środa, 21 września 2011

Mały Haul .... :) i ogłoszenie

Witajcie Dziewczyny


Tak jak pisze w nagłówku ostatnio skusiłam się na zakup dwóch kosmetyki z allegro.Trafiłam tak że kupiłam u jednego sprzedawcy,więc za przesyłkę zapłaciłam
raz.

MAYBELLINE MINERALNY SYPKI RÓŻ kolor ORIGINAL ROSE ( chciałam inny kolor ale właśnie jego nie było :(

W7 HONOLULU PUDER BRĄZUJĄCY


Zobaczymy jak będą się spisywać :)


OGŁOSZENIA :)

Wreście się zdecydowałam i poszłam na Prawo Jazdy :)


Więc nie będzie Mnie za często na blogu :( ale się postaram być jak będę mieć tylko czas.

Może znacie te produkty,co o nich sądzicie ?? :)

Pozdrawiam buziaczki.:*

15 komentarzy:

  1. Ciekawa jestem tego pudru brązującego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawi mnie Twój róż :)
    a z prawem jazdy hm powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  3. ja akurat go nie znam, ale maybelline jest ok w sumie wiec pewnie będzie dobrze :):)

    OdpowiedzUsuń
  4. Daj znać jak spisują się kosmetyki :) Ja też zaczęlam teraz prawko, więc życzę powodzenia!
    Odpowiadając na Twój komentarz u mnie: nie stosowałam nigdy wcześniej tej maski, więc nie mam pojęcia, czy skład uległ zmianie. Buźka ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia na prawku! :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawi mnie ten róż ;-)
    życzę powodzenia na kursie - też dosyć niedawno się zapisałam ;-D

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia i wytwałości na prawku :). Róż wygląda ciekawie, daj znać jak się spisuje

    OdpowiedzUsuń
  8. róż mnie zaciekawił :)))
    Powodzenia!!:))
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dołączam jako 40 obserwator :) Ciekawi mnie ten brązer z W7!

    OdpowiedzUsuń
  10. ja mam ochotę na honolulu;) Ale mam już brązer hoola z benefitu;)
    pozdrawiam
    Majorka

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdania za pierwszym razem! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. prawo jazdy to pikuś! dasz radę :D
    co do pudru to sama jestem ciekawa bo chciałam go kupić bo był z pedzelkiem kabuki od razu i tak nie wiedziałam...
    pozdrawiam i zapraszam na rozdanie
    http://damski-swiat.blogspot.com/2011/09/pierwsze-rozdanie.html#comments

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem ciekawa tego bronzera :) Oczywiście życzę powodzenia na jazdach z instruktorem i zdania za pierwszym razem :))

    OdpowiedzUsuń
  14. http://belezanena.blogspot.com/2011/09/moje-pierwsze-rozdanie-na-rozkrecenie.html

    Zapraszam na rozdanie u siebie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Każda opinia pozytywna jak i negatywna, stanowi dla mnie bardzo wiele. Jest docenieniem mojej pracy. Dlatego pozostawiaj ślad po sobie.

Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc komentarz z adresem Twojego bloga jest tu zbędny.

Zawsze odpowiem na Twoje pytanie, chętnie podzielę się spostrzeżeniami. Służę pomocą.