poniedziałek, 21 maja 2012

Mój nałóg zakupowy :)

1.Rossmann Isana hair.spry do włosów nadający połysk,Cena 4,99 zł w promocji.
2.Sensodyne pro szkliwo,delikatne wybielanie,pasta do zębów.zapłaciłam za nią 12,99 zł i do tego miałam Gratis 3 Lirene body arabica,balsam brązująco-ujędrniający,ciemna karnacja.Kupiłam w Rossmannie.
4  Dax Cosmetics, Perfecta Beauty Mask,maseczka głęboko nawilżająca sok aloesowy+ kwiaty pomarańczy.Cena 1 ,29 zł w promocji,kupiłam w Rossmannie.
5 Eyelash set wimp'rs sztuczne rzęsy,zapłąciłam za nie 2,10 :) w Rossmannie.
6 Essence gel eyeliner kolor 03 berlin rocks,zapłaciłam za niego całe 9 zł :) w Naturze,myślałam,że już nigdzie go nie można dostać. Weszłam do natury zajrzałam do szafki  essence i przeżyłam szok ;)
7 Formina wazelina biała 0,99 zł,kupiłam w aptece DOZ 
8 Krem ochronny z Vit.A cena 2,75 zł
9 Farmona Herbal Care, szampon rumiankowy ,zobaczyłam ją w drogerii i się skusiłam,zapłaciłam 7,20 zł


Dziewczyny a wy co sobie ostatnio kupiliście.? :)

52 komentarze:

  1. Mam ten eyeliner z Essence i jest całkiem w porządku, trochę się odbija na moich opadających powiekach pod koniec dnia ale da się przeżyć. Mam też balsam z lirene już drugi rok, jest bardzo wydajny, ładnie pachnie, i jak się dobrze go rozprowadzi to nie tworzy zacieków i plam. Nie da się nim przesadzić, bo robi ładną delikatną opaleniznę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tez mam ten eyeliner i wcale mi sie nie odbija a mam mocno opadajaca powiekę, moze to dlatego ze uzywam bazy dax?

      Usuń
    2. Bardzo sobie chwale tej eyeliner, za taką cene nie potrzebuję nic więcej, dobra baza i jest na miejscu cały dzień :)

      Usuń
  2. świetne zakupy!:)
    mam taka odzywke z rossmana ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. Duże zakupy:) Eyeliner essence uwielbiam, u mnie recenzja dziś zagościła na blogu na jego temat, wiec zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie zakupy, ja oczywiście dzisiaj też jestem już lżejsza o prawie 40 zł:/ powinni zamykać przede mną drzwi sklepów:D

    OdpowiedzUsuń
  5. u mnie niedługo post o zakupach ;) nie wiedziałam że w Rossmanie można dostać rzęsy za tak niską cenę ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo lubię ten balsam do ciała ;)

    zapraszam do siebie na: http://madame-chocolate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Pastę Sensodyne bym wyprobowała ;) Pozdrawiam i zapraszam na nowy wpis ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo lubie ten balsam brazujacy z Lirene, zuzylam juz z 10 opakowan =)

    OdpowiedzUsuń
  9. Great post!!!

    http://estilohedonico.blogspot.pt/

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  10. a było może więcej tych eyelinerów z Essence u Ciebie w naturze?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak go kupowałam to jeszcze było 3 sztuki.

      Usuń
    2. ehh... u mnie nie ma żadnego, a tak bardzo chciałam gdzieś upolować ten fioletowy :(

      Usuń
    3. Jak chcesz jak go jeszcze spotkam,mogę ci go kupić :)

      Usuń
    4. ooo byłabym Ci bardzo wdzięczna :)

      Usuń
    5. Byłam ostatnio w Naturze i nie było już fioletowych eyelinerów :(

      Usuń
  11. o, moja ulubiona maska z Perfecty :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja teraz staram się kupować jak najmniej, oszczędzam :D

    OdpowiedzUsuń
  13. ja ostatnio kupiłam trzy lakiery do paznokci:P skromnie, ale w tym miesiącu mam masę innym wydatków:/

    OdpowiedzUsuń
  14. ojej jakie tanie te rzęsy chętnie bym je sama przygarnęła za taka cenę:)

    OdpowiedzUsuń
  15. o jakie taniutkie rzęsy też chyba takie sobie kupię :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja uzywam pasty pro szkliwo- tylko tej wersji nie wybielającej i jest świetna. Zabezpiecza fajnie szkliwo i juz tak nie pęka- bo mam z tym problem niestety.

    Zapraszam równiez na mojego bloga:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście dziękuje za zaproszenie ;)

      Usuń
  17. ciekawa jestem tego szamponu.

