środa, 20 kwietnia 2016

Eveliner,Mini Max quick dry & long lasting Lakiery do paznokci numer 059 i 061


Nigdy nie mamy dość klasyki.
Delikatne, neutralne lub klasyczne kolory paznokci odzwierciedlają twoją zrównoważoną i nienaganną postawę. Wybierz odcień lakieru, który pasuje do twojego nastroju lub okazji, a jednocześnie nie zdominuje twojego wyglądu. Szeroka paleta szybkoschnących kolorów dostępna jest w linii lakierów do paznokci MiniMAX quick dry & long lasting.

 
+OPAKOWANIE 
Szklana okrągła buteleczka lakieru z czarną nakrętką. Pędzelek tak jak widać jest dość szeroki i ułatwia aplikacje lakieru.Osobiście uwielbiam takie pędzelki. Dzięki któremu mogę umalować paznokieć dwoma pociągnięciami.
+KONSYSTENCJA
Lakiery nie są ani za gęste ani za rzadkie .Bardzo dobrze rozprowadzają się po płytce paznokci. Lakiery tak jak obiecuje producent bardzo szybko wysychają na pazurkach.



+KOLORY
Posiadam dwa piękne kolorki kolor 061 i 059
061 Piękna jasna zieleń która kryje  dobrze przy pierwszej warstwie. Nie jest to typowa mięta lampa trosze oszukuję kolorek. Na zdjęciu poniżej lampa doskonale ujęła jego kolor. 
059 Przepiękny neonowy róż chyba stanie się moim ulubieńcem tego lata. Ślicznie prezentuje się na pazurkach dłoni jak i stóp.
+POJEMNOŚĆ,CENA
5ml na stronie producenta kosztuje 5.99 zł a w Rossmannie na półkach z kosmetykami Eveliner kosztują 6.69zł  ( od 04.05 na lakiery będzie promocja w Rossmanie -49%) 
+/-TRWAŁOŚĆ 
Dziewczyny które czytają mój blog jakiś czas.Na pewno wiedzą, że na moich pazurkach lakiery nie utrzymują się zbyt długo. W tym przypadku jest oczywiście podobnie ponieważ utrzymuje się 2-3 dni. Po prostu moja osobista wada fabryczna ;)
+DOSTĘPNE KOLORY
Lakiery z serii Mini Max mają swoje edycje i w Rossmannie już dostępna jest nowość.
+DOSTĘPNOŚĆ
Można je kupić w szafkach z kosmetykami kolorowymi firmy Eveliner teraz już bardzo często dostępne w prawie każdym Rossmannie.



Lakiery są naprawdę bardzo fajne.Jak dla mnie mają same plusy.Duży i wygodny pędzelek. Piękne kolorki które szybko schną, małą pojemność i niską cenę a kolorek 059 zagość na pewno całe lato na moich pazurach u stóp ;)

 Dziewczyny jak wam się podobają ten kolorki ? Macie jakiś lakier z tej serii ?
 
Pozdrawiam


29 komentarzy:

  1. śliczne kolory :) jeszcze nie miałam lakierów Eveline, chyba muszę się na jakiś skusić :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam a szczególnie teraz na promocji w Rossmanie :)

      Usuń
  2. 59 wygląda świetnie! Fajnie, że producent wybrał szerokie pędzelki, takie moim zdaniem są najwygodniejsze.

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne odcienie, bardzo mi się podobają
    ale masz długie paznokcie, ja połowę z tego ostatnio zostawiłam w ogrodzie;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie martw się ja wczoraj właśnie połamałam ;( ale mam nadzieje że do ślubu mi urosną i się nie połamią.

      Usuń
  4. Obydwa są piękne idealne na nadchodzące lato : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz racie ale ten neonowy róż ślicznie będzie wyglądał latem

      Usuń
  5. Oba ładne, idealne na wiosenną porę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zdobienie. Uwielbiam maxy od Eveline :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O co do zdobień to ja nie jestem uzdolniona ;)

      Usuń
  7. Mam kilka kolorów i jestem z tych lakierów bardzo zadowolona. Niedawno napisałam post na ich temat, więc zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  8. prześliczne kolorki, mam lakiery z tej serii ale nie pastele.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten róż bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dla mnie to są najlepsze lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Osobiście nie maluję paznokci,ale Twoje dzieło bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie jestem uzdolniona co do zdobień ale jakoś mnie tak natchnęło ;)

      Usuń
  12. Ja mam teraz inny lakier z Eveline, koloru czerwonego i też jestem zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Każda opinia pozytywna jak i negatywna, stanowi dla mnie bardzo wiele. Jest docenieniem mojej pracy. Dlatego pozostawiaj ślad po sobie.

Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc komentarz z adresem Twojego bloga jest tu zbędny.

Zawsze odpowiem na Twoje pytanie, chętnie podzielę się spostrzeżeniami. Służę pomocą.