poniedziałek, 23 kwietnia 2012

Nowa Współpraca z Firmą CETAPHIL

Ostatnio odezwał się do mnie Pan Dariusz ,który  prowadzi oficjalny profil firmy Cetaphil na Facebooku  KLIK 


Było mi bardzo miło jak Pan Dariusz  nawiązał że mną współprace.Jak niektórzy pamiętają,pisałam kiedyś recenzje Emulsji do twarzy 

 Moja recenzja znalazła się także na ich stronie facebook.


Co dostałam,oczywiście miały to być 3 kosmetyki ;) 


CETAPHIL, Łagodna Emulsja do mycia, 500 ml
CETAPHIL, MD dermoprotektor,500 ml
CETAPHIL,EM do mycia,emulsja micelarna ,250 ml
CETAPHIL,MD dermoprotektor,balsam do twarzy i ciała , 250 ml

CETAPHIL,DA ultra,krem intensywnie nawilżający,85g
CETAPHIL,PS Lipoaktywny,krem nawilżający,100 g


Link do strony http://www.cetaphil.pl/
Linko do Facebook http://www.facebook.com/Cetaphil.Polska

Uprzejmie dziękuję CETAPHIL za udostępnienie mi produktu do przetestowania. W szczególności chcę podziękować Panu Dariuszu  za zaufanie oraz serdeczność w stosunku do mojej osoby.

Miałam napisać dziś recenzje,ale jak dostałam tą paczkę cieszyłam się jak mało dziecko i chciałam się z wami podzielić.

Oczywiście nie zagarnę wszystkiego dla siebie,więc oczekujcie Rozdania ;)


34 komentarze:

  1. świetne rzeczy , gratuluję paczki ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję współpracy :)

    a tak po za tym to chyba powinnam ponownie nauczyć się liczyć do trzech :D
    ale jak komuś zależy na opinii to dla nich pewnie to nieduża kropla w morzu w porównaniu do ilości jakie sprzedają, więc trzy czy więcej nie robi im raczej większej różnicy, a zawsze w pewnym sensie reklama też

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rowniez gratuluje i faktycznie cos tu trzech nie widze:)))

      Usuń
  3. widzę same dobroci, niech Ci służą;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam jeszcze nic z tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  5. super paczka, już czekm na recenzje ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale Ci zazdroszczę, super paczka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojoj pozazdrościć:) sama chętnie bym coś wypróbowała, bo jeszcze nie miałam styczności z tą firmą:)

    OdpowiedzUsuń
  8. gratuluję współpracy, super kosmetyki Ci się trafiły, miłego testowania :0

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję ;) Czekam na recenzję ;) I aż zazdroszczę bo mi coś się jeszcze nie udało nawiązać żadnej współpracy mimo wielu prób ;/

    OdpowiedzUsuń
  10. gratuluję cudowności :) ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. ooo zazdroszczę. Slyszalam sporo o Cetaphilu, sama bym sie nim ponawilzala ;p

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję podjętej współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję współpracy! Używałam tego produktu i byłam zadowolona.;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pozazdrościć takiej współpracy :) Bardzo lubię żel Cetaphil,reszty kosmetyków jeszcze nie używałam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. gratuluję, ciekawa współpraca, nie miałam okazji nigdy próbować tych kosmetyków
    czekam na opinię

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie dziwię się, że cieszyłaś się jak małe dziecko, bo paczka jest super:) Gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  17. kocham Cetaphil - jeśli miałabym zabrać na bezludna wyspę jeden kosmetyk - to definitywnie byłaby to ta emulsja :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję współpracy. Miałam z tej firmy żel do mycia twarzy. Bardzo go lubiłam.

    OdpowiedzUsuń
  19. gratuluje :) ciekawa jestem tego żelu do mycia twarzy bo dużo dobrego o nim słyszałam

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziękuję. :) Ja dopiero wrócę do blondu jak włosy mi odpoczną od farbowania na jasny kolor.

    Cetaphil stosowałam przy leczeniu trądziku, był rewelacyjny. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Cetahpil jest bardzo popularny w UK - chociaż sama nigdy nie stosowałam :-) Marzysz o cieniu z MAC'a? Lub może o lakierze do paznokci Chanel? :-) Zajrzyj do mnie po szczegóły :-) Spełniam Twoje kosmetyczne życzenie :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. będę czekać na recenzję tych kosmetyków ! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Taguję Cię :D Zapraszam:
    http://babska-torebka.blogspot.com/2012/04/11-question-tag.html

    OdpowiedzUsuń
  24. Ooo, napisz coś o tym kremie ULTRA, proszę ładne :):)
    w najbliższej przyszłości miałam się w niego zaopatrzyć, więc dobrze jakieś opinie przeczytać
    ps. najbliższa przyszłość to bardzo nieokreślony czas jakichś 2-3 miechów :) póki dermoprotektor się nie skończy, nie mam ciśnienia na zakup :]

    OdpowiedzUsuń
  25. wow gratuluję obserwuję licz na rew

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluję współpracy i z niecierpliwością będę oczekiwać recenzji, bo jestem bardzo ciekawa, jak się sprawdzą u Ciebie te kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Hej Kochana:)
    Otagowałam Cię, jeśli masz ochotę odpoewiedzieć na 11 pytań to zapraszam:)
    http://babskiesprawy1.blogspot.com/2012/04/na-luzie.html

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratuluję :) Super paczka! Idealnie pod potrzeby Twojej skóry :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Super paczka.
    Czekam na racenzje.
    Mam jede produkt tej firmy i jestem zadowolona. Jestem ciekawa reszty.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Każda opinia pozytywna jak i negatywna, stanowi dla mnie bardzo wiele. Jest docenieniem mojej pracy. Dlatego pozostawiaj ślad po sobie.

Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc komentarz z adresem Twojego bloga jest tu zbędny.

Zawsze odpowiem na Twoje pytanie, chętnie podzielę się spostrzeżeniami. Służę pomocą.