piątek, 10 listopada 2017

Pachnąco...Kringle Candle o zapachu Piwonii

Wosk (Breakable Wax Potpourri) marki Kringle Candle o wspaniałym, słodkim kwiatowym aromacie piwonii.

+OPAKOWANIE
Woski KC znajdujemy w plastikowym pudełeczku z wieczkiem na którym znajduje się zdjęcia kwiat piwonii. W środku znajdujemy biały wosk podzielony na pięć kawałków. Są one ponacinane, musimy je przełamać, żeby je od siebie oddzielić. Podoba mi się bardzo te opakowanie ponieważ resztkę wosku możemy  odłożyć do pudełeczka i nic nie musimy pakować w woreczki itd.
+POJEMNOŚĆ,CENA
40 g kosztuje 12 zł i można je kupić w wielu wariantach zapachowych na stronie goodies.pl TUTAJ Klik ;) a YC woski mają 22 g i kosztują 9 zł.
+UŻYWANIE
Do kominka wrzucam jedną cząstkę, na szczęście wosk przy rozdzieleniu się nie kruszy tak jak YC. Jeden kawałek odpaliłam cztery razy ( zapach jest bardzo intensywny)
-DOSTĘPNOŚĆ
Można je kupić z tego co wiem na razie tylko przez sklepy internetowe. Ja swoje woski kupuję na stronie goodies.pl TUTAJ Klik,gdzie często można trafić na darmową wysyłkę już od 25 zł. Wielkie świece można spotkać w Tk Maxx ,ja z chęcią zaglądam na ten dział, żeby chociaż powąchać zapachy.
+ZAPACH
Wosk Kingle Candle o zapachu piwonii,pachnie bardzo przyjemnie kwiatowo. Wyczuwam w nim świeżo zerwane wprost z ogródka, piękne kwiaty piwonii. Zawszę gdy go zapalam wracam myślami do wiosny.Idealnie odwzorowany zapach piwonii. Za każdym razem wącham i nie mogę się nadziwić, że jest taki realny. Zapach szybko rozchodzi się po całym mieszkaniu. Radziłam bym tylko uważać z ilością. Ponieważ zapach jest dość intensywny, długo go czuć po zgaszeniu.

Jak na pewno wiecie jestem miłośniczką świeżych oraz kwiatowych zapachów. Zapach piwonii bardzo mnie zauroczył ,ale trzeba z nim uważać bo może szybko zamęczyć.

Pozdrawia

15 komentarzy:

  1. Lubię woski Kringle, ten zapach jednak wąchałam tylko na sucho i był dla mnie piękny.

    OdpowiedzUsuń
  2. wypróbuje bo uwielbiam piwonie, moja mama ma w ogródku, pachną intensywnie i słodko, mrówki się do nich zawsze zlatują

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja mama także w swoim ogródku ma piękne pachnące piwonie ;)

      Usuń
  3. Uwielbiam te kwiaty :) są piękne i pachnące. A opakowanie wosku dodatkowo zachęca i oczarowuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam podobny z Yankee Candle i był cudowny :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawa jestem czy ten tekże by ci się spodobał.

      Usuń
  5. Nie do końca przemawia do mnie ten zapach. Nie moje klimaty.

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj tak, piwonia jest śliczna ale w małych ilościach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tego zmęczenia odrobinę się boję, ale mam ogromną słabość do piwonii i pewnie z tego powodu się skuszę na ten wosk :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo lubię kwiatowe zapachy, więc ten pewnie by się spodobał :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Każda opinia pozytywna jak i negatywna, stanowi dla mnie bardzo wiele. Jest docenieniem mojej pracy. Dlatego pozostawiaj ślad po sobie.

Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc komentarz z adresem Twojego bloga jest tu zbędny.

Zawsze odpowiem na Twoje pytanie, chętnie podzielę się spostrzeżeniami. Służę pomocą.