poniedziałek, 8 lutego 2016

ULUBIEŃCY Stycznia :)


Wosk z Yankee Candle o zapachu A child's wish
Zapach jest bardzo świeży, delikatny spokojny i za razem troszkę słodki.Jest to zapach bardzo uniwersalny i mi się wydaje,że każda z nas by go pokochała. Można go palić zimą gdy tęsknimy za wiosną oraz latem ponieważ nie jest męczący i ciężki.
Ps. Poproszę o dużą świecę ;)

Sayen Krem intensywnie nawilżający
Uwielbiam go za to że mając skórę tłustą nie obciąża mojej skóry.Gdy nałożę go na twarz.
Wchłania się do matu i skóra nie jest lepka i święcąca.
Osłonki na pędzle i Pędzel Hakuro 21
Dzięki osłonce mój pędzel Hakuro 21 powrócił po poprzedniego kształtu. Dzięki temu znowu się z nim bardzo polubiłam.Warto jest się skusić na takie osłonki gdy ma się dużo pędzli z naturalnego włosia.Ja swoje kupiłam za 10 zł.
Luksja mleczko pod prysznic o zapachu Oat Milk
Uwielbiam kremowe żele zimą a wy dziewczyny ?
Ten akurat jest moim kolejnym i z chęcią do nich wracam .Ponieważ ma dużą pojemność 500 ml na promocji można go kupić za 6,50 zł więc niewiele.Może jest mało wydajny ale pięknie pachnie. ;)
Paletka Naket Basics 1
Mam ją już rok i nie wiem dlaczego nie pojawiła się jeszcze w ulubieńcach.
Ja ją po prostu uwielbiam i na pewno zostanie wykorzystana do mojego makijażu ślubnego. Cienie są mięciutkie kremowe i bardzo dobrze się ze sobą łączą.



Dziewczyny a jakie kosmetyki w tamtym miesiącu podbiły wasze serca ?

Pozdrawiam

31 komentarzy:

  1. Osłonki na pędzle są przydatne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz racie jak ich nie miałam to myślałam że mój pędzel Hakuro pójdzie do kosza bo tak strasznie wyglądał a teraz jest jak nowy ;)

      Usuń
  2. Uwielbiam tą paletkę. A mogę gdzieś dostać online te osłonki na pędzle?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja swoje właśnie kupiłam na allegro 1 metr i przyciołam je według moich potrzeb :)

      Usuń
  3. Paletka naket jest bardzo interesująca :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Paletkę Naked bym chciaaaaaała <3 :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie najładniejsza jest Naked 1, ale niestety nie posiadam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. PALETKA jest na prawdę świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. o tych osłonkach nawet nie słyszałam, a takie przydatne! natomiast YC są jak dla mnie przereklamowane, miałam wiele świec których zapach utrzymywał się długo i był piękny a YC bardzo mnie zawiodły.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja osobiście jestem zadowolona z świeć YC ale moim zdaniem cena jest za wysoka bo w Kanadzie mogłam je kupić od 10-15 $ za tą największą świece.

      Usuń
  8. muszę wreszcie kupić którąś z tych paletek basicowych naked

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie kusi także ta dwójka i chyba żałuję że tamtej nie wybrałam. Chociaż z tej jestem mega zadowolona.

      Usuń
  9. Muszę zaopatrzyć się o słonki do suszenia pędzli.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam bo są tanie a dzięki niemu nasze pędzle utrzymują kształt.

      Usuń
  10. Ta paletka ma idealne kolory dla mnie ;) brązy, beże po prostu kocham ;) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszę kupić takie osłonki na pędzle :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Muszę sobie kupić osłonki na pędzle :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Marzę o Naked, ale z drugiej strony za tą cenę mogę mieć 2-3 palety Zoevy:)

    OdpowiedzUsuń
  14. marzy mi się taka paletka

    OdpowiedzUsuń
  15. Chyba będę polować na tą paletkę

    OdpowiedzUsuń
  16. Chyba będę polować na tą paletkę

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja również uwielbiam paletki Naked :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. prześliczna jest ta paletka Naket Basics

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Każda opinia pozytywna jak i negatywna, stanowi dla mnie bardzo wiele. Jest docenieniem mojej pracy. Dlatego pozostawiaj ślad po sobie.

Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc komentarz z adresem Twojego bloga jest tu zbędny.

Zawsze odpowiem na Twoje pytanie, chętnie podzielę się spostrzeżeniami. Służę pomocą.