środa, 3 lutego 2016

CD, Dezodorant roll on Owoc Granatu

Odświeżający dezodorant roll on CD z naturalnym wyciągiem z owocu granatu zapewnia niezawodną ochronę przed nieprzyjemnym zapachem i długotrwałe uczucie świeżości przez całą dobę.
Alcohol denat.,Aqua,Glycerin,Vitis Vinifera Seed Extract,Punica Granatum Fruit Extract
,Triethyl Citrate (TEC),Hydroxypropylcellulose,Parfum,Citric Acid,Citral,,Coumarin,Limonene
,Butylphenyl Methylpropional,Linalool.

Przebadany dermatologicznie
  • Odpowiedni dla skóry wrażliwej
  • Nie pozostawia białych śladów
  • Nie zawiera soli aluminium





  • +OPAKOWANIE
    Dezodorant otrzymujemy w szklanej, przezroczystej butelce.Produkt aplikuję się przez kuleczkę z którą nie ma problemu.Szafa graficzna prosta i schlidna.Na opakowanie znajduje się opinia producenta skład i data ważności.
    +KONSYSNCJA,KOLOR
    Produkt jest w kolorze przezroczystym w odpowiedniej konsygnacji nie wylewa się za dużo produktu podczas używania.Szybko się wchłania.
    +ZAPACH
    Miałam z tej firmy także żel pod prysznic o tym zapachy i ten produkt tak samo słodko subtelnie pachnie. Nie jest to zapach chemiczny ani sztuczny .Nie czuć w nim alkoholu.
    +POJEMNOŚĆ,CENA
    50 ml kosztuje około 8-10 zł

    +INNE WERSIE ZAPACHOWE
    Lila wodna
    +DOSTĘONOŚĆ
    Na pewno można go kupić w drogerii Hebe
    +DZIAŁANIE
    Naprawdę jestem nim mile zaskoczona. Produkt dobrze chroni mnie przez nadmiernym poceniem i nieprzyjemnym zapachem. Szybko się wchłania pozostawiając bardzo przyjemny zapach który utrzymuje się dość długo.Nie pozostawia plam na ubraniach.Nie uczulił mnie ani nie podrażnił.

    Produkt w swojej roli sprawdził się bardzo dobrze. Chociaż warto wspomnieć że nie mam wielkiego problemu z poceniem.

    Dziewczyny używaliście tego produktu ?
    Jaki dezyderat jest waszym ulubionym ?
    Pozdrawiam

    15 komentarzy:

    1. Całkiem ciekawy wydaje się ten roll-on :)

      OdpowiedzUsuń
    2. w weekend wybieram się do hebe to rozejrzę ie za kosmetykami cd

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Polecam żele pod prysznic są naprawdę godne polecenia

        Usuń
    3. Uwielbiam, kiedy dany kosmetyk pachnie tak naturalnie :) pozdrawiam i zapraszam ;)

      OdpowiedzUsuń
    4. nie przepadam za taką formą dezodorantów - wolę sztyfty :)

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. A ja już od dawna właśnie używam dezodorantu w kulce.

        Usuń
    5. Jej zapach jest na prawdę fajny - choć na dłuższą metę pozostanę przy moim VICHY :)

      OdpowiedzUsuń
    6. U mnie nie ma drogerii Hebe. :-(

      OdpowiedzUsuń
    7. mnie nie zachwycił :/ zapach bardzo udany, ale ochrona już niekoniecznie

      OdpowiedzUsuń
    8. Nie spotkałam się z nim, a skład całkiem fajny. Nie ma moich alergenów, które tkwią w większości dezodorantów.

      OdpowiedzUsuń
    9. nie używam roll-onów, wolę dezodoranty w sprayu, ale ten wydaje się fajny:)

      OdpowiedzUsuń

    Dziękuję za każdy komentarz. Każda opinia pozytywna jak i negatywna, stanowi dla mnie bardzo wiele. Jest docenieniem mojej pracy. Dlatego pozostawiaj ślad po sobie.

    Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc komentarz z adresem Twojego bloga jest tu zbędny.

    Zawsze odpowiem na Twoje pytanie, chętnie podzielę się spostrzeżeniami. Służę pomocą.

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...