zaszkodzi ;)
Takim sposobem odblokowują się pory,Czas trwania jakieś 10-15 minut





Krok 4

Teraz czas na Peeling enzymatyczny z bromelainą,do miseczki daję 2 łyżeczki peelingu i 1 łyżeczki hydrolat oczywiście można dodać wodę niegazowaną ale producent piszę że z hydrolatem produkt ma lepsze .działanie,Wszystko że sobą mieszamy i nakładamy na twarz,ja nakładam palcem tak mi wygodniej.Czas trwania 10 minut ale peeling bardzo szybko wysycha więc spryskuję twarz hydlolatem który znajduję się w Butelce z atomizerem.



Krok 5

Po zmyciu Peeling przygotowujemy maseczkę z glinki zielonej z firmy estein ( zakupiona na allegro) do miseczki daję 3 łyżeczki glinki i 1,5 hydrolatu z tego samego powodu jak przy peelingu Nakładam maseczkę palcem .Czas oczekiwania 20 minut, tak samo muszę spryskiwać twarz hydrolatem ponieważ jak maseczka by zaschła po zmyciu miałam bym czerwoną buzię ponieważ strasznie ściąga i ciężko ją umyć. Zmywam maseczkę gąbeczka lepiej wtedy schodzi i szybciej :)







Krok 6

Przemywam twarz hydrolatem oczarowym ( jest niezbędny więc nie wiem jak mogłam się wcześniej bez niego obejść :)



Krok 7

Nakładam Clinique żel nawilżający


A Teraz troszkę was postraszę :) :)

A jak wy dbacie o swoją buzię ?? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz. Każda opinia pozytywna jak i negatywna, stanowi dla mnie bardzo wiele. Jest docenieniem mojej pracy. Dlatego pozostawiaj ślad po sobie.

Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc komentarz z adresem Twojego bloga jest tu zbędny.

Zawsze odpowiem na Twoje pytanie, chętnie podzielę się spostrzeżeniami. Służę pomocą.