środa, 9 sierpnia 2017

Sayan,Krem intensywnie odmłądzajacy

Krem o właściwościach odmładzających i regenerujących przeznaczony do skóry dojrzałej.

Właściwości:

  • Poprawia jędrność i elastyczność
  • Wzmacnia strukturę skóry
  • Zwiększa napięcie
  • Idealnie nadaje się pod makijaż

 

Wskazania:

Krem przeznaczony do codziennej pielęgnacji skóry dojrzałej.






Aqua, Caprylic/Capric Triglycerides, Cetearyl Alcohol, Ceteareth-20, Glycerin, Cera Alba, Ethylhexyl Cocoate, C10-30 Cholesterol/Lanosterol Esters, Dimethicone, Dipropylene Glycol, Quercus Suber Bark Extract, Tocopheryl Acetate, Ascorbic Acid, Phytic Acid, Sodium Hydroxide, Sodium Citrate, Sodium Polyacrylate, Ethylhexyl Cocoate, PPG-3 Benzyl Ether Myristate, Polysorbate 20, Sodium Benzoate, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Parfum, Butylphenyl Methylpropional, Citronellol, Hydroxymethylpentyl-3-Cyclohexene-Carbaldehyde, Eugenol, Geraniol, CI 16255.

SKŁADNIKI AKTYWNE :

  • Suberlift® - ujędrnia i uelastycznia skórę zwiększając jej gładkość
  • Super Sterol Liquid - zapewnia intensywne nawilżenie skóry
  • Witamina C i E - działa regenerująco, antyoksydacyjnie, rozświetlająco

+OPAKOWANIE
Krem zapakowany jest w kartoniku. Na którym znajduje się wszystkie ważne informacje np: skład, data ważności, opinia producenta. Sam produkt znajduje się w szklanym przezroczystym słoiczku z białą plastikową nakrętką. Jest zabezpieczony folią. Bardzo ładnie prezentuje się na półce z kosmetykami. Szafa graficzna jest schludna i prosta.
+KONSYSTNCJA,KOLOR
Kosmetyk ma dość gęstą  treściwa i bardzo bogata konsystencja, a za razem lekką.Która o dziwo bardzo szybko się wchłania i pozostawia buzię matową. Produkt jest w kolorze mleczno- różowym.

+ZAPACH
Krem pachnie naprawdę bardzo przyjemnie lekko cytrusowo i lekko słodko. Zapach nie jest męczący. Miałam już krem nawilżający z tej firmy ( który naprawdę uwielbiałam )i miał taki sam zapach.
+/-POJEMNOŚĆ,CENA
50 ml kosztuje 89 zł. Niestety od kiedy miałam możliwość przetestowania kosmetykami sayan rok temu. Cena wszystkich kosmetyków wzrosła.
+WYDJANOŚĆ
Tak jak pisałam krem jest treściwy i dzięki temu bardzo wydajny. Używam go ponad 1,5 miesiące i nie zużyłam jeszcze nawet pół opakowania.
-DOSTĘPNOŚĆ
Produkt można kupić na stronie producenta http://sayen.co

+DZIAŁANIE
Ze względu na brak filtru spf, używałam go tylko na noc. Bardzo przyjemnie się nakłada i w ekspresowym tempie wchłania się w skórę.Po dłuższym stosowaniu zauważyłam poprawę cery, pod względem jędrności.Stała się bardziej wygładzona miękka i ujędrniona. Tak jak wspomniałam powyżej nie używam go pod makijaż, więc pod tym względem nie mogę go ocenić.


Jest to kolejny kosmetyk z tej firmy, który znowu mnie nie zawiódł. Ma bardzo przyjemną konsystencje, która nie obciąża mojej skóry i nie powołuje dodatkowego wysypu niedoskonałości. Expressowo się wchłania, nie pozostawiając lepkiej warstwy na skórze. Z działania także jestem zadowolona. Zauważyłam że moja skóra jest bardzo dobrze nawilżana i jędrniejsza.


Dziewczyny miałyście ten kosmetyk ? Albo jakiś z inny z firmy Sayen ? Jak się u was sprawdził ?
Pozdrawiam

20 komentarzy:

  1. Muszę przyznać, że nie słyszałam o firmie. Cena faktycznie jest wysoka, ale kwota rozkłada się na kilka miesięcy, więc nie wychodzi tak dużo :D :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super, że jesteś zadowolona, a krem się sprawdził, ja nie miałam jeszcze niczego tej marki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardzo polubiłam się z kosmetykami tej marki

      Usuń
  3. Za kremami do cery dojrzałej się nie rozglądam, ale fajnie, że jesteś zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wolę przeciwdziałać, dlatego już teraz powoli sięgam po takie kremy.

      Usuń
  4. Też właśnie zabieram się powoli do napisania o nim recenzji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tego samego kosmetyku ? Jak się u Ciebie sprawdził ?

      Usuń
  5. Miałam kiedyś próbki produktów tej marki,ale w sumie za bardzo nie pamiętam jak mi się z nimi współpracowało.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się z nim polubiłam, krem nawilżający wylądował w ulubieńcach poprzednego roku.

      Usuń
  6. Coś miałam kiedys tej marki,dobrze że kremik się sprawdzil😊

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się że pozostawia matową cerę ;) Takie kremiki lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zaciekawiłaś mnie, właśnie szukam dobrego kremu nawilżającego.;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwszy raz słyszę o firmie, a kosmetyk bardzo mi się podoba, zapach wydaje się być idealny, bo lubię cytrusowe nuty w każdym połączeniu, no i matowe wykończenie - marzenie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Każda opinia pozytywna jak i negatywna, stanowi dla mnie bardzo wiele. Jest docenieniem mojej pracy. Dlatego pozostawiaj ślad po sobie.

Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc komentarz z adresem Twojego bloga jest tu zbędny.

Zawsze odpowiem na Twoje pytanie, chętnie podzielę się spostrzeżeniami. Służę pomocą.