środa, 4 listopada 2015

LashVolution rzęsy do nieba ? Piersze efekty.


Witajcie
 
Minęły już 4 tygodnie od kiedy używam serum do rzęs LashVolution.Dziewczyny które są ciekawe z mogą zajrzeć do poprzedniego posta który znajduje się TUTAJ Klik i zapoznać się z opinią producenta i moim pierwszym wrażeniem które było pozytywny jeśli chodzi o zapakowanie produktu i obsługą.
Na chwilę obecną mogę wam napisać że nie mam z nią żadnego problemu.Używam jej codziennie regulatnie wieczorem po demakijażu oczu i umyciu twarzy.Powolo widzę już pierwsze efekty stosowania serum.Pokaże wam zdjęcie następnie opiszę co zauważyłam.


Jak widać rzęsy powoli już rosną i minęły  już 10 linijkę.Wiele dziewczyn pisało że mam długie rzęsy tak to prawda,ale są bardzo sztywne jak drut i żeby je podkręcić muszę używać zalotki i dodatkowo wyczesywać je grzebyczkiem.Chociaż efekt nie jest długotrwały bo po kilku godzinach rzęsy wracają do swojego prostego stanu.Mnie osobiście bardzo to przeszkadza. Zauważyłam że jak je odżywiam stają się bardziej miękkie i łatwo się podkręcają nawet bez użycia zalotki. Osobiście mnie to bardzo cieszy. Ponieważ może na razie nie urosły za wiele to i tak wydaje się że są o wiele dłuższe dzięki temu że łatwiej się podkręcają. Przede mną jeszcze 2 miesiące stosowania już się nie mogę doczekać jak będą wyglądać ;)

Warto wspomnieć,że serum do rzęs LashVolution pojawiło się też w bazie opinii o lekach i kosmetykach Klik Link do strony warto przeczytać.

Dziewczyny używałyście?
 
Pozdrawiam
 
 



22 komentarze:

  1. Twoje rzęsy dostały niesamowitego kopa, po zakończonej kuracji będziesz miała piękny wachlarz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje jak się sprawdzi z chęcią sama ją odkupię i będę używać przed ślubem.

      Usuń
  2. Rzęsy do nieba: * Ja dopiero zaczynam przygodę z tym serum, mam nadzieje ze u mnie sprawdzi się tak samo: )

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie używałam jeszcze, ale patrząc na Twoje efekty to chętnie bym wypróbowała to serum :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem po kuracji Bodetko Lash! świetna odżywka :)) Pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  5. są gęstsze, a z czasem będzie jeszcze lepiej!

    OdpowiedzUsuń
  6. Widać, że rzęsy są gęstsze i odrobinę dłuższe.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja latem testowałam odżywkę na porost rzęs i marzą mi się znów długie rzęsy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też już stosowałam dwie i obu byłam zadowolona .

      Usuń
  8. Urosły:) Ja nie mam cierpliwości do tych wszystkich odżywek i zdecydowałam, że co miesiąc będę swoje rzęsy przedłużać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Użycie tej odżywki trwa dosłownie kilka sekund.

      Usuń
  9. Prawe zdjęcie jest chyba trochę większe, ale rzeczywiście część rzęs wystartowała ładnie :) Fajna ta linijka, daje dobry obraz wzrostu rzęs :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi osobiście bardzo ciężko zrobić na niej zdjęcie ale jakoś daje radę.

      Usuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  11. Używam Magiclash i jestem zachwycona widzę dużą różnicę... warte ceny są tego rodzaju odżywki :)
    Kurcze i genialna jest ta linijka :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Każda opinia pozytywna jak i negatywna, stanowi dla mnie bardzo wiele. Jest docenieniem mojej pracy. Dlatego pozostawiaj ślad po sobie.

Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc komentarz z adresem Twojego bloga jest tu zbędny.

Zawsze odpowiem na Twoje pytanie, chętnie podzielę się spostrzeżeniami. Służę pomocą.