czwartek, 12 stycznia 2012

RECENZJA Rossmann,Alterra,Kamille Lippenpflege balsam do ust Moje KWC

 Rossmann,Alterra,Kamille Lippenpflege balsam do ust Moje KWC

*Opakowanie*

*Konsystencja*

*Opinia Producent.Obiecanki*

*Skład*

*Moja Opinia*

Plusy 

+Opakowane bardzo łatwo się wysuwa, nie zacina się z mocnego plastiku który nawet jak upadnie nie połamie się , a miałam taki problem z innymi pomadkami w takim opakowaniu.


+ Zapach rumiankowy, ale bardzo delikatny,mało wyczuwalny na ustach.

+ Dostępność w każdym Rossmannie

+ Cena,ja zapłaciłam za niego nie całe 5 zł w promocji, a regularna cena to około 6 zł,za taką jakość to naprawdę tanio.

+ Konsystencja, idealna nie za twarda nie za miękka,Sztyft nie topnieje, nie łamie się i nie rozmazuje.


+ Działanie za to ma największego plusa,jak wiecie moje usta są w strasznym stanie, od brania tablet  na trądzik,nie mogłam sobie z nimi poradzić, nawet ani Carmex, ani Tisane sobie nie radziły,jak kupiłam tą pomadkę odkryłam cud.Moje usta są mięciutkie, odżywione,pomadka utrzymuje się bardzo długo na ustach ,nawet do 2 godzin,za to nie muszę smarować usta co 5 minut, co zdarzało się z innymi pomadkami. Nie pozostawia białego nalotu, nie zbiera się w kącikach, Delikatnie nabłyszcza usta ,nawet jak się całkowicie wchłonie pozostawia delikatną powłoczkę,która chroni usta,Kiedy ją zaczęłam stosować mogę nawet używać pomadek, ale oczywiście na nią :)

Minusy 

-Wydajność używam ją tydzień i widać jakie jest użycie,ale za taką cenę i działanie wybaczam jej.


*Podsumowanie*

Używam tej pomadki około tydzień,ale wiem że już się z nią nie rozstanę,moje usta ją kochają.Wreszcie poradziłam sobie z suchymi ustami.Polecam z czystym sumiennie.

Moje KWC



Wczoraj miałam egzamin na prawo jazdy,ale pisemny,oczywiście zdałam.Teraz to czeka mnie egzamin praktyczny ale się boje ;(

Jakie są wasze ulubione produkty ochronne do ust ??

21 komentarzy:

  1. Aż wstyd się przyznać, ale jeszcze jej nie miałam. Na pewno wypróbuję

    OdpowiedzUsuń
  2. O, ciekawa. ;)
    Muszę wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja jej u siebie nie widziałam:( Jak narazie tisane u mnie jest numerem 1.

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzialam ja dzisiaj w Rossmannie i mialam na nia ochote, ale mam w domu za duzo pomadek i balsamow do ust ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie szukam odpowiedniej pomadki ochronnej. Może zdecyduję się na tą:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Również nie miałam przyjemności jak dotąd wypróbowania tej pomadki, po Twojej recenzji zapewne się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. no jak działa to i ja się pokuszę jak skończę Carmex

    OdpowiedzUsuń
  8. No ja też się skuszę:)

    OdpowiedzUsuń
  9. trzymam kciuki !
    ja mam fajna pomadkę , jest można powiedzieć taka bezfirmowa , ale jest super!

    OdpowiedzUsuń
  10. muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Spotkałam się już z tymi dziennikami wcześniej;) Poczytalam trochę.
    Używałaś wazeliny zwykłej? Bo ja tak, używam jej ,kosztuje 2zł w aptece i świetnie nawilża, używam jej nawet do rąk na noc:p Pomadkom nie ufam, mam zbyt suche usta:(

    OdpowiedzUsuń
  12. chyba nie rozstanę się z pomadkami z Nivea :) powodzenia na egzaminie :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję mam nadzieje że sobie poradzę.

      Usuń
  13. Miałam i lubiłam :) Bardzo dobra pomadka, ale faktycznie wykończyłam ją w ekspresowym tempie...

    Powodzenia z prawkiem :) Po cichu zazdroszczę... Ja nie mam odwagi :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Muszę wypróbować bo mam pełne usta lecz bardzo delikatne :)
    Zapraszam do mnie :*
    http://dont--stop--believin.blogspot.com/
    Będzie mi miło jak wpadniesz<3

    OdpowiedzUsuń
  15. ja ostatnio ciągle używam tisane :) nie przejmuj się prawkiem, poradzisz sobie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wypróbuj,świetna sprawa:))
      Jutro idę do następne opakowaie, bo mi starszcza na 2 tyg:p Ale ja jeszcze nią ręce smaruje na noc:)

      PRawkiem się nie przejmuj;) Nie stresuj się,to jest najważniejsze.Mnie za pierwszym razem zżarł stres, a za drugim już nie,wyluzowałam i zdałałam:)

      Usuń
  16. Dziękuję ! :)
    i jednocześnie współczuję, to zdecydowanie najgorsze uczucie ostatnimi czasy, mnóstwo nerwów i nie wiem, czy tak naprawdę to jest tego warte :/ ale z drugiej strony oferuje więcej możliwości i ułatwień :) Życzę Ci powodzenia! :) Pozytywne nastawienie też ma znaczenie, dzisiaj się o tym przekonałam ;) średnio co 10 sekund wmawiałam sobie w myślach, że na pewno zdam, że muszę zdać, że dam radę itp, co mogłoby się wydać nieco śmieszne, ale cóż, podziałało :D

    a co do balsamu , nie miałam go nigdy ani się z nim nawet nie spotkałam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. już niedługo otwierają u mnie Rossa, chętnie wypróbuję...a ze swojej strony polecam pomadkę Oeparol, kupiony w aptece za 4 zł z kawałkiem, uratował moje poobgryzane usta;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Każda opinia pozytywna jak i negatywna, stanowi dla mnie bardzo wiele. Jest docenieniem mojej pracy. Dlatego pozostawiaj ślad po sobie.

Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc komentarz z adresem Twojego bloga jest tu zbędny.

Zawsze odpowiem na Twoje pytanie, chętnie podzielę się spostrzeżeniami. Służę pomocą.