środa, 13 kwietnia 2016

Zakupy +Nowa współpraca

Może zacznę od współpraca z firmą Lily Lolo


Jak na pewno wiecie nie od dziś używam i uwielbiam podkłady mineralne dlatego bardzo się cieszę z nowej współpracy od dawna miałam ochotę wypróbować podkładu właśnie z tej firmy. Testuje go kilka dni i jestem jak na razie bardzo zadowolona. Oprócz podkładu dostałam pędzel kabuki który także spisuje się super, wybrałam sobie także bronzer w kamieniu do twarzy.
Zakupy
Ostatnio zużywam wszystkie kosmetyki i próbuję nie kupować za wiele nowych tylko te które są mi potrzebne. Jakiś czas temu w sklepie zielarsko-kosmetycznym kupiłam wodę różaną ( którą uwielbiam ale muszę poszukać coś z lepszym składem )oraz olejek kokosowy nierafinowany czyli ten pachnący. :)
Skusiłam się na korektor z catrice chwalone przez wiele blogerek tak samo jak pisak do brwi w dwóch kolorach i oba mi nie pasuje i będę musiała je sprzedać.

Jestem miłośniczką pomadek i chyba powinna iść na odwyk pomadkowy ;)
Ostatnio z firmy  Golden Rose skusiłam się na matową pomadkę kolor 11 oraz matową pomadkę w kredce kolor 13 na sam koniec wpadła mi w rączkę także kredka do ust kolor 309.
Kupiłam także liner do brwi w żelu z Inglota kolor 20.Koszt 37 zł
Za nie całe dwa miesiące będzie mój ślub a moja skóra oczywiście postanowiła się zbuntować i wyskakiwały mi ogromne podskórne krostki na całej żuchwie oraz na bokach brody mam drobne krosteczki. Musiała iść do mojej dermatolog i przepisała mi antybiotyki i krem Duac a na początki następnego miesiąca mam przyjść po następne opakowania. Nigdy się z mojego trądziku nie wyleczę.

Pozdrawiam


29 komentarzy:

  1. Gratulacje współpracy :) A skóra buntuje się zawsze jak zbliża się ważny dzień:) Złośliwość natury:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz racie. Chociaż wiosną moja skóra zawszę się troszkę pogarsza.

      Usuń
  2. Miłego testowania , znam produkty LL i jestem z nich bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś czuje że się z nimi bardzo polubię ;)

      Usuń
  3. Sporo fajnych nowości tutaj widzę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sporo fajnych nowości, miłego testowania :) też właśnie kupiłam pomadkę w kredce Z GR nr 13 :D ciekawią mnie też podkłady mineralne tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję współpracy :)
    Ja właśnie czekam na moją pierwszą buteleczkę wody różanej.

    OdpowiedzUsuń
  6. Miłych testów :) ja bardzo lubię kosmetyki Lily Lolo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja pokochałam kosmetyki Lili Lolo <3
    Duac wyleczył trądzik mój i chłopaka. Jest najlepszy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już z trądzikiem męczę się już ponad 13 lat i wiem co dla niej jest najlepsze dlatego sama mojej dermatolog powiedziałam żeby mi go przepisała. :)

      Usuń
  8. Fajne nowości, zazdroszczę testów lily lolo :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oby Ci się dobrze testowało i wszystko się ładnie sprawdziło! :) :* Sama muszę się zdecydować w końcu na spróbowanie minerałów do makijażu, bo moja skóra niczego nie toleruje. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję nowej współpracy! ;) Bardzo ciekawe nowości, sporo z tych kosmetyków chodzi mi po głowie od pewnego czasu ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Czujesz już to podniecenie przed najważniejszym dniem w Twoim życiu?
    Piękne chwle przed Wami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie nie denerwuje się ;) Może dlatego,że już z mężem ślubowaliśmy sobie miłość ponad sześć lat temu. Teraz tylko zrobimy to w kościele.

      Usuń
  12. Współpraca świetna. Miłych testów :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kosmetyków LL jeszcze nie próbowałam. I życzę CI, aby cera Ci się uspokoiła do czasu tego Wielkiego Dnia! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ci Kochana :* i mam nadzieje,że tak będzie

      Usuń
  14. Z Lily Lolo testuję aktualnie podkład i jestem bardzo zadowolona. Pomadę z Inglota do brwi też muszę nabyć a pomadek nigdy dość ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. gratuluję nowej współpracy :) u mnie też troszke tego jest - ledwo się wyrabiam :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam produkty z Golden Rose jak i z Catrice, jedynie nie znam jeszcze produktu do brawi z Catrice. Ostatnio również kupiłam pomadkę w kredce w tym kolorze i jestem w nim zauroczona. Produktów z Inglot jeszcze nie miałam ale chętnie spróbuje. U mnie ostatnio pojawił się problem z trądzikiem jednak moja pani dermatolog kazała kupić moi zwykłe żele antybakteryjne myśląc, że to mi pomoże a używam 2 miesiące i nic nie widać poprawy w końcu czego się spodziewać po takich produktach. Bardzo ciekawią mnie kosmetyki mineralne :)
    Pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Troszkę nie kompetentna Pani Dermatolog może kup jakiś krem przeciwtrądzikowy z apteki. Jest wiele kosmetyków które przy delikatnym trądziku na pewno pomogą.

      Usuń
  17. o tym korektorze tyle czytałam, nie dziwię się, że kupiłaś też mnie kusi.
    Gratuluję współpracy, moja sucho-mieszana skóra nie zbyt dobrze znosi sypkie produkty;/ ubolewam nad tym

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratulacje i miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję współpracy. Ja jeszcze nigdy nie miałam wody różanej, a chyba najwyższa już pora.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Każda opinia pozytywna jak i negatywna, stanowi dla mnie bardzo wiele. Jest docenieniem mojej pracy. Dlatego pozostawiaj ślad po sobie.

Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc komentarz z adresem Twojego bloga jest tu zbędny.

Zawsze odpowiem na Twoje pytanie, chętnie podzielę się spostrzeżeniami. Służę pomocą.