piątek, 20 maja 2016

Świece zapachowe, czyli podgrzewacze bispol.pl

Witajcie
Przyznajcie się kto nie lubi otulać się pięknymi zapachami wokół siebie ?
Dziś opiszę wam kilka fajnych zapachów a w nich naprawdę dwie świetnie perełki. Zapraszam ;)




Może zacznę od świeczek bezzapachowych. Które wyglądają po prostu uroczo i na pewno umilą mi nie jedną kolację we dwoje.  ;)
Ślicznie prezentują się na spodku jak i w szklanej kuli w którym promienie światła ślicznie się rozbłyskują.

Następny produkt to już gotowa świeczka zapachowa w szkle o zapachu lawendy. Zapach nie jest mocno wyczuwalny, w małym pomieszczeniu wyczuwam delikatny zapach lawendy.Który jest miły i przyjemny.
Świeczki zapachowe Maxi o zapachu cynamonowym w opakowaniu znajdują się wie duże sztuki. Które bardzo mocno pachną cynamonem nawet już w opakowaniu. Przyznam się, że jakoś osobiście nie przepadam za tym zapachem i rzadko kiedy decyduje się na zakup świeczki o tym zapachu. Warto wspomnieć że zapach rozprzeszczenia się po całym pomieszczeniu.
Świeczka zapachowa Magnolia w opakowaniu znajduje się sześć sztuk czyli standardowo . Zapach jest naprawdę bardzo przyjemny czuć zapach kwiatu, ale także troszkę świeżości. Mogła być bardziej wyrazista bo zapach naprawdę bardzo się się spodobał.
Świeca zapachowa o zapachu róży i paczuli w opakowaniu znajduje się sześć sztuk.
Zapach jest bardzo mocno wyczuwalny ja wyczuwam w nim przeważnie róże taką wysuszoną nie świeżą z ogróda. Zapach nie przypadł mi go gustu, ale może są tu miłośniczki róż ?:)
Świeca zapachowa o zapachu Romansu w opakowaniu znajduje się sześć sztuk. Pachnie troszkę cytrusowo i troszkę tak tajemnico. Ponieważ ciężko mi tak dokładnie go określić. Naprawdę przyjemny i zaskakujący.
Dwie perełki zostawiłam na koniec świeczki zapachowe o zapachu blue sky ( niebieskie niebo ) i Golden Touch ( złoty dotyk)
Obie świeczki swoim zapachem przypominają zapach perfum.Ponieważ ich nuty są skomplikowane i ciężko je określić a zarazem są delikatne i subtelne .Sama się nawet zdziwiłam, ponieważ pewnego dnia rozłożyłam świeczki blue sky po pokoju (ale ich nie zapaliłam ).Po jakimś czasu już o tym zapomniałam, ale za każdym razem gdy wchodziłam do tego pokoju który jest naprawdę duży. Wyczuwałam delikatne świeże męskie perfumy. Zdziwiłam się gdy zrozumiałam że to właśnie te świeczki tak pięknie pachną. Na pewno jak spotkam świeczki z tej serii a dostępne są jeszcze w sześć innych zapachów Tutaj klik to na pewno się skuszę .Można jeszcze kupić świeczki zapachowe w szkle tu klik które jeszcze bardziej mnie kuszą.

Naprawdę z czystym sumieniem polecam wam te dwie ostatnie świeczki zapachowe bo zapachy są naprawdę śliczne i takie niespotykane.


Pozdrawiam

20 komentarzy:

  1. Świeczek nigdy dosyć u mnie zawsze są :)

    OdpowiedzUsuń
  2. urocze są te różowe świece, też mam taką kulę szklaną.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zawszę w Rossmannie kupuję takie małe świeczki i często wieczorem z mężem je zapalamy. Właśnie musze poszukać tych bo ten różowy kolor jest uroczy ;)

      Usuń
    2. u mnie też często palą się świece, czasami gdy wracam do domu późno to już się palą :P mój chłopak też stał się maniakiem. uwielbiamy ten klimat

      Usuń
    3. Ja swojemu mężowi pozwalam wybrać czasami nawet woski z YC to później z chęcią je pali. Chociaż ostatnio oglądałam jakiś film na YT o świeczkach i podsłuchał i powiedział musisz mi te kupić hi hi hi ;)

      Usuń
    4. :) widać, że mamy duży wpływ na naszych mężczyzn :)

      Usuń
  3. Trzy ostatnie mnie zainteresowały :) Lubię oglądać i wybierać świeczki tylko jakoś zapominam o ich paleniu ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też wolę takie bardziej skomplikowane zapachy ;)

      Usuń
  4. Coraz bardziej kombinuja z tymi zapachami, ale nie mam nic przeciwko ;) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba kiedyś kupiliśmy podgrzewacze z tej firmy

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo polubiłam te świeczuszki cynamonowe :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Znam te markę. Są wspaniałe zwłaszcza o zapachu magnolii :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Każda opinia pozytywna jak i negatywna, stanowi dla mnie bardzo wiele. Jest docenieniem mojej pracy. Dlatego pozostawiaj ślad po sobie.

Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc komentarz z adresem Twojego bloga jest tu zbędny.

Zawsze odpowiem na Twoje pytanie, chętnie podzielę się spostrzeżeniami. Służę pomocą.