wtorek, 10 maja 2016

The Body Shop Brzoskwiniowy żel pod prysznic i do kąpieli oraz GODNE ZAMIENNIKI ;)


Żel pod prysznic o zapachu soczystych brzoskwiń. Pozostawia skórę świeżą, czystą oraz wspaniale pachnącą. Bez dodatku mydła.


Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Cocamide DEA, Phenoxyethanol, Parfum, Sodium Chloride (Salt) (Viscosity Modifier), Mel (Honey (Mel)), Sodium Benzoate, Butyl Methoxydibenzoylmethane (Avobenzone) (Sunscreen), Linalool, Citric Acid, Disodium EDTA, Limonene, Prunus persica (Peach Extract), PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Propylene Glycol, Citral , Methylparaben, Ethylparaben, Butylparaben, Isobutylparaben, Propylparaben, Alpha-Isomethyl Ionone, CI 14700, CI 19140.

+OPAKOWANIE
Żel The Body Shop znajduje się w plastikowej, przezroczystej butelce z zamknięciem na zatrzask. Szafa graficzna bardzo mi się podoba jest prosta i schludna. Dostępna jest wersja 750 ml z pompką.
+KONSYSTNCJA,KOLOR
Kosmetyk jest w kolorze pomarańczowo przezroczystym.Konsystencja nie jest kremowa ani żelowa. Po prostu coś pomiędzy. Nie przelewa się przez palce i dobrze rozprowadza się po ciele.
+ZAPACH
Zapach nie jest chemiczny podczas mycia czuje świeżą brzoskwinie która dojrzewała w promieniach słońca. Miałam możliwość powąchać większość żeli z tej firmy i naprawdę zapachy są świetne.
-POEJMNOSĆ,CENA
250 ml kosztuje 25 zł. Z tego co wiem na promocji można je kupić za jakieś 12 zł więc ta cena jest już do przełknięcia.Ja swój żel kupiłam w Canadzie za 5 $
+WYDAJNOŚĆ
Wielkim plusem tego żelu jest jego wydajność. Wystarcza niewielka ilość żelu a nakładam go bezpośrednia na ciało nie na myjkę. Tworzy bardzo przyjemną pianę na ciele.
+ZASTOSOWANIE
Produkt można używać jako żel pod prysznic oraz także jako żel do kąpieli. Tworzy przyjemną pianę i umila kąpiel swoim zapachem.
-DOSTĘPNOŚĆ
Sklepy stacjonarne TBS oraz Internet. Ja osobiście nie mam do nich dostępu stacjonarnie a specjalnie przez intranet nie będę ich zamawiać.
+WARIANTY ZAPACHOWE
Żelowe Malina
Mango
Marakuja
Moringa
Jagoda
Passiflora
Papaya
Satsuma
Argan
Truskawka
Oliwka
Grejpfrut
Mandarynka
Miód
Kremowe Shea
Kokos
Czekolada
Brazyi orzech
Kakao

I na pewno to nie wszystkie.




+GODNE ZAMIENNIKI
Jak wiadomo dostępność tych żeli nie jest prosta. Dlatego z czystym sumieniem mogę wam polecieć żele pod prysznic z firmy Yves Rocher. Cena tych na zdjęciu to 10 zł 200 ml. Mają także inną serie 400 ml za 16.90zł i .Ja osobiście zawszę robię zakupy u nich na stronie z kuponem -50 % i za te żele płacę śmieszne pieniądze a zapachy mają także cudowne.
+DZIAŁANIE
Dobrze rozprowadza się po ciele. Myje, może nie koniecznie nawilża, ale nie podrażnia i nie uczula. Skóra po użyciu nie jest ściągnięta. Zapach jest delikatny i nie jest męczący. Szybko się także spłukuję z ciała. Pozostawiając śliczny zapach który dość długo utrzymuję się w łazience.



Żel do kąpieli to produkt mało skomplikowany. Oceniając tego typu kosmetyk biorę pod uwagę głównie zapach, konsystencję i wydajność. W tym przypadku kosmetyk sprawdził się w 100 % 
Pachnie przecudnie słodką brzoskwinią. Moim zdaniem największym atutem żeli z tej firmy to ich zapach.



Dziewczyny kuszą was żele z tej firmy ? Miałyście a może macie zamiar się na jakiś skusić ?
Pozdrawiam

25 komentarzy:

  1. Nie miałam jeszcze nigdy żelu TBS, muszę w końcu wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak będziesz miała szansę kupić na promocji to polecam skusić się na jakiś zapach.

      Usuń
  2. Jeśli chodzi o The Body Shop miałam tylko jedno masełko tej marki i nic więcej. Dobrze je wspominam, ale nie jestem przekonana czy jest warte swojej wysokiej ceny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. poprawka, sprawdziłam cenę, teraz te masła są bardzo tanie, kilka lat temu wydaje mi się, że były znacznie droższe

      Usuń
    2. A ile one teraz kosztują ? Ja miałam masło shea chyba nawet dwa opakowani i jest naprawdę świetne.Moja teściowa która ma ogromny problem z suchą skórą go używa i jest z niego bardzo zadowolona.

      Usuń
    3. W cenie regularnej 69 zł, w promocji 39.

      Usuń
  3. Z TBS miałam szampon i została mi jeszcze odżywka do włosów.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem jak oni robią że te żele są aż tak wydajne;) Uwielbiam je.

    OdpowiedzUsuń
  5. Musi być wspaniały :) niestety jego dostępność mnie nie dosiegła. Ale za to te z YR są bardzo świetne uwielbiam wersję lawendową

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie mam ostatnio ochotę właśnie na ten żel o zapachu lawendy ;)

      Usuń
  6. Produkty tej marki to moje marzenie od dłuższego czasu :-) Muszę w końcu coś sobie zaprezentować :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę się wybrać do TBS, bo jest kilka ciekawych nowości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie mam możliwości wybrać się u siebie stacjonarnie.

      Usuń
  8. Nie wiem dlaczego, ale drażni mnie brzoskwiniowy zapach w kosmetykach.
    Wypróbowałabym truskawkę lub oliwkę:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam zapach brzoskwiń, jak będę miała okazję to chętnie wypróbuję

    OdpowiedzUsuń
  10. Chyba nie kupiłabym żelu z The Body Shop, na pewno nie w cenie regularnej. Cena żeli YR już bardziej do mnie przemawia.

    OdpowiedzUsuń
  11. Marzy mi się jakiś żel TBS :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Każda opinia pozytywna jak i negatywna, stanowi dla mnie bardzo wiele. Jest docenieniem mojej pracy. Dlatego pozostawiaj ślad po sobie.

Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc komentarz z adresem Twojego bloga jest tu zbędny.

Zawsze odpowiem na Twoje pytanie, chętnie podzielę się spostrzeżeniami. Służę pomocą.