piątek, 30 grudnia 2016

GlySkinCare najlepszy krem pod oczy Hydrating Eye Cream

Hydrating Eye Cream. Krem pod oczy EyePro™ 3X Complex. 
Opis produktu:
Krem pod oczy dzięki zawartości EyePro™ 3X Complex poprawia mikrocyrkulację, przez co zmniejsza opuchliznę oraz redukuje cienie pod oczami. Krem powstrzymuje procesy starzenia, poprawiając sprężystość i nawilżenie delikatnej skóry wokół oczu.
Składniki aktywne EyePro™ 3X Complex: 

Korzyści: 
  • Poprawa nawilżenia skóry wokół oczu 
  • Poprawa sprężystości skóry wokół oczu 
  • Redukcja cieni i opuchlizny pod oczami


Saccharomyces ceresvisiae Extract – zwiększa komórkową konsumpcję tlenu. 



  • Betaine – zapobiega nadmiernemu gromadzeniu się płynów, stymuluje produkcję kolagenu. 
  • Rhodiola rosea Root Extract, Camelia oleifera Leaf Extract, Rosa canina Fruit Extract – chronią skórę przed wolnymi rodnikami.



  • +OPAKOWANIE
    Produkt zapakowany jest w kartonik. Na którym znajdują się wszystkie ważne informacje. Sam kosmetyk zamknięty jest w miękkiej fioletowej tubce ,z mocno szpiczastym dzióbkiem. Aplikator dozuje odpowiedną ilość produktu. Jest higieniczny i bardzo wygodny.
    +KONSYSTNCJA,KOLOR
    Krem jest w kolorze perłowym o treściwej, kremowej i jedwabistej w dotyku konsystencji. Produkt dobrze się rozprowadza oraz dość szybko się wchłania.
    +ZAPACH
    Kosmetyk jest bezzapachowy.

    +POJEMNOŚĆ,CENA
    15 ml kosztuje 39.90 zł
    +WYDAJNOŚĆ
    Dzięki dziubkowi możemy dozować odpowiednią ilość produkt.Mi osobiście krem pod oczy o takiej pojemność wystarcza na około 3 miesiące stosowania. 
    +INNE KOSMETYKI DO PIELEGANCJI  Z TEJ SERII
    Emulsja do twarzy z kwasem glikolowym 5 %
    Emulsja do twarzy z kwasem glikolowym 10 %
    Maseczka Nawilżająca
    Balsam do ciała z kwasem glikolowym 10 %
    Płyn do mycia twarzy
    Tonik do twarzy
    +DOSTĘPNOŚĆ
    Produkt można kupić w sklepach internetowych TUTAJ KLIK oraz dostać także w aptekach i drogeriach. Producentem jest firma Diagnosis klik 
    +DZIAŁANIE
    Produkt nawilża i koi skórę wokół oczu.
    Znacznie poprawił również nawilżenie skóry oraz jej sprężystość. Skóra jest miękka, gładka w dotyku i zregenerowana. Zauważyłam także, że delikatnie spłycił moje zmarszczki mimiczne. Używam go wieczorem jak i rano. Świetnie sprawdza się pod makijaż.Warto wspomnieć że nie podrażnił i nie uczulił mojej delikatnej skóry.


    Już od dawna czytałam o nim wiele dobrego. Więc się ogromnie cieszę, że wreszcie wpadła w moje łapki. Ponieważ ma same plusy. Funkcjonale małe opakowanie. Przyjemną konsystencję, która szybko się wchłania. Nadaje się do używania także rano pod makijaż. Jest bardzo wydajny więc cena nie jest aż taka wysoka. Najważniejsze jest to, że od kiedy go używam moja skóra pod oczami wygląda o wiele lepiej. Nie dziwie się, że ma tak wiele pozytywnych opinii.


    Kto go miał ? Co o nim sądzicie ? Czy także zaliczacie się do grona jego ulubieńców ?
    Pozdrawiam

    23 komentarze:

    1. Nie miałam tego kremu. Jakoś zapominam o pielęgnacji okolic pod oczami. Oj kiedyś się to na mnie zemści. Ale dotychczasowe próby i kremy jakie stosowałam nie dawały żadnego efektu.

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Może za krótko je używałaś ?.Pielęgnacja okolic oczu jest naprawdę ważna

        Usuń
    2. Szukam cały czas mojego ideału pod oczy, więc chętnie bym wypróbowała ten ;)

      OdpowiedzUsuń
    3. Podoba mi się w takim razie ;) Będę go miała na uwadze ;)

      OdpowiedzUsuń
    4. Podoba mi się w takim razie ;) Będę go miała na uwadze ;)

      OdpowiedzUsuń
    5. Miałam inną wersję kremu pod oczy tej firmy. Był poprawny, ale szału nie zrobił. Będę miała ten na uwadze.

      OdpowiedzUsuń
    6. Hmm a ja się właśnie za czymś w tym stylu rozglądam. Dziękuję! :-)

      OdpowiedzUsuń
    7. Ciekawie się prezentuje, ja go nie znam. Ale bardzo polecam kremy pod oczy z firmy Floslek : )

      OdpowiedzUsuń
    8. Nie znam go. Obecnie stosuję z wit C z Mincer Pharma i jest ok

      OdpowiedzUsuń
    9. Także już od dawna czytałam o nim wiele pozytywnych opinii. Widzę że Ty także się z nim polubiłaś. Koniecznie muszę go także wypróbować,więc się na niego skuszę.

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Warto się skusić a może on także się u Ciebie tak świetnie sprawdzi jak u Mnie.

        Usuń
    10. Coś czuję, że bym się z nim polubiła

      OdpowiedzUsuń
    11. Lubię kosmetyki tej marki. Tego nie miałam, ale inne się u mnie spisały.

      OdpowiedzUsuń

    Dziękuję za każdy komentarz. Każda opinia pozytywna jak i negatywna, stanowi dla mnie bardzo wiele. Jest docenieniem mojej pracy. Dlatego pozostawiaj ślad po sobie.

    Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc komentarz z adresem Twojego bloga jest tu zbędny.

    Zawsze odpowiem na Twoje pytanie, chętnie podzielę się spostrzeżeniami. Służę pomocą.