piątek, 24 maja 2013

RECENZJA Kula do kąpieli CZEKOLADA

*Opakowanie,Kąpie*
*Opinia Producenta*
Musująca kula do kąpieli o zapachu czekolady to bogata kompozycja naturalnych składników czynnych wzbogacona delikatnym aromatem czarnej czekolady. Kąpiel w musującej czekoladowej kuli jest wyśmienitym zabiegiem nie tylko dla Twojego ciała ale i zmysłów. Działa kojąco i poprawia elastyczność skóry, czyniąc Twoją kąpiel wyspą relaksu i dobrego samopoczucia.
Idealna do pielęgnacji suchej skóry.

Sposób użycia:
Kule wrzucić do wanny z ciepłą wodą. Chronić oczy.

Produkt wolny od parabenów (paraben free), olejów mineralnych i pochodnych ropy naftowej.
Produkt przebadany dermatologicznie.
*Skład*
 *Moja Opinia*
+OPAKOWANIE
Kula znajdują w pomarańczowym woreczku z organzy który mi się na pewno przyda a sam produkt jest owinięta folią.

+KONSYSTENCJA,KOLOR
Kula jest biała i w niej znajduję się czekoladowa posypka ;)

-ZAPACH 
Nie przepadam za kosmetykami które pachną czekoladą są dla mnie zawsze zbyt intensywne.Kula pachnie bardziej kakaowo dość intensywnie.Zapach za bardzo nie przypadł mi do gustu.

+POJEMNOŚĆ,CENA
110g/8,50 zł w promocji

-WYDAJNOŚĆ
Kula wystarcza tylko na jedną kąpiel

-DOSTĘPNOŚĆ
Na pewno w sklepie internetowym KLIK

+INNE ZAPACHY Z TEJ SERII
różany
passiflora 
pomarańcza
żurawina 

-/+DZIAŁANIE
Kula bardzo fajnie musuje w wannie szkoda tylko,że nie zabarwia wody robi się troszkę mętna.Produkt nie brudzi wanny więc nie musimy jej szorować :) Zapach jest bardzo mało wyczuwalny a szkoda.:(


*Podsumowanie*
Zapach kuli nie przypadł mi do gustu a szkoda,cena jak dla mnie jest za wysoka na jedną kąpiel wydać 8,50zł to za dużo.Chociaż przyznam się,że jak bym spotkała inny zapach za niszą cenę to bym się skusiła ponieważ kula ma w składzie olejki i  masło shea  który bardzo fajnie nawilżył ciała.

Lubicie takie kosmetyki,do kąpieli ??Co najczęściej używacie sole,proszki a może kule do kąpieli ?? :)


 Link do strony KLIK oraz FB KLIK

 Uprzejmie dziękuję Jm spa & wellness  za udostępnienie mi produktu do przetestowania. Jednocześnie pragnę zaznaczyć, że fakt otrzymania kosmetyku za darmo w żaden sposób nie wpłynął na obiektywność tejże recenzji

Pozdrawiam 
 

18 komentarzy:

  1. Dostałam od JM Spa&Wellness wiśniową kulę do kąpieli, ale nie mam gdzie jej użyć...nie mam wanny:/

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię takie poprawiacze nastroju :-))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja za kąpielami wogóle nie przepadam. Zdecydowanie wole szybki prysznic.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja czasami też wolę szybki prysznic niż kąpiel w wannie

      Usuń
  4. Ja uwielbiam takie produkty :) ale 8,5 zł na jeden raz to sporo :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Wolę gdy zapach kuli daje o sobie znać. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię takie gadżety kąpielowe, ale najbardziej lubię jak pięknie pachną ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. 8,50 za jedną kąpiel to trochę za dużo.I tak nie mogłabym skorzystać bo w moim domku niestety tylko prysznic jest :(

    OdpowiedzUsuń
  8. ja kocham kulki do kąpieli, ale za tymi o zapachu czekolady też średnio przepadam.

    OdpowiedzUsuń
  9. masło shea kusi ;) pooozdrawiam! ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. strasznie żałuję że nie mam wanny...omija mnie tyle ciekawych kosmetyków do kąpieli...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Każda opinia pozytywna jak i negatywna, stanowi dla mnie bardzo wiele. Jest docenieniem mojej pracy. Dlatego pozostawiaj ślad po sobie.

Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc komentarz z adresem Twojego bloga jest tu zbędny.

Zawsze odpowiem na Twoje pytanie, chętnie podzielę się spostrzeżeniami. Służę pomocą.