środa, 18 maja 2016

Golden Rose - Matowe Pomadki w Kredce numer 13



Matowa pomadka do ust Matte Crayon tworzy na ustach aksamitne wykończenie. Wysoka zawartość pigmentów oraz długotrwała formuła sprawia, że pomadka długo utrzymuje się na ustach. Idealnie się rozprowadza, a dzięki zawartości składników nawilżających oraz wit. E dodatkowo odżywia i nawilża usta. Bogata paleta kolorów zawiera odcienie od klasycznej czerwieni po różne odcienie nude.

ppg-3 hydrogenated castor oil, isononyl isononanoate, ethylhexyl palmitate, ozokerite, synthetic wax, hdi/trimethylol hexyllactone crosspolymer, hydrogenated coco-glycerides, nylon-12, euphorbia cerifera cera, cetearyl alcohol, ethylhexyl hydroxystearate, octyldodecanol, phytosteryl/octyldodecyl lauroyl glutamate, copernicia cerifera cera, aroma, phenoxyethanol, tocopheryl acetate, silica, octadecyl di-t-butyl-4-hydroxyhydrocinnamate, mica, ci 77891, ci 77491, ci 17200, ci 45 410, ci 16035, ci 15850, ci 77499, ci 77492, ci15985, ci 19140, ci 42090, ci 45380, ci 12085, ci 73360, ci 77742, ci 47005, tin oxide



+OPAKOWANIE
Pomadka znajduje się w grubej czarnej kredce z czarną skuwką. Jej podstawa wskazuje nam jaki kolor znajduje się w środku, co na pewno ułatwia poszukiwani przy większości liczbie pomadek z tej serii.
+KONSYTSNCJA
Pomadka jest kremowa, łatwo się ją nakłada, a na ustach zastyga w całkowity mat.
+KOLOR
Posiadam kolor numer 13
Jak widzicie pomadka w różnym świetle wygląda inaczej . Jest to mieszanka różu i brzoskwini o tonacji ciepłej. Kolor ślicznie wygląda na ustach i można ją nosić na co dzień.
+POJEMNOŚĆ,CENA
3,5g kosztuje 11.50zł
+ZAPACH
Produkt pachnie bardzo delikatnie słodko. Zapach jest naprawdę bardzo mało wyczuwalny.
+GAMA KOLORYSTYCZNA
Pomadki na początku były dostępne w 15 kolorach. Następnie firma wypuściła kolejne  sześć. Więc teraz mamy do wyboru aż 21 odcieni. ;)
+DOSTĘPNOŚĆ
Produkt można dostać na stoiskach z kosmetykami Golden Rose oraz na innych stoiskach gdzie dostępne są kosmetyki tej firmy. Kosmetyki tej marki możemy także kupić na ich stronie internetowej.

Pomadka ma wygodne opakowanie. Przyjemną kremową konsystencję. Podoba mi się gama kolorystyczna jest bardzo bogata, mamy w czym wybierać. Kolorek ślicznie prezentuje się na ustach i warto skusić się chociaż na jedną.:)



Dziewczyny macie jakieś kolory pomadek z tej serii,albo z tej firmy ? Który wam się najbardziej podoba ?

Pozdrawiam 


40 komentarzy:

  1. Nie mam żadnej pomadki z tej serii, ale planuję kupić chociaż jedną.
    Masz cudowne usta!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ci bardzo ;* Polecam kupić chociaż jedną i wypróbować.

      Usuń
  2. Nie lubię tych kredek ale kolor ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny kolor, sama bym się na taką skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolor lepiej wygląda na ustach prawda ? :)

      Usuń
  4. Bardzo ładny kolorek, coś czuję że bardzo przypadłby mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się ten kolorek podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny kolor. ja mam jedną pomadkę z Golden Rose i jestem bardzo zadowolona.
    http://pa2ul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj ten produkt jest mi już bardzo dobrze znany, ale tylko z opowiadań. Mam nadzięję, że już nie długo ją wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie mam żadnej, ale Twój odcień wygląda pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. przepiękny kolor. z tych w kredce nie mam ani jednej:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny kolorek z Gr mam jeszcze pomadke matowa i bardzo ja lubię :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo polubiłam się z pomadkami tej marki :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak samo jak Ja są tanie a naprawdę fajnej jakości.

      Usuń
  12. kolor mi się podoba :) pięknie prezentuje sie na ustach ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałam jeszcze tej pomadki, kolor bardzo ładny:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale pięknie prezentuje się na ustach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na ustach wygląda ślicznie bo tak na dłoni to nie za bardzo.

      Usuń
  15. podoba mi się, piękne wykończenie i kolor.

    OdpowiedzUsuń
  16. mam tą kredkę i jest świetna, kolor bardzo mi się podoba :) z GR mam jeszcze pomadkę w sztyfcie nr 2, również bardzo ładny odcień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak z GR mam te matowe pomadki chyba trzy sztuki i bardzo je lubię.

      Usuń
  17. Odpowiedzi
    1. Polecam skusić się chociaż na jedną i wypróbować.

      Usuń
  18. Kocham te kredki z Golden Rose. Posiadam również w tym odcieniu i jest to mój ulubiony, idealnie sprawdza się na co dzień. Są bardzo trwałe i to w nich cenie :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz racie ja na pewno skuszę się na więcej kolorów ;)

      Usuń
  19. Bardzo ładny kolor :) Mam dwie pomadki z tej serii i są świetne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jakie masz kolorki ? Mnie kusi 8,10 i 12 ;)

      Usuń
  20. cudowny odcień, idealny dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  21. W końcu jakiś piękny nie oczojebny róż :P :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zależy kto co lubi i na co ma ochotę ;) Ale tak rzeczywiście jest to kolor który możemy nosić na co dzień i nie daje po oczach ;)

      Usuń
  22. Jeszcze nie mialam pomadki w kredce ;) ale wyglada na to, ze sa warte uwagi :) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Dokładnie dziś otworzyłam tę pomadkę :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Pięknie pasuje Ci ten kolorek. Ja uwielbiam matowe pomadki, tych jeszcze nie miałam ale mam przyjemność z tą podstawową wersją w klasycznej pomadce. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  25. bardzo ładny kolor :) ja mam 08 i w sumie jest trochę podobny do twojego tylko troche ciemniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Przepiękny kolor, uwielbiam takie na co dzień :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Podoba mi się i pewnie ją kupię, ale wciąż szukam w asortymencie GR czegoś brzoskwiniowego...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Każda opinia pozytywna jak i negatywna, stanowi dla mnie bardzo wiele. Jest docenieniem mojej pracy. Dlatego pozostawiaj ślad po sobie.

Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc komentarz z adresem Twojego bloga jest tu zbędny.

Zawsze odpowiem na Twoje pytanie, chętnie podzielę się spostrzeżeniami. Służę pomocą.