czwartek, 7 kwietnia 2016

Recenzja Trzech produktów Batiste :) Nadający objętość,Termoochronny i nabłyszczający oraz sucha szampon


Suchy szampon
Natychmiast odświeża włosy bez użycia wody absorbując sebum i zanieczyszczenia oraz sprawia że włosy są puszyste ,jedwabiście miękkie i uniesione u nasady.

Spray natychmiast zwiększający objętość włosów
.Spray Oomph My Locks w kilka sekund nadaje włosom wyjątkową objętość, do tej pory możliwą do uzyskania tylko podczas tapirowania. Specjalnie opracowana formuła na bazie keratyny, witaminy E i oleju Inca Ichi odżywia włosy.

Termoochronny i nabłyszczający  spray do włosów 2w1
Termoochronny spray 2w1 ochroni, odżywi i nabłyszczy włosy podczas nawet najbardziej inwazyjnych zabiegów stylizacyjnych z użyciem prostownicy, lokówki lub suszarki. Specjalnie opracowana odżywcza formuła na bazie keratyny, witaminy E i oleju Inca Inchi zabezpieczy włosy przed wysoką temperaturą do 230 °C oraz nada im wyjątkowy połysk. Spray stosujemy na suche włosy. Produkt można zastosować w każdych okolicznościach aby dodać fryzurze blasku.



Spray natychmiast zwiększający objętość włosów





Produkt znajduję się w różowo-niebiskiej aluminiowej butelce w sprayu. Jak widać na zdjęciu produkt jest w kolorze białym o pięknym kwiatowym zapachu który umila używanie.
Kosmetyk najlepiej sprawdza się w przypadku koków, czy innych upięć, które wymagają utrwalenia, a jednocześnie odświeżenia włosów. Pomaga utrzymać fryzurę w ryzach, przy czym rzeczywiście sprawia, że włosy mają większą objętość. Kosmetyk jest bardzo prostu w użyciu.. Wystarczy jedynie spryskać włosy i delikatnie wmasować , by nadać naszym włosom objętość.
200 ml kosztuje 16.99 zł


Termoochronny i nabłyszczający  spray do włosów 2w1



Produkt znajduję się w różowo-pomarańczowym aluminiowej butelce w sprayu.Szafa graficzna jest po prostu urocza. Sam kosmetyk jest przezroczysty z małymi drobnymi drobinami widać je jak dokładnie przyjrzałam się dłoni o konsystencji wodnistej. Kosmetyk pachnie owocowo ale mniej słodko niż poprzednik. Spray ma dwojakie zastosowanie, po pierwsze jako spray termoochronny, po drugie jako kosmetyk nabłyszczający. Bardzo rzadko stylizuję swoje włosy lokówką czy prostownicą czy suszę włosy.Więc nie mogę napisać czy naprawdę zabezpiecza nasze włosy.Za to lubię go używać jako nabłyszczać. Drobinki o których już wspomniałam nie są to wielkie drobiny brokatu tylko delikatne, eleganckie i subtelne.Po spryskaniu nim włosów dodaje im blasku i zdrowego wyglądu.

200 ml kosztuje 21.99 zł ( teraz w Rossmannie jest na promocji za 16.99 zł )

Kosmetyki dostępne z serii Stylist:
Wygładzenie
Nabłyszczanie i Termoochronna
Ekstra objętość
Suchy szampon zwiększający objętość
Większa objętość (nowa formuła)
Lakier do włosów
Większa plastyczność



Suchy szampon cherry

Produkt znajduję się w zielono-czerwonej aluminiowej butelce w sprayu ze słodkimi wisienkami.Jak widać na zdjęciu sprawy jest w kolorze białym o pięknym zapchu kisielu wiśniowego.
Miałam już doczynienia z suchymi szamponami firmy Batiste.Miałam ten dla brunetek,ale nie polubiłam się z nim ponieważ brudził dłonie i szczotkę. Na szczęście ten jest naprawdę fajny, błyskawicznie odświeżają włosy, nadają im lekkość i objętość, zostawiają na włosach przyjemny zapach, jest wygodny i szybki w użyciu.

Mały test


Ja posiadam małą wersie do torebki która ma 50 ml i kosztuje około 8 zł. Można oczywiście dostać  podstawową wersje która kosztuje 14.99 zł.

Wszystkie suche szampony które można dostać
Wild
Eden
Blush
Tropical
Floral Essences
Cherry
Oriental
Heavenly Volume — suchy szampon zwiększający objętość
Strength & Shine
Original
marrakech
Neon Lights
Fresh
sweetie
Dla blondynek
Dla brunetek
Dla szatynek

Z tego co wiem to kosmetyki z serii do stylizacji można kupić tylko w Rossmannie,ale suche szampony dostępne są w Rossmannie ( oczywiście nie pełna gama zapachowa) w Hebe nie wiem czy dostępne są w Naturze możecie mi napisać gdzie jeszcze można je dostać.Wiadomo dostęny jest także w sklepach internetowych.


Muszę przyznać, że nie zbyt często używam tych produktów do stylizacji.Ponieważ bardzo rzadko mam ochotę coś zrobić z moimi włosami.Które z natury są bardzo proste.Chociaż jak po nie sięgałam bardzo fajnie się sprawdzały. Na suchy szampon na pewno się skuszę tylko większej wersji. Ponieważ zawszę używam tego z Isany ale batiste dłużej utrzymuje świeżość włosów i mają śliczne zapachy :)


Dziewczyny a wy używaliście jakiego kosmetyku z serii do stylizacji albo któregoś z tych szamponów ?
Pozdrawiam

25 komentarzy:

  1. Ja również nie używam często takich produktów lecz są idealne na wyjazdy. U mnie te produkty się sprawdziły. Dostępne są również w drogeriach Dayli : )

    OdpowiedzUsuń
  2. nie miałam z nimi do czynienia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę się zaopatrzyć w jakiś suchy szampon od Batist :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. nigdy nie używałam tego typu produktu ale może kiedyś Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam suche szampony Batiste, dlatego też mam ochotę wypróbować pozostałe produkty. Myślałam nad spreyem nadającym tekstury :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Zainteresował mnie spray dodający objętości! Jutro biegnę do Rossmana!

    OdpowiedzUsuń
  7. Myślę, że na przykład suchy szampon sprawdzi się w kryzysowych sytuacjach typu podróże! :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Moja przyjaciółka ma zestaw do stylizacji, jednak przy jej krótkich włosach w ogóle się nie sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
  9. mam dwa suche szampony batiste, też używam ich baaardzo rzadko. mam chęć jednak na wersję z lakierem , która umożliwia podniesienie włosów u nasady

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też używam rzadko ale warto mieć je przy sobie ;)

      Usuń
  10. Nie stosuję zbyt często suchych szamponów, jedynie awaryjnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam suche szampony z batiste :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny efekt. :-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja jeszcze nigdy nie używałam suchego szamponu, ale zbieram się do tego już od dawna :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak ty to robisz, że nie masz białych plam?

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam swój pierwszy szampon Batiste i chyba zaraz go zastosuję :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Każda opinia pozytywna jak i negatywna, stanowi dla mnie bardzo wiele. Jest docenieniem mojej pracy. Dlatego pozostawiaj ślad po sobie.

Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc komentarz z adresem Twojego bloga jest tu zbędny.

Zawsze odpowiem na Twoje pytanie, chętnie podzielę się spostrzeżeniami. Służę pomocą.