wtorek, 5 kwietnia 2016

Projekt Denko Marzec


Bjobj ochronny krem do rąk z owsem
Bardzo dobry krem nawilżający z fajnym składem i za niewielką cenę.

Recenzja TAK

Czy kupię go sama TAK
Pharmaceris A Regenerujący krem do rąk
Określiłam bym gojako średniak z bardzo wysuszonymi dłońmi nie da sobie radę.

Recenzja NIE MA

Czy kupię go ponownie NIE 

Pharmaceris T, Sebo - Moistatic (Krem nawilżająco - kojący do twarzy SPF 30)
Pisałam o nim ostatnio recenzję.Świetnie się sprawdza pod makijaż.Nie bieli, nie zapycha.Makijaż wygląda na nim bardzo dobrze.

Recenzja TAK

Czy kupie go sama TAK
Sayen Krem intensywnie nawilżającyUwielbiam go za to że mając skórę tłustą nie obciąża jej. Nałożony na buzię.Wchłania się do matu i skóra nie jest lepka i święcąca tylko nawilżona.

Recenzja TAK

Czy kupię go sama MOŻLIWE
Blemda-a-med. pasta do zębów
Kupiłam ją ponieważ była w promocji.

Recenzja NIE MA

Czy kupię ją ponownie NIE WIEM
Farmona żel+oliwka pod rpysznic
Wcześniej miałam balsam z tej samej serii . Zapach mi się bardzo spodobał i skusiłam się na żel. Naprawdę byłam z niego zadowolona.Dobrze się pienił i oczyszczał ciało nie pozostawiając żadnej śliskiej powłoczki.

Recenzja NIE MA

Czy kupię go ponownie TAK
Planeta Organica Marokański balsam do wszystkich rodzajów włosów
Jest to moje chyba już trzecie opakowanie i na pewno nie ostatnie( Moje włosy go uwielbiają.

Recenzja  KLIK

Czy kupię go ponownie TAK
Farmona Jantar,odżywka do włosów z bursztynem
Kupuję ją za każdym razem kiedy mój problem z wypadającymi włosami powraca. Najważniejsze jest żeby go regularnie używać.

Recenzja NIE MA

Czy kupię ją ponownie TAK



Dziewczyny a wam co udało się zużyć ?
Pozdrawiam

26 komentarzy:

  1. Ten balsam Planeta Organica mnie zaciekawił.

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam ten balsam z Planeta Organica i muszę przyznać że i u mnie spisywał się całkiem nieźle. Moje denko w miesiącu marzec też niczego sobie;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam ten krem z Pharmaceris i bardzo lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też lubię Jantar do włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Poza pastą nie używałam żadnego z tych produktów.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię Jantar, jeśli regularnie jej używam to rzeczywiście widzę efekty z wypadaniem włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jantar to chyba króluje w łazience każdej z nas :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe zużycia. Ja w tym miesiacy skończyłam moja ukochaną szminkę będę musiała zaopatrzyć w kolejny egzemplarz

    OdpowiedzUsuń
  9. Odżywkę z Jantara stosuję sama, chociaż też już zbliżam się do końcówki, ale jestem nią zachwycona <3
    Pharmaceris T, Sebo - Moistatic (Krem nawilżająco - kojący do twarzy SPF 30) miałam jakiś czas temu i byłam bardzo zadowolona z niego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odżywka Jantar jest naprawdę dobra jak używa się jej regularnie.

      Usuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten kremik do rąk z chęcią bym wypróbowała. Zaś kremik do twarzy Sayen mam i z miłą chęcią go używam :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam tę PASTĘ od BLEND-A-MED - jak dla mnie jest fatalna....W ogóle się nie pieni a po umyciu nią zębów - w ogóle nie czuję,że są one czyste - porażka...

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię kremy Sayen ;-) Ostatnio wykończyłam natomiast serię kremów Organic Ocean ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Z sayen miałam krem do twarzy do skóry mieszanej również świetnie się sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam wcierkę Jantar! Działa cuda :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Jedynie co miałam to pasta do zębów :) Musze kupić sobie tą odżywkę Jantar, ciekawe jakby poradziła sobie z moimi wypadającymi włosami :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Muszę w końcu wypróbować sławnego Jantara :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Każda opinia pozytywna jak i negatywna, stanowi dla mnie bardzo wiele. Jest docenieniem mojej pracy. Dlatego pozostawiaj ślad po sobie.

Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc komentarz z adresem Twojego bloga jest tu zbędny.

Zawsze odpowiem na Twoje pytanie, chętnie podzielę się spostrzeżeniami. Służę pomocą.