    OdpowiedzUsuń
  18. Też mam nałóg zakupów ^^

    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  19. ja też się dziś na zakupy skusiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam serię tych szamponów :) Ja kupiłam maseczkę biovax i wcierke jantar (tzn. musze ją jutro odebrać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też ostatnio zamówiłam wcierkę Jantar na DOZ,ale jak poszłam odebrać do apteki to jej nie było ;(

      Usuń
  21. nie moge sie doczekac az napiszesz recenzje o eyelinerze essencce,
    chcialam go sobie ostatnio kupic, ale w sekunde sie rozmyslilam, bo doszlam do wniosku ze i tak nie bede umiala go sobie nalozyc :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie martw się ja też mam z tym jeszcze problemy :)

      Usuń
  22. też mam ten eyeliner i też za 9 zł ;) a co do nałogu ja mam ten sam :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Jaka przecena na rzęsy! ;o Mam nadzieję, ze jak ja będę to tez uda mi się wychaczyć taką promocję ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Kochana ja to teraz będę musiała połowę kosmetyków wymienić, bo albo drażni mnie zapach albo nie odpowiednie dla przyszłej mamy
    muszę trochę poczytać i powymieniać je wreszcie

    OdpowiedzUsuń
  25. Lirene body arabica,balsam brązująco-ujędrniający dostałam od LIRENE. Chętnie bym się wymieniła.

    OdpowiedzUsuń
  26. kupilam kiedys te rzesy wlasnie na duzej promocji ale nie jestem z nich zadowolona, klej do niczego sie nie nadaje i rzesy tez bo za bardzo sztucznie wygladaja.

    OdpowiedzUsuń
  27. Mam ten żel z essence zielony ale nie jestem z niego zadowolona kupiłam go zeszłego roku i nie wysycha dobrze sie trzyma tylko chyba z kolorem sobie nie trafiłam

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwielbiam ten eyeliner Essence, mam balsam brązujący Lirene i bardzo go lubię za to maseczka Perfecta jest dla mnie do kitu i wolę miodowo-migdałową ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. super zakupy... za z eyelinerem wciąż walczę - kreski coś mi słabo wychodzą ;/

    OdpowiedzUsuń
  30. Balsam z Lirene polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Widzę że zakupy udane :)
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Hello! After visiting your blog, I invite you to join us in the "International Directory Blogspot"
    For this is the very simple, just follow our blog, enter your Country, your blog url, and you will automatically integrate into the Country list.
    We are fortunate to be on the Blogspot platform that offers the opportunity to speak to the world to share with us the different passions, fashion, paintings, artwork, photos, poems and so be able to find in other countries people with similar passions.
    I think this community could also interest you.
    We ask that you follow the blog "Directory"
    Follow our blog gives you twice as many possibilities of visits to your blog! Thank you for your understanding
    Please follow our blog is very appreciate
    Have a great day with the hope that you follow our blog "Directory".
    After your approval to join us, you will receive your badge
    Regards
    Chris
    I follow you blog
    To find out, click on the link below:
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Też zamierzam kupić ten żelowy eyeliner, ale nie kupiłam go ostatnio będąc w Naturze, bo nigdzie nie mogłam w szafie znaleźć pędzelka do eyelinera...:(

    S.

    OdpowiedzUsuń
  34. Fajne zakupy, lubię żelowe linerki Essence. Ja ostatnio też kupiłam kilka rzeczy, w Rossmannie;)

    OdpowiedzUsuń
  35. co ostatnio kupiłam? czerwony flamaster do ust w którym jestem zakochana bo się nie zmywa tak szybko jak szminki

    OdpowiedzUsuń
  36. O matko ja też non stop kupuję jakieś kosmetyki. Ostatnio zrobiłam zamówienie w Oriflame i kupiłam sobie krem do twarzy, scrub do ciała, kremy do rąk, pomadkę i tusz do rzęs :D A poza tym Żel do depilacji Gilette i lakier Rimmela :D Kurcze, a potem się dziwie, ze tak szybko się wypłata skończyła... ;) Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Zainteresowała mnie maseczka z kwiatem pomarańczy :)
    Zapraszam do mnie na rozdanie wyjątkowej torby shopper :)
    http://ellysska.blogspot.com/2012/05/rozdanie-wyjatkowa-torba-shopper-z.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Każda opinia pozytywna jak i negatywna, stanowi dla mnie bardzo wiele. Jest docenieniem mojej pracy. Dlatego pozostawiaj ślad po sobie.

Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc komentarz z adresem Twojego bloga jest tu zbędny.

Zawsze odpowiem na Twoje pytanie, chętnie podzielę się spostrzeżeniami. Służę pomocą.