sobota, 3 marca 2012

Projekt denko Styczeń-Luty

Rossmann Isana płyn do kąpieli,cena 5,49 zł w promocji.Recenzja tego produktu na pewno się pojawi niedługo.
Rossmann, Isana Hair, Liquid Silk Haarkur (Płynny jedwab do włosów) Cena 5,99 w promocji.Recenzja pojawi się wkrótce. Bardzo fajny produkt tylko nie wiem czy się skuszę za dużo silikonów.
 Farmona Tutti Frutti liczi & rambutan ( masło do ciała ) cena około 15 zł Recenzja KLIK

 Lidl,Cien bodycare ( zmywacz do paznokci )cena nie więcej niż 4 zł
 Ziaja,tonik BIO aloesowy,cera normalna i sucha cena 4,59 Recenzja KLIK

 Sth Dermactol Krem do rąk,cena 20 zł Recenzja  KLIK
 Sth Dermactol Krem do stóp,cena 20zł Recenzja KLIK

 Avon, Foot Works, Lavender Comfort Exfoliating Clay Mask (Lawendowa maseczka do stóp z glinką)

Avon, Planet Spa, Himalayan Goji Berry, Moisture Replenishing Facial Mask (Regenerująca maseczka do twarzy `Himalajskie jagody goji`)


Recenzja KLIK 
 Flos lek żel ze świetlikiem i chabrem bławatkiem,cena 6,20 zł Recenzja KLIK
Butterfly Maxima Lakier numer 20 cena 3 zł  recenzja KLIK
 Rossmann,Alterra,Kamille Lippenpflege (balsam do ust ) Cena 4,59 zł na promocji  Recenzja KLIK
 masło TULI Shea ,balsam TULI,Recenzja KLIK
 Rossmann,Lilibe cosmetics   płatki kosmetyczne  cena 2,99zł
 Lirene maseczka nawilżająca zapłaciłam około 2,50 zł w Rossmannie.Recenzja pojawi się niedługo.
 Cattier,glinka biała,maseczka 10g Kupiłam w internetowej aptece DOZ za 4,29 zł.Recenzja się pojawi niedługo/
 A jak u was Dziewczyny z projektem denko ?? :)

24 komentarze:

  1. No no no, robi wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Łooł :D Ja nigdy niczego do końca nie zużywam.. -.-

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne zużycia! Czaję się na floslekowe żele pod oczy, ale muszę wykończyć moją Ziajkę najpierw:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałabym kupić sobie to masło Farmona, musi ślicznie pachnieć ;) Ja z Farmony mam masło karmel i cynamon i pachnie niesamowicie, idealne na zimowe wieczory ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. o no duzo tego!tez mam t'en tonik z ziajki

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładne podsumowanie, no proszę :) widzę, ze Isanę bardzo lubisz, ja też ;) Pozdrawiam i zapraszam do mnie na konkurs- do wygrania urocze bransoletki ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie kiepsko z projektem denko. W lutym się nie popisałam ;) Przy okazji przypomniałaś mi, że muszę poszukać nowego kremu pod oczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. To masło wygląda bardzo zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne zużycia :) czasem wydaje mi się, że płatki kosmetyczne zjadam, bo zniakją w tempie ekspresowym ostatnio.. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję, dużo tego. Ja ostatnio przerzuciłam się na płatki kosmetyczne z Biedronki, są naprawdę dobre.

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję:)

    Serdecznie zapraszam na wierszyk!:*

    OdpowiedzUsuń
  12. Spore zużycia, gratulacje :D

    OdpowiedzUsuń
  13. tonik bio aloesowy z ziaji hmm brzmi ciekawie, jeszcze go nie widzialam :>

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam ten zmywacz do paznokci z Lidla. ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. isana ma bardzo dobre kosmetyki, a i w lidlu nie jest najgorzej. mydelka w pynie antybakteryjne z cien sa rewelacyjne ;)
    www.madaleine90.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Spore zużycia :) Lubię te płyny do kąpieli z Isany :)

    OdpowiedzUsuń
  17. U mnie też się co chwilę coś kończy. :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Każda opinia pozytywna jak i negatywna, stanowi dla mnie bardzo wiele. Jest docenieniem mojej pracy. Dlatego pozostawiaj ślad po sobie.

Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc komentarz z adresem Twojego bloga jest tu zbędny.

Zawsze odpowiem na Twoje pytanie, chętnie podzielę się spostrzeżeniami. Służę pomocą.