wtorek, 14 maja 2013

RECENZJA Fennel masełko do ciała o zapachu Awokado i Oliwki

*Opakowanie*
*Konsystencja,Kolor*
*Opinia Producenta,Skład*
 *Moja Opinia*
+OPAKOWANIE
Standardowy okrągły słoiczek plastikowy z odkręcanym wieczkiem w kolorze zielonym.Produkt od sierotka był zabezpieczony sreberkiem.Dzięki czemu wiemy,że produkt jest świeży i nikt nam do niego nie wkładał paluszka.Wieczko nie sprawia problemu z zamykaniem i otwieraniem produktu.

+KONSYSTENCJA,KOLOR
Kolor jak widać zielony przyjemnie się go używa.Konsystencja masełko jest jak bita śmietana gęsta,ale taka fajna puszysta.

+ZAPACH 
Miałam kiedyś masło do ciała o zapachu awokado z Bielenda i ten pachnie bardzo podobanie.Przypomina mi gumę do żucia o zapachy arbuza.

-POJEMNOŚĆ/CENA

  200ml/30 zł



+WYDAJNOŚĆ

Ja każde masełko mam dość długo.Więc na pewno  wystarczy mi na 2 miesiące. ;) Masełko jest dość treściwe i nie potrzeba go wiele żeby wysmarować całe ciała
-DOSTĘPNOŚĆ
To jedyny minus :( Producent piszę,że masełka można znaleść w salonach kosmetycznych i drogeriach,ale ja ich nigdzie jeszcze nie widziałam. Na pewno dostępne są na stronach internetowych TU KLIK możecie się dowiedzieć gdzie kupić.


+RODZAJE

Chciałam by mieć je wszystkie ;)

Masło do ciała Dzika Orchidea

Masło do ciała Ogórek i Melon

Masło do ciała Różowy Grejpfrut

Masło do ciała Pestki Winogrona

Masło do ciała Kokos 

Masło do ciała Kozie Mleko 

Masło do ciała Cytrynowy Mirt 

Masło do ciała Kwiat Wiśni

Masło do ciała Plumeria

Masło do ciała Dzika Orchidea 
+DZIAŁANIE 
Jedynym malutkim minusem jest to,że produkt troszkę bieli skórę i trzeba poczekać,aż się wchłonie,ale nie pozostawia tłustej powłoki na skórze.Ciało po jego użyciu jest nawilżone i ślicznie pachnie.
*Podsumowanie*
Jak bym gdzieś go spotkała w jakieś promocji skusiłam bym się na jakiś inny zapach tego masełka.Ponieważ bardzo fajnie moja skóra po nim pachnie i jest nawilżona.

Link do strony http://www.fennelcos.pl/
Bardzo dziękuję firmie Fennel za udostępnienie mi produktu do przetestowania oraz serdeczność w stosunku do mojej osoby.
 
Jakie są wasze ulubione masła do ciała ? 
Pozdrawiam 


14 komentarzy:

  1. ciekawe jest to masło do ciała.

    OdpowiedzUsuń
  2. jak go gdzieś spotkam to kokos bedzie mój :D /K.

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawe te masełko musi być

    OdpowiedzUsuń
  4. mam nadzieje, ze z czasem dostepnosc sie "powiekszy" ;) bo szkoda, aby były tak slabo dostepne, jesli sa takie dobre. Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawi mnie jak pachnie cytrynowy mirt :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię masła do ciała :) tego faktycznie w żadnej drogerii nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń
  7. ja lubię masła z serii spa z avonu. Z tej serii najchętniej kupiłabym kokosowe :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja uwielbiam masło organic therapy :))

    OdpowiedzUsuń
  9. miałam o zapachu Avokado i niestety mi nie pasowąłm,jestem ciekawa tego o zapachu oliwki;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Każda opinia pozytywna jak i negatywna, stanowi dla mnie bardzo wiele. Jest docenieniem mojej pracy. Dlatego pozostawiaj ślad po sobie.

Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc komentarz z adresem Twojego bloga jest tu zbędny.

Zawsze odpowiem na Twoje pytanie, chętnie podzielę się spostrzeżeniami. Służę pomocą.