sobota, 9 grudnia 2017

Equilibra, pianka do mycia twarzy oczyszcająca


Delikatna pianka oczyszczająca do twarzy. Doskonale odświeża i orzeźwia, usuwa makijaż i zanieczyszczenia.
Zawiera aż 98% składników pochodzenia naturalnego, dzięki czemu jest bezpieczna i przyjazna dla skóry. Olejek arganowy ma działanie wygładzające i rozświetlające, sprawia więc, że cera nabiera gładkości, staje się wyraźnie jędrniejsza, a jej koloryt jest wyrównany. Kwas hialuronowy delikatnie oczyszcza, reguluje wydzielanie sebum, a także pomaga uporać się z zanieczyszczeniami. Ekstrakt z gardenii ma działanie zmiękczające i nawilżające. Pianka łagodnie oczyszcza i odświeża, nie podrażniając skóry ani oczu.
Działanie:
- oczyszcza i odświeża
- skutecznie usuwa makijaż i zanieczyszczenia
- pomaga uporać się z wągrami
- wygładza i rozjaśnia cerę
 
Zalety:
- 98% składników pochodzenia naturalnego
- nie zawiera parabenów i silikonów, petrolatum, PEG, olei mineralnych i parafiny, SLES, SLS
- testowana dermatologicznie i okulistycznie
- polecana do skóry wrażliwej

Sposób użycia:
Wstrząsnąć butelką i zastosować piankę na wilgotną skórę twarzy, delikatnie masować a następnie spłukać wodą.

Aqua (Water), Glycerin, Coco-Glucoside, Decyl Glucoside, Dicaprylyl Ether, Glyceryl Oleate, Argan Oil Polyglyceryl-6 Esters, Gardenia Florida Fruit Extract, Sodium Hyaluronate, Parfum (Fragrance), Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Benzoic Acid, Citric Acid, Phenoxyethanol.
+OPAKOWANIE
Produkt znajduje się w  plastikowym  białym opakowaniu. Przez które nie widać ile pozostało nam produktu. Kosmetyk dozowany jest za pomocą pompki  która przekształca płyn w piankę.Na opakowanie znajdują się wszystkie ważne informacje.
+/-KONSYSTENCJA,KOLOR
Kosmetyk w opakowaniu posiada postać płynną, a podczas dozowania przekształca się w delikatną piankę. Która jest w kolorze białym. Lecz pianka momentalnie zamienia się znowu w płyn, miałam doczynienia z taką formą produktu i takiego problemu wcześniej nie miałam. Troszkę jest to uciążliwe.
+ZAPACH
Miałam już wodę micelarną z tej serii argonowej i ten produkt pachnie tak samo bardzo przyjemnie.Jest to perfumowany zapach, który kojarzy mi się z kosmetykami profesjonalnymi. Zapach bardzo szybko się ulatnia, więc nas nie męczy. Mi osobiście bardzo przypadł do gustu.
+POJEMNOŚĆ,CENA
150 ml / kosztuje około 23 zł. Można ją bardzo często kupić na fajnej promocji w Hebe albo w Super-Pharmie.
-WYDAJNOŚĆ
Niestety z przyczyn które podałam powyżej, do umycia buzi zawszę potrzebowałam kilka pompek. Przez co produkt bardzo szybko dobił denka.  
+INNE KOSMETYKI Z LINII ARGANOWEJ 
Arganowa woda micelarna KLIK do recenzji
Argonowy przeciwzmarszczowy krem do twarzy
Arganowy nawilżający krem do twarzy
Arganowy odżywczy krem do twarzy 
Arganowy krem pod oczy
Arganowy olejek 100 % czysty
Arganowe chusteczki do demakijażu 
Arganowe mydełko do mycia ciała i twarzy 
Arganowa maska ochronna do włosów
Arganowy szampon do włosów

+DOSTĘPNOŚĆ
Kosmetyki Equilibra możemy teraz już dostaw w wielu miejscach stacjonarnie jak jak drogeria Hebe, Natura czy Super-Pharma.
+DZIAŁANIE
Piankę używam do porannej pielęgnacji. Delikatnie domywał resztki kremu z twarzy oraz zanieczyszczenia. Nie podrażniał, nie wysuszał, nie dawał uczucia ściągnięcia ani napięcia skóry. Skóra po jego użyciu była mięciutka i uspokojona.

Piankę już zadekowałam, używało mi się ją całkiem przyjemnie, lecz przez swoją znikającą konsystencję, bardzo szybko mi się skończyła. Nie używałam jej do usuwaniu makijaży, bo wtedy możliwe, że bym ją nie polubiła. Jest to taka prosta i fajna pianka do pooranej pielęgnacji. Lecz chyba do niej już nie wrócę.

Lubicie kosmetyki firmy Equilibra ? Jak się u was sprawdzają ? Może któreś warto wypróbować ?
Pozdrawiam

18 komentarzy:

  1. Nie próbowałam jeszcze takich pianek do mycia twarzy, ale mnie kuszą :D Podoba mi się taka forma i konsystencja ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziwne, że pianka zmieniała się w płyn, nie spotkałam się wcześniej z takim czymś

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytałam kilka takich samych opini jak moja na temat tej pianki.

      Usuń
  3. szkoda, że szybko znika :) a na micel z tej serii chyba się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię pianki do mycia twarzy :) Tej jeszcze nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możliwe że u Ciebie lepiej by się sprawdziła.

      Usuń
  5. Lubię kosmetyki o konsystencji pianki, szkoda, że ta nie do końca jest trwała.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jeszcze nie mialam do czynienia z tą firmą ;) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. markę znam i lubię, pianki nie miałam, ale jestem pewna że by mi się spodobała

    OdpowiedzUsuń
  8. Dostałam tę piankę trzy dni temu. Dopiero będę stosować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak po używasz klika dni napisz jak się spisuje ☺️

      Usuń
  9. bardzo lubię kosmetyki o konsystencji pianki, mam do nich słabość. markę equilibra też sobie cenie i dobrze sprawdzają się u mnie jej produkty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak samo jak Ja bardzo lubię kosmetyki tej marko 😃

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz. Każda opinia pozytywna jak i negatywna, stanowi dla mnie bardzo wiele. Jest docenieniem mojej pracy. Dlatego pozostawiaj ślad po sobie.

Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc komentarz z adresem Twojego bloga jest tu zbędny.

Zawsze odpowiem na Twoje pytanie, chętnie podzielę się spostrzeżeniami. Służę pomocą.