sobota, 10 grudnia 2016

ŚWIĄTECZNIE Perfumowane mleczka do ciała o trzech świątecznych zapachcach.. ;)



Codzienna przyjemność z perfumowanym mleczkiem do ciała o wyjątkowym zapachu Aromatycznej Mandarynki. Zostało wzbogacone masłem Karite Bio oraz olejkiem ze słodkich migdałów. Jego lekka, płynna konsystencja zapewnia doskonałe wchłanianie i pozostawia skórę aksamitnie gładką i cudownie pachnącą.


aqua/water/eau, glycerin, coco-caprylate/caprate, stearyl alcohol, polyglyceryl-3 dicitrate/stearate, centaurea cyanus flower water, prunus amygdalus dulcis (sweet almond) oil, dimethicone, carbomer, butyrospermum parkii (shea) butter, parfum/fragrance, sodium benzoate, ethylhexylglycerin, xanthan gum, limonene, tetrasodium edta, methylpropanediol, citral, potassium sorbate, linalool, citric acid, sodium hydroxide, tocopherol, ci15510 (orange 4).
+OPAKOWANIE
Perfumowane mleczka zamknięte są w gustownych plastikowych butelkach. W których pod klasyczną nakrętką znajdziemy mały otworek, przez który bez żadnych problemów wyciśniemy produkt. Czasami mam  problem by go otworzyć, trzeba uważać żeby nie połamać paznokci. Na szczęście można w sklepie stacjonarnym dokupić pompkę. Ja za swoją zapłaciłam 3.50 zł. Co ułatwia nam aplikacje. Butelki  wykonane są z bardzo miękkiego plastiku który po naciśnięciu wraca do swojego pierwotnego kształtu. Szafa graficzna jest urocza i świąteczna.

+KONSYSTCNA,KOLOR
Perfumowane mleczka do ciała są w kolorze Żurawina-mleczko różowym, mandarynka-mleczko pomarańczowym a gruszka-mleczna żółtym. Wszystkie produkty mają takie samą dość rzadką konsystencje. Chociaż na tyle zbitej by nie spływała z dłoni i ciała.Mleczka szybko rozprowadzają się po ciebie, nie pozostawia białych smug. Szybko się wchłaniają. Nie ma problemu gdy chcemy zaraz się ubrać. Więc fajnie sprawdza się po rannym prysznicu.
+POJEMNOŚĆ,CENA
Perfumowane mleczka do ciała o pojemności 200 ml kosztują 16,99 zł. Z tego co wiem w sklepie stacjonarnym można kupić je także w większej pojemności 400 ml w cenie 22,90 zł.
Ja oczywiście zapłaciłam za nie dużo mniej z kuponem -100 zł na zakupy. Gdzieś tak połowę ceny.
+ZAPACH
Kupiłam je w ciemno nie wiedząc jakie mają zapach i jak zawszę mile się zaskoczyłam. Ponieważ wszystkie trzy pachną przecudnie.
Zapachy nie są za słodkie i męczące.
Żurawina z migdałem ten zapach jest ciężki do opisania. Wyczuwam w niej słodką żurawinę i bardzo delikatnie migdał, mojemu mężowi najbardziej się ten zapach podobał.
Aromatyczna mandarynka-pachnie dla mnie jak pomarańczowa galaretka w delicjach.
Gryszka z czekoladą. Przyznam się że ten zapach najbardziej mi się podoba. Ponieważ uwielbiam zapach gruszki. Jest wyczuwalny delikatny zapach czekolady ale gorzkiej i słodkiej soczystej gruszki.
Zapachy dość długo utrzymują się na skórze, ale nie są to zapachy męczące, tylko bardzo przyjemny.
+INNE KOSMETYKI DOSTĘPNE Z KOLEKCJI ŚWIĄTECZNEJ
Są dostępne trzy serie
-Żurawina z migdałem
-Aromatyczna mandarynka
-Gruszka z czekoladą.

Z każdej z tej serii dostępny jest
-Perfumowane mleczko w dwóch pojemnościach 200 ml i 400 ml (ta druga wersja dostępna jest tylko w sklepie internetowym) 
-Żele pod prysznic w dwóch pojemnościach 200 ml i 400 zł
-Peelingujące żele pod prysznic 200 ml
-Odżywcze balsamy do ust
-Nawilżający krem do rąk 75 ml
-Żel do mycia rąk 190ml
-/+WYDAJNOŚĆ
U mnie kosmetyki o takiej konsystencje do ciała dość szybko się kończą.
Zostawiłam dla siebie tylko gruszkę i podzieliłam się z siostrami. Na szczęście mam je dwie.:)

+DOSTĘPNOŚĆ
Kosmetyki firmy Yves Rocher można kupić w sklepach stacjonarnych YR oraz na ich stronie internetowej.
+/-DZIAŁANIE
Mleczka przy odpowiedniej nałożonej ilości wchłaniają się naprawdę błyskawicznie, nie pozostawiając tłustej warstwy. Moja skóra po ich użyciu była miękka i pięknie pachnąca. Chociaż musimy pamiętać,że nie możemy od niego oczekiwać mocnego nawilżenia.

Perfumowane mleczka głównym ich atutem jest najczęściej zapach, z nawilżeniem bywa różnie. Zależy jakie mamy zapotrzebowanie i jaka jest nasza skóra. U mnie  mleczka spełniają funkcję jako pięknie pachnące kosmetyki. Które dają mi delikatne nawilżenie. Warto wspomnieć jeszcze raz, że można dokupić do niego pompkę. Dzięki czemu używanie będzie jeszcze przyjemniejsze.
W tamtym roku miałam serie świąteczną malinową i byłam z niej bardzo zadowolona. W tym roku jest tak samo. Uwielbiam ich zapachy. ;)

PS.Jak ktoś z was planuje większe zakupy w sklepie YR.Napiszcie do mnie podam wam kod rabatowy -100 zł przy zakupie za 200 zł. Plus jeden prezent gratis.

Dziewczyny który zapach mógłby być waszym ulubionym ?

Pozdrawiam

17 komentarzy:

  1. Prześliczne opakowania i ciekawe zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gruszkę z czekoladą chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapachy naprawdę fajne ☺ Bardzo kuszące 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam parę cudeniek od YR i nawilżenie faktycznie było przeciętne ;) A ja potrzebuję duuużego nawilżenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudo! Bardzo bardzo bardzo to chce!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak będę w ich sklepie chętnie zaopatrzę się w jeden : ) pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  7. Zakochałam się w zapachu tej wersji z pomarańczą. Chętnie poznam też inne opcje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ach, zapachniało mi:) Mam podobny stosunek do takich balsamów - chodzi mi bardziej o sam zapach niż o nawilżenie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Chyba najchętniej przygarnęłabym wersję mandarynkową :)

    OdpowiedzUsuń
  10. żurawinową wersje w formie żelu pod prysznic mam w domu i bardzo lubię

    OdpowiedzUsuń
  11. jestem pewna,że moje serce też by zdobyły zapachy tych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wąchałam je w sklepie stacjonarnym, ale się nie skusiłam, ponieważ mazideł mam jeszcze tonę w zapasach :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam miękką wodę z filtra prysznicowego z systemem kdf i dzięki niej dobrze nawilżoną skórę. Tych kosmetyków użyłabym dla zapachu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Każda opinia pozytywna jak i negatywna, stanowi dla mnie bardzo wiele. Jest docenieniem mojej pracy. Dlatego pozostawiaj ślad po sobie.

Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc komentarz z adresem Twojego bloga jest tu zbędny.

Zawsze odpowiem na Twoje pytanie, chętnie podzielę się spostrzeżeniami. Służę pomocą.