wtorek, 25 lipca 2017

5th anniversary Celebration Time Shiny Box -Mini recenzję


Dziś przychodzę do was z mini recenzjami kosmetyków których znalazłam w czerwcowym pudełku ShinyBox.Tytułem pudełko to
,,5th anniversary Celebration Time ''



Opinia Producenta:
Czas na świętowanie! Celebruj 5 urodziny ShinyBox i daj się pozytywnie zaskoczyć zawartością urodzinowego pudełka. Już w czerwcu przekonasz się, że tak wyjątkowego zestawu jeszcze nie było.

W standardowym pudełku ShinyBox znajdziesz aż 9 produktów, w tym dwa gwarantowane, pełnowymiarowe kosmetyki od marki Kueshi oraz 2 upominki, a wszystko o max. wartości aż 269 zł!

Ilość czerwcowych pudełek ShinyBox Celebration Time jest ograniczona, więc nie czekaj i zamów je już dziś! Pierwsza wysyłka zostanie zrealizowana w drugiej połowie czerwca, a kolejne będą realizowane na bieżąco.

Więc zaczynam

Smart Girls Get More, Klasyczna kredka do ust
Opis Producenta:
Miękka i długotrwała kredka w najbardziej popularnych kolorach. Idealnie podkreśla usta i nadaje im pełny kształt. Wyjątkowo praktyczna, ponieważ można stosować ją zarówno jako konturówkę, bazę pod pomadkę lub zamiast pomadki. Niezbędnik w każdej letniej kosmetyczce. Mix kolorów.

Moja Opinia:
Konturówka znajduje się w czarnej drewnianej oprawie, z plastikową przezroczystą skuwką. Kolor jaki dostałam to 01 Nude pink. Piękny zgaszony róż z domieszką brązu, ale bardzo delikatną. Pięknie prezentuje się na ustach, bardzo łatwo się z nią pracuje.Jest bardzo miękka, nie podkreśla załamań ust i suchych skórek. Kolor naprawdę mi się podoba, od kiedy ją mam bardzo często po nią sięgam. Nie jest mega trwała, ale świetnie sprawuje się jako baza pod pomadki, jako konturówką oraz solo na usta. Chociaż najczęściej używam jej jako bazy pod pomadkę. Dzięki  czemu przedłuża trwałość pomadki.


Kueshi, Kremowy balsam do ciała i rąk
Opinia Producenta:
Nawilżający balsam do ciała, który jest szybko wchłaniany przez skórę i zapewnia trwały kremowy zapach. Pozostawia skórę miękką, gładką i cudownie pachnącą. Połączenie aloesu i naturalnych olejów działa w głębokich warstwach skóry i utrzymuje nawilżenie przez cały dzień. Produkt naturalny, nie zawiera parabenów i nie jest testowany na zwierzętach.
Skład:

Moja Opinia:
Balsam do ciała zamknięty jest w gustownej plastikowej przezroczystej butelce. Z wygodnym otwarciem na klik. Opakowanie jest wykonane z miękkiego plastiku, nie ma problemu z wydostaniem produktu. Na opakowaniu znajdą się wszystkie ważne informacje. Balsam do ciała posiada bogatą konsystencję  przypominająca gęste mleczko, które dobrze się wchłania nie pozostawiając uczucia lepkości. Zapach jest po prostu przepiękny. Balsam pachnie śmietankowym kremem. Lecz dla mnie ten zapach jest za słodki, ale wiele dziewczyn go uwielbia. Produkt spełnia swoją funkcje ,czyli bardzo dobrze nawilża moją skórę. Która po jego użyciu jest gładka i miękka w dotyku . Nie pozostawiają tłustej powłoki na ciele.

Kneipp,olejek do kąpieli, Tajemnica piękna
Opinia Producenta:
Odczuwalnie gładka i aksamitnie miękka skóra dzięki olejkowi do kąpieli Tajemnica Piękna Kneipp®. Kompozycja wartościowych, naturalnych olejków działa intensywnie natłuszczająco i zmniejsza uczucie napiętej skóry.. W połączeniu z kojącym działaniem ciepłej wody kompozycja pielęgnujących olejków roztacza swoje naturalne działanie pielęgnacyjne. Zawiera 94% naturalnych olejków pielęgnujących.
Skład:

Moja Opinia:
Kosmetyk zapakowany jest w kartoniku na którym znajdują się wszystkie ważne informację.Sam produkt znajduje się w szklanej przezroczystej butelce. Z zieloną plastikową nakrętką. Jest to wersja miniaturowa. Wystarczyła mi na dwie kąpiele. Teraz niestety mam tylko prysznic, ale wykorzystałam go u mojej mamy. Olejek ma bardzo przyjemny orientalny zapach. Kojarzy mi się z jakimś innym kosmetykiem, ale nie mogę sobie przypomnieć. Olejek ma lekko żółtawe zabarwienie i konsystencję olejku. Po kąpieli z jego użyciem. Skóra nie potrzebuje już balsamu, bo jest tak miękka w dotyku.



Kueshi, Rewitalizujący tonik do twarzy
Opinia Producenta:
Tonik nawilża i równoważy skórę zapewniając jej wrażenie świeżości i miękkości. Łączy nawilżające i naturalne składniki, które koją skórę pozostawiając ją piękną, oczyszczoną i zdrową. Jest idealny dla skóry wrażliwej.
Skład:

Moja Opinia:
Tonik zamknięty jest w gustownej, plastikowej przezroczystej butelce. Z wygodnym otwarciem na klik. Opakowanie jest wykonane z miękkiego plastiku. Na którym znajdują się wszystkie ważne informacje. Płyn jest w kolorze lekko różowym, o bardzo przyjemnym kosmetycznym zapachu.Skóra po jej użyciu jest lekko nawilżona, pozostawia na mojej skórze uczycie czystości. Nie lepi się ani nie jest ściągnięta. Naprawdę bardzo przyjemny tonik.

Mincer Pharma, Wzmacniające serum do dłoni i paznokci.
Opinia Producenta:
Wysoko skoncentrowany, multiwitaminowy preparat przeznaczony do intensywnej pielęgnacji dłoni i paznokci. Działa wielokierunkowo dzięki zastosowaniu kompleksów odbudowujących fundamenty skóry oraz tarczy ochronnej. Widocznie zregenerowana oraz nawilżona skóra dłoni, mocne i zdrowe paznokcie.

Skład:


Moja Opinia:
Kosmetyk zapakowany jest w kartoniku na którym znajdują się wszystkie ważne informację.Sam produkt znajduje się w szklanej przezroczystej butelce. Z plastikowo białym dozownikiem i przezroczystą plastikową nakrętką. Krem jest w kolorze białym o przyjemnej żelowo- mlecznej konsystencji. Krem bardzo dobrze rozprowadza się po skórze dłoni, bardzo szybko się wchłania. Pozostawiając skórę miękką w dotyku i nawilżoną. Teraz stroi na mojej nocnej szafce i z przyjemnością po niego sięgam.


Co sądzicie o pudełku 5th anniversary Celebration Time  ?
Może coś was zaciekawiło ?
Skusiliście się na Lipcowe pudełko ?

Pozdrawiam

15 komentarzy:

  1. Z toniku byłabym zadowolona, wygląda całkiem interesująco :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja akurat jestem zachwycona tym ciastczkowym zapachem balsamu, maka Kueshi zrobi furorę. teraz uwielbiam jej żel aloesowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każda z nas jest inna ;) Ja właśnie aż tak słodkich zapachów nie lubię.

      Usuń
    2. żel aloesowy także z przyjemnością zaczęłam testować

      Usuń
  3. Bardzo lubię ten olejek z Kneipp :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja muszę koniecznie kupić z tej firmy olejek do ciała.

      Usuń
  4. Olejek do kąpieli widzę już u siebie :)!

    OdpowiedzUsuń
  5. Byłabym zadowolona z tej zawartości :)

    OdpowiedzUsuń
  6. to było bardzo udane pudełko, Kueshi, Kneipp i Mincer to zdecydowani faworyci :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam te pudełko i kosmetyki się u Mnie świetnie sprawdzają ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Każda opinia pozytywna jak i negatywna, stanowi dla mnie bardzo wiele. Jest docenieniem mojej pracy. Dlatego pozostawiaj ślad po sobie.

Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc komentarz z adresem Twojego bloga jest tu zbędny.

Zawsze odpowiem na Twoje pytanie, chętnie podzielę się spostrzeżeniami. Służę pomocą.