piątek, 5 grudnia 2014

RECENJZA Manhattan soft mat Matowa pomadka w kremie ,kolorY 53M,95G,56K

Innowacyjna pomadka w kremie w intensywnych kolorach. Dla trwałego, matowego wykończenia makijażu ust. Konsystencja jest dosyć gęsta, kremowa, bardzo łatwo jest się nią umalować nie wychodząc poza kontur i nie tworząc smug. Ma intensywny kolor, który łatwo można stopniować. Po naniesieniu na usta jest kremowa, jednak po chwili zastyga i staje się faktycznie matowa. Dzięki temu nie przemieszcza się na ustach, pozostaje na nich w stanie nienaruszonym naprawdę długo.



+OPAKOWANIE 
Opakowanie nie przypomina standardowej pomadki.Bardziej podobny jest do błyszczyka.Prawdę mówiąc troszkę mnie dziwi,że producent nazwał go pomadką Może dlatego że na ustach wygląda jak pomadka a nie jak błyszczyk.Wracając do opakowanie jest matowe kolorem podobny do tego co znajduje się w środku a aplikator jest gąbkowy.Bałam się troszkę,że będę miała problem z nakładaniem go na usta,ale nie było czego.
+KONSYSTENCJA
Producent określił jego konsystencje jako kremową,ale dużo dziewczyn piszę,że przypomina bardziej konsystencje Musa i się z tym zgadzam.
+KOLOR
Pomadka jest dostępna w 6 kolorach.Ja posiadam kolor 53M,95G,56K


53M
95G


56K
 +ZAPACH
Pomadka pachnie bardzo przyjemnie troszkę budyniowa,ale zapach szybko znika z ust.
+POJEMNOŚĆ 
6,5ml kosztuje ja płaciłam nie całe 5 zł
-DOSTĘPNOŚĆ
Jak się nie mylę te pomadki zostały wycofane z szaf z drogerii.Ponieważ nigdzie jej nie widzę.Dostępna jest tylko przez internet.

+TRWAŁOŚĆ,DZIAŁANIE
Pomadka po nałożeniu jest lekko błyszcząca,ale po chwili zastyga i robi się  matowa.Pomadka wysusza troszkę usta i podkreśla suche skórki.Ja na szczęście nie mam z tym problemu.Ale można nałożyć pod nią nawilżającą pomadkę.Utrzymuję się na ustach bardzo długo co dla mnie jest naprawdę cudem.Ponieważ ja uwielbiam zjadać pomadki.

Wiem,że nie każdej dziewczynie przypadły by do gustu.Osobiście ja je uwielbiam.Jedynie ta brązowa za bardzo do mnie nie pasuje,ale oddałam siostrze.

Dziewczyny miałyście kiedyś matowe pomadki ? Byłyście z nich zadowolone ?
Pozdrawiam 






26 komentarzy:

  1. dla mnei to genialne produkty !! Kocham je nakładać NA pomadkę mega kremowe łądnie kryjące i świetne kolory mają

    OdpowiedzUsuń
  2. O jakie ładne :) i do tego tanie :) nie miałam ale chętnie się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę że na pewno wypróbuję bo wyglądają naprawdę fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. W sumie jakoś mi się nie podobają :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Na ustach prezentują się ładnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. pięknie te pomadki prezentują się na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. moja przyjaciółka ma również te trzy kolorki i wygladają pięknie na ustach ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz rację, niestety zostały wycofane ;/ zawsze można je kupić na allegro :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi okropnie wysusza usta i podkreśla suche skórki :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba mieć bardzo zadbane usta masz racie a ja nie mam problemu ze skórkami.

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. Oj to szkoda ale są dostępne jeszcze kilka kolorów.

      Usuń
    2. Sprawdziłam też te inne i jednak też na nie. :(

      Usuń
    3. No szkoda,że ci się nie podobają.

      Usuń
  11. Na ustach wyglądają całkiem fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty chyba miałaś tylko inny kolor i tobie się nie spodobał ?

      Usuń
  12. Jak dla mnie to brąz nie bardzo mi się podoba ale pozostałe kolorki bardzo ładnie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie ja tak samo sądzę.Brąz oddałam siostrze i jej pasuje

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz. Każda opinia pozytywna jak i negatywna, stanowi dla mnie bardzo wiele. Jest docenieniem mojej pracy. Dlatego pozostawiaj ślad po sobie.

Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc komentarz z adresem Twojego bloga jest tu zbędny.

Zawsze odpowiem na Twoje pytanie, chętnie podzielę się spostrzeżeniami. Służę pomocą.