piątek, 13 maja 2016

Gorvita Aloe Vera, Żel aloesowy (I JEGO WIELE ZASTOSOWAŃ)


Preparat opracowany na naturalnych składnikach, polecany szczególnie do codziennej pielęgnacji skóry wrażliwej ze skłonnością do alergii. Zawarty w żelu wyciąg aloesu stosowany od lat jako naturalny i skuteczny środek pomocny przy problemach skórnych, stymuluje regenerację naskórka podrażnionego wieloma czynnikami zewnętrznymi. 
Biologicznie aktywne składniki zawarte w żelu wnikają głęboko w strukturę skóry, przywracając jej jędrność i odpowiednie nawilżenie. Działanie aloesu wspomaga bogata w mikroelementy i biopierwiastki, a szczególnie jod i kwas metaborowy wykazujący działanie oczyszczające, bakteriobójcze i przeciwzapalne, lecznicza woda mineralna z Uzdrowiska Rabka
Aqua (modyfikowany roztwór leczniczej wody: wodorowęglanowo - chlorkowo - sodowej, bromkowo - jodowo - borowej z Uzdrowiska Rabka S.A.), Aloe Vera (Aloe Barbadensis) Extract(aoles) ,Propylene Glycol (alkohol pomagający wniknąć w skórę składniki), Gliceryne( gliceryna nawilża,ale potrafi zapychać), Symphytum Officinale Extract(żywokost lekarski), D-Panthenol(regenerująca wit. B5), Carbomer, Triethanolamine(regulator pH), Allantoin(regenerująca skórę pochodna kwasu moczowego), DMDM Hydantoin.(konserwant)

+OPAKOWANIE
Kosmetyk znajduje się w standardowej miękkiej biało-zielonej tubce. Przez którą nie widać ile pozostało nam produktu. Na opakowaniu możemy znaleźć między innymi, datę ważności, skład oraz opinię producenta. Dozownik jest w kolorze zielonym a dziubek ma odpowiednią wielkość z którego nie ma problemu wydostać produkt.
+KONSYSNCJA,KOLOR
Kosmetyk jest w konsystencji żelowej. Dobrze rozprowadza się po ciele nie przecieka przez palce. Szybko się wchłania nie pozostawia tłustej powłoki. 
Produkt ma kolor lekko zabarwiony na żółto.
+ZAPACH
Bardzo delikatny, prawie nie wyczuwalny.
+POJEMNOŚĆ,CENA
150 ml kosztuje około 10-13 zł.Ja zapłaciłam za niego 12.50 zł
+ZASTOSOWANIE
Kosmetyk jest wielofunkcyjny możemy używać go na ciało, twarz i włosy.

1 WŁOSY
  • Produkt możemy  aplikować na suche bądź wilgotne włosy. Niewielką ilość żelu nakładamy na końcówki włosów nie spłukujemy. Dodatkowo nawilżenie dla naszych włosów.
  • Produkt może być równie stosowany wraz z innymi produktami do włosów (oleje, odżywki, maseczki).Dzięki czemu wzbogacamy działanie naszego kosmetyku.
  • Produkt możemy nakładać na skórę głowy. Łagodzi podrażnienia, możemy pozbyć się problemu z łupieżem oraz z wypadaniem włosów.
2 TWARZ
  • Żel aplikujemy na oczyszczoną skórę twarzy delikatnie wklepując. Łagodzi podrażnienia i delikatnie nawilża. Sprawdza się także fajnie pod makijaż.
  • Żel może być nakładany na skórę po opalaniu, podczas poparzeń słonecznych, po ukąszeniach owadów, po zabiegach kosmetycznych (wszędzie tam gdzie podrażniona skóra potrzebuje ukojenia, chłodzenia oraz nawilżenia)
  • Żel możemy aplikować na strefę wokół oczu w celu zniwelowania worków pod oczami. Produkt działa łagodząco, zmniejsza sińce pod oczami i sprawia, że strefa oka wygląda atrakcyjnie
  • Żel możemy aplikować na skórę po goleniu w celu zmniejszenia zaczerwienienia oraz złagodzenia podrażnień. 
  • Żelem możemy wzbogacić nasze maseczki do twarzy. Osobiście dodaje go zawszę do maseczki z glinką.
3 CIAŁO:
  • Można stosować go jako nawilżający lekki balsam do ciała w miejscach gdzie skóra jest sucha i podrażniona. Szybko się wchłania więc fajnie sprawdzi się latem.
  • Żel można aplikować na suchą skórę na stopach i dłoniach zamiast klasycznego kremu.
+SKŁAD
Kosmetyk ma dość krótki skład i  przyjemny. Mi osobiście tylko przeszkadza ten konserwant na samym końcu. Mógłby być zastąpiony jakiś  łagodniejszym.
+WYDAJNOŚĆ
Zależy oczywiście do czemu go używamy i jak często. Ja mam go ponad dwa miesiąca i zostało mi go niewiele.
+DOSTĘPNOŚĆ
Kosmetyk można poszukać w  sklepach zielarsko-kosmetycznych i w aptekach.
+DZIAŁANIE
Kosmetyk tak jak powyżej opisywałam jest wielozadaniowy.
Moje włosy nisko porowate  go uwielbiają. Wzbogacam nim różne maseczki do włosów. Nakładam go na skórę głowy, między myciem na same końcówki włosów żeby je dodatkowo nawilżyć. Świetnie sprawdza się nałożony na całe włosy pod olejek. Moja mieszana skóra twarzy także fajnie się z nim dogaduje. Nakładam go samodzielnie na umytą twarz albo pod krem z filtrem jak nie chce buzi dodatkowo obciążać kremem nawilżającym. Wzbogacam nim także moje maseczki z glinki. Po goleniu także się świetnie sprawdza oraz na inne podrażnienia skóry. Warto wspomnieć że nie zrobił mi żadnej krzywdy.

Jest to kosmetyk który powinna mieć każda kobieta w domu. Przydaje się w wielu sytuacjach. Ja się z nim polubiłam i na pewno zagości u mnie na długo. 

Znacie Żel aloesowy GorVita? 

Stosujecie jakieś kosmetyki z aloesem w pielęgnacji?


Pozdrawiam

25 komentarzy:

  1. mam ochotę na ten żel już od dawna ale ciągle mi z nim nie po drodze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam go i używam jedynie na twarz. Świetnie działa i koi, przy czym daje nawilżenie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Poprzez tak obszerne zastosowanie mam na niego ochotę. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie się kompletnie nie sprawdzał. Potwornie podrażniał mi skórę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie wielofunkcyjne produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Na chwilę obecną chyba nie potrzebuję tego ŻELU - może kiedyś będzie mi potrzebny - wtedy będę o nim pamiętała :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Widziałam go w zielarskim, na razie mam żel aloesowy z holika holika, bardzo go lubię za wszechstronne zastosowanie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z holika holika mam żel do mycia buzi z aloesem ;)

      Usuń
  8. Jakiś czas temu kiedy się oparzyłam szukałam żelu aloesowego ale stacjonarnie nie mogłam znaleźć NIGDZIE żadnego. Muszę się zaopatrzyć na wszelki wypadek... Aloes świetnie działa na moją skórę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można go kupić w internetowej aptece Dbamy o Zdrowie i odebrać stacjonarnie.

      Usuń
  9. Świetny jest ten żel. Używam go do peelingu skóry głowy :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam, ale może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. żele aloesowe nie mają sobie równych w ukojeniu skóry po depilacji

    OdpowiedzUsuń
  12. Słyszałam, że aloes ma superwłaściwości! ;) pozdrawiam i zapraszam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie się naprawdę sprawdza w wielu sytuacjach pielęgnacyjnych.

      Usuń
  13. Ciągle zamierzam go kupić ;) ma wiele fajnych zastosowań ;) Moje włosy są wysokoporowate, ale chętnie bym spróbowała jak na nie działa ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam ten żel! :) obserwuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Każda opinia pozytywna jak i negatywna, stanowi dla mnie bardzo wiele. Jest docenieniem mojej pracy. Dlatego pozostawiaj ślad po sobie.

Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc komentarz z adresem Twojego bloga jest tu zbędny.

Zawsze odpowiem na Twoje pytanie, chętnie podzielę się spostrzeżeniami. Służę pomocą.