środa, 23 sierpnia 2017

Zakupy w drogerii Uroda oraz w Rossmannie -49 %

Dziś pora na moją ulubioną serię czyli zakupy. Nie jest tego dużo, kupuję kosmetyki które są mi potrzebne, lecz nie zawszę jest to takie proste. Szczególnie że wszędzie mnie kuszą promocję ;)
W tym wpisie oczywiście także pochwale się co kupiłam na trwającej dalej promocji w Rossmannie -49% lub -40 %. Promocja -49% dotyczy klubowiczów przy zakupie minimum dwóch produktów . Kolejne zakupy a także te bez karty uprawniają do rabatu w wysokości 40%. Chociaż zauważyłam, że na moim pierwszym rachunku większość produktów są -40%. Sama nie wiem dlaczego.

Zacznę od tych zakupów które poczyniłam już jakiś czas temu.
W drogerii Uroda ( który znajduje się tylko w większych miastach w województwie świętokrzyskim ). Skusiłam się na dwie maseczki w płacie. Pierwsza z firmy Holika Holika, rozświetlająca maseczka za cenę 4,49 zł. Którą jak widać już użyłam i była naprawdę bardzo przyjemna, ale ja zawszę po tych maseczkach nie widzę jakiegoś specjalnego efektu ,,wow''. Kolejna maseczka to maska aloesowa z firmy  Conny za cenę 4,99 zł.
Następny kosmetyk kupiony w drogerii uroda to Dr. Sante Kremowa maska do włosów z olejkiem argonowym i keratyna.Za zawrotną cenę 7,50 zł. Miałam już jedną maskę z tej serii z  Olej makadamia i keratyna i bardzo się z nią polubiłam. Świetnie spisywałam się na kręconych włosach mojego męża.
W Lidlu trafiłam na półkę z kilkoma kosmetykami z firmy Natura Estonica Bio. Więc skusiłam się na matujący tonik do twarzy Płucnica Islandzka. Zapłaciłam za niego jak się nie mylę 8 zł. Pachnie troszkę dziwnie, ale jestem ciekawa jak się spiszę. Na razie musi czekać w kolejce.
Jest to moje drugie opakowanie tych punktowych plastrów na wypryski z firmy Isana. Kupiłam je na promocji za 7 zł.
Kolejny produkt kupiony w Rossmanie z firmy Isana, to sławny już olejek pod prysznic. Byłam go ogromnie ciekawa kupiłam go na promocji za 6 zł. Użyłam go już kilka razie i jak dla mnie nie pachnie w ogóle rybą.

Zakupy z promocji w Rossmannie na promocji -49 %  :)
Skusiłam się na ,maska nawilżająca do włosów mocno zniszczonych i łamliwych 20 ml x2 z firmy Isana
Wspomniałam powyżej podczas pierwszych zakupów z kodem klubowicza. Tylko właśnie te dwie mini maski wliczyły mi się z kodem -49 %. Więc zapłaciłam za nie 3,04 zł. Następny kosmetyk z Isany to kuracja do włosów z olejkiem arganowym. Kosztował mnie 2,99 zł z promocją -40 %
Koniecznie musiałam zrobić sobie zapas, wcierki do skóry głowy z firmy Jantar. Która byłam na promocji w gazetce za 10,99 zł i od tej ceny dopiero odlicza się promocja -40% więc kosztował mnie 6,59 zł.
Tutaj zaszalałam ponieważ skusiłam się aż na trzy maseczki do włosów z firmy Biovax jak widzicie wzmacniającą, odbudowującą i nawilżającą. W poręcznych opakowaniach w tubce. Tak jak w poprzednim przypadku są na promocji w gazetce za 9,99 zł więc po odjęciu -40 % kosztowały 5,99 zł. Cena jest naprawdę bardzo przystępna.
Skusiłam się także na dwie maseczki do twarzy z Bielendy za zawrotną cenę 1,79zł.
Ostatni jak na razie zakup to maseczka w płachcie z firmy Exxlusive za cenę 6,59 zł.

Koniecznie napiszcie mi na co się skusiliście ? A może warto jeszcze coś dokupić ?

Pozdrawiam


29 komentarzy:

  1. Świetne nowości ten tonik matujący bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje że ja także się z nim polubię.

      Usuń
  2. Fajne zakupy :)) Ja na nie kupuję nic na tej promocji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ci zazdroszczę :) Bo ja jakoś nie mogę się opanować.;)

      Usuń
  3. Kusisz :P Ciągle zastanawiam się nad jakimiś odżywkami z tej promki w Rossku ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja znowu dziś poszłam do Rossmanna i niestety znowu się skusiłam na zakupy.

      Usuń
  4. świetne zakupy, lubię Jantar i zapach tej pierwszej maski do włosów och

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo lubię ten olejek z Isany, spore zakupy poczyniłaś

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również poczyniłam małe zakupy w ROSSMANNIE,ale bez większych szaleństw :)

    OdpowiedzUsuń
  7. miałam nie iść do rossmanna, ale po jantara bym się przeszła, bo warto :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę więc kupić Jantar :)Lubię tę wcierkę

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne zakupy :) ja poszalałam z maseczkami :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziwie się bo wychodziły za naprawdę bardzo niskie pieniądze.

      Usuń
  10. Takie toniki w Lidlu? Muszę sie przejść do tego sklepu :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Dla mnie ten olejek też nie pachnie rybą :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Też byłam na promocji w Rossmannie i zrobiłam sobie mini zapasy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. też chciałam kupić ten tonik w Lidlu, ale jednak się rozmyśliłam. Chętnie przeczytam o nim recenzję :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Każda opinia pozytywna jak i negatywna, stanowi dla mnie bardzo wiele. Jest docenieniem mojej pracy. Dlatego pozostawiaj ślad po sobie.

Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc komentarz z adresem Twojego bloga jest tu zbędny.

Zawsze odpowiem na Twoje pytanie, chętnie podzielę się spostrzeżeniami. Służę pomocą.