sobota, 28 kwietnia 2012

TAG:11 pytań

Zasady:
1. Każda oznaczona osoba musi odpowiedzieć na 11 pytań przyznanych im przez ich "Tagger" i odpowiedzieć na nie na swoim blogu
2. Następnie wybierasz 11 nowych osób do tagu i połącz je w swoim poście( tak jak na blogu (EyeGraffiti)
3. Utwórz 11 nowych pytań dla osób oznaczonych w TAGu i napisz je w swoim TAGowym poście
4. Wymień w swoim poście osoby które otagowałaś !!!
5. Nie oznaczaj ponownie osób, które już są oznakowane.

 Zostałam otagowana przez 4 blogerki,jako pierwsza otagowała mnie Nimva pozostałe to Myś Pyś  ,  did oraz Ewelina

Oczywiście wszystkim dziewczyną dziękuję, jako pierwsza otagowała mnie Nimva to odpowiem na jej pytania :)


1. Wolisz srebrną czy złotą biżuterię?
Kiedyś nie lubiłam złota,teraz przypadł mi do gustu .;) Chociaż przyznam się,że ostatnio moją biżuterią jest tylko obrączka :)
 2. Co było Twoim pierwszym kosmetykiem?
To było tak dawno,więc nie za bardzo sobie mogę przypomnieć,ale chyba tusz i kremy tonujące.
3. Co jeszcze uwielbiasz robić - oprócz  prowadzenia bloga ;) ?
Bardzo lubię czytać książki, oczywiście kocham zakupy :)
4.  Co sądzisz o tatuażach?
Kiedyś miałam ochotę sobie zrobić na stopie,ale mąż nie pozwolił :)
5. Ładniejsze są włosy długie czy krótkie?
Zależy jak kobiecie pasuje,bo nie którym bardzo ładnie jest w krótszych włosach. Ja oczywiście teraz wolę dłuższe,ale przyjdzie taki czas kiedy je obetnę.Miałam kiedyś włosy do brody i bardzo dobrze się w nich czułam.
6. Czy czytasz książki?
Tak,staram się czytać ich jak najwięcej.Bardzo lubię czytać wieczorem przed snem.
7. Co chciałabyś zwiedzić najbardziej w życiu?
Dużo jest takich miejsc,których chciałam bym zobaczyć
8. Wolałabyś żyć w wielkim mieście, czy w domku na wsi?
Mieszkałam w mieście,teraz mieszkam na wsi i nie wiem co jest lepsze.Chyba maisto
9. Wolisz spodnie czy sukienki?
Spodnie ;)
10. Ubrań jakiego koloru absolutnie nie założysz?
Zielonego 
11. Jaki kosmetyk jest podstawą Twojego codziennego makijażu?
Podkład 

Do zabawy zapraszam :)

naturaipiekno
my-love-cosmetics.
Dagusia
Kaś
xkeylimex.



Pytania 
1 Bez jakiego kosmetyku nie mogła byś żyć ?
2 Jaka jest twoja ulubiona książka ?
3 Napisz co w życiu, było twoim największym osiągnięciem ?
4 Co ostatnio sobie kupiłaś ?
5 Jak lubisz się ubierać,elegancko,czy na sportowo ?
6 Twoje największe marzenie ?
7 Co lubisz robić w wolne dni ?
8 Co ostatnio sobie kupiłaś ?
9 Lubisz zwierzęta,masz jakiegoś pupila w domu ?
10 Twój KWC w kosmetykach.?
11Jak byś mogła,co byś w sobie zmieniła (chodzi mi o wygląd) ?



20 komentarzy:

  1. Hej.

    Dzięki za tag, ale już do mnie przywędrował, tyle że nie zdążyłam odpowiedzieć jeszcze ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też kocham zakupy,ale za to mój portfel tego nie lubi;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmm tatuaż na stopie wyglądałby całkiem dobrze ; )

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja to bym chciala tatuaz na karku :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi się marzy w tym miejscu, mam już jeden i ciągnie mnie do tego na karku jeszcze :)

      Usuń
    2. Tatuaże są fajne,ale trzeba pamiętać,że to już na całe życie.

      Usuń
  5. hehe dzięki zaraz dopiszę do swojej notki którą dziś robiłam :D

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny ten tag, jeszcze do mnie nie doszedł :D

    OdpowiedzUsuń
  7. ja tez zrobiłam właśnie ten tag u siebie ;) fajnie się takie coś czyta :D

    OdpowiedzUsuń
  8. dziękuję za Taga do mnie też już dotarł i dziś właśnie nadrabiam zaległości:)

    OdpowiedzUsuń
  9. B. ciekawy TAG. Ja również czytam wieczorem, zwykle pod kołderką czy kocem. Teraz poczytuję Eragona cz. 1 oraz Intruz S. Meyer

    OdpowiedzUsuń
  10. dziekuję, swój TAG zrobiłam już kilka dni temu :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzięki za TAG :) Ja ostatnio nadal antytagowa jestem ;))

    OdpowiedzUsuń
  12. Również nie przepadam za ubraniami w kolorze zielonym.

    OdpowiedzUsuń
  13. Podobnie jak ty kiedyś nie lubiłam złota. Teraz noszę je częściej niż srebro :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dzięki za TAG, ale ja jestem anty tagowa i nie wiem kiedy się zabiorę za to ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Każda opinia pozytywna jak i negatywna, stanowi dla mnie bardzo wiele. Jest docenieniem mojej pracy. Dlatego pozostawiaj ślad po sobie.

Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc komentarz z adresem Twojego bloga jest tu zbędny.

Zawsze odpowiem na Twoje pytanie, chętnie podzielę się spostrzeżeniami. Służę pomocą.