sobota, 17 grudnia 2016

Perfect beauty manicure hybrydowy cz.1

\


Gellaxy Vitamin Base
Rozwiązanie problemu słabych paznokci
Unikalna baza wzbogacona o witaminy B5 i E
aby wzmocnić i stymulować wzrost
mocnych paznokci.
To baza żelowa do stosowania pod lakiery hybrydowe
żele soak off i lakiery do paznokci.

Elastic Top Coat
Nowość w ofercie lakierów hybrydowych Perfect Beauty
Basrdzo elastyczny top hybrydowy bez warstwy dyspersyjnej, o mocnym połyski.
Czas utwardzania w lampie UV 3 minuty,CCFL/Led-30 sec.
Seria Lakierożeli hybrydowych Perfect Beauty Gellaxy. 
Gellaxy to połączenie najlepszych cech lakierów do paznokci z właściwościami żeli.
Dzięki temu połączeniu paznokcie uzyskują piękny kolor nawet do 6 tygodni. 
Produkty wymagają utwardzania w standardowej lampie UV lub w lampach LED.



+OPAKOWANIE
Wszystkie produkty znajdują się w takich samych czarnych okrągłych buteleczkach. Z plastikowymi czarnymi nakrętkami. Pod spodem na białej naklejce znajduje się ,numer koloru nazwa i data ważności. Bazę i Top mamy podpisaną z przodu na czarnej naklejce. Pod spodem w tym wypadku znajduje się tylko data ważności i wyprodukowania.
Pędzelek w bazie topie i lakierach jest taki sam czyli woski,ale bardzo łatwo się nim aplikuje i rozprowadza produkt.
Brakuje mi troszkę oznaczenia kolory na górze nakrętki. Która na pewno ułatwiła by mi poszukiwania.
+KONSYSTCNAJA
Top jak i Baza mają odpowiednią konsystencję. Oczywiście top jest troszkę gęstszy.
Nie mam problemu z rozprowadzeniem tych produktów po płytce paznokci. Zauważyłam że z czasem coraz i łatwiej mi to idzie.
Lakiery pięknie kryją przy dwóch warstwach. Mają rzadszą konsystencję, ale nie spływają na boki, dobrze trzymają się płytki. Nie ma problemu z ich utwardzeniem. Kolory nie pozostawią smug ani nie kurczą się pod lamą.

+POJEMNOŚĆ,CENA
Baza,top jak i lakiery są o tej samej pojemność 7,5 ml. Cena bazy i topy wynosi 35 zł a za lakier hybrydowy kosztuje 33 zł. Wszystkie te produkty dostępne są także w większych pojemnościach 15 ml, top i baza kosztują po 60 za a kolor 55 zł.




+GAMA KOLORYSTYCZNA
Do wyboru mamy aż 159 pięknych kolorów. Od bieli, beżów, róż ,czerwieni, fioletów,niebieskich,zieleni ,brązów , siwych czerni itd. Po różne wykończenia brokatowe,pastelowe,neonowe itd.
Jest naprawdę wiele pięknych kolorów i mamy w czym wybierać.

-/+DOSTĘPNOŚĆ
Produkty można kupić na stronie producenta Tutaj Klik

Można je także dostać u dystrybutorów i szkoleniowców, których lista jest na stronie producenta.
Z wielką przyjemnością używa mi się tego zestawu. Już dwa razy wykonywałam za ich pomocą manicure sobie jak i siostrze. Za każdym razem nie miałam większego problemu. Manicure bez problemu utrzymywał się u mnie 2 tygodnie. Potem muszę go zdjąć. Ponieważ bardzo szybko mi rosną paznokcie i mam już dość spory odrost.

W następnym poście przestawię wam wszystkie kolory i mam nadzieje, że was zaciekawiłam ;)

Pozdrawiam

13 komentarzy:

  1. widzę tu kilka przepięknych kolorków :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie słyszałam o tej firmie, mają naprawdę ciekawą gamę kolorystyczną. Z przyjemnością w kilka kolorów się skuszę. Jestem ciekawa jakie kolorki ty posiadasz więc czekam jutro na posta ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, że się sprawdzają :) Nie robię hybryd, ale i tak chętnie zobaczę kolorki ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja rowniez nie znam tej marki, ale warto probowac wszystkich :) i wybrac dla siebie naj <3 pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciemny róż najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Każda opinia pozytywna jak i negatywna, stanowi dla mnie bardzo wiele. Jest docenieniem mojej pracy. Dlatego pozostawiaj ślad po sobie.

Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc komentarz z adresem Twojego bloga jest tu zbędny.

Zawsze odpowiem na Twoje pytanie, chętnie podzielę się spostrzeżeniami. Służę pomocą